Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    и после по полека с оборотите струват ми се прекалено мачкане до 4200, аз повече от 3000 не правя дори рядко се е случвало
    Fiat Bravo TD100

    Коментар


      #17
      как работи колата на малки обороти.Аз съм с регулатор 2 употреба 70-80лв а нов е от 250-300лв
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #18
        Майстора да ти свали регулатора на налягането- да му почисти микрофилтъра и пак да го пробва. Аз така минах метър-не знам само до кога. Нов регулатор е към 500лв.
        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

        Коментар


          #19
          Mystikal написа:
          и после по полека с оборотите струват ми се прекалено мачкане до 4200, аз повече от 3000 не правя дори рядко се е случвало
          JTD носи на по-големи обороти от наще ТД-та, ам не кой знае колко. Задържал съм мойта на 4200 (повече не дава) и няма проблеми. Едн осамо не разбрах - тая грешка U1600 за какво я дава, втората е за затаения му ЕГР, а третата заради регулатора на налягането ама оная за каво е ?
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #20
            Mystikal написа:
            и после по полека с оборотите струват ми се прекалено мачкане до 4200, аз повече от 3000 не правя дори рядко се е случвало
            колега моита си я карам до кам 5000 и сменям като я гоня де и варви без да има проблем,а по принцип си я карам до кам 2500-3500 п.п. колата е с чип нз дали това има значение

            Коментар


              #21
              Регулаторите са към 200 лв.

              Коментар


                #22
                200 ама с колко % отстъпка и на коя фирма
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #23
                  днес свалихме регулатора за да видим какво става вътре и имаше малко ражда на самия регулатор.Напраскахме го с малко спреи за почистване и го издухахме.След това монтаж и след като го пробвахме установихме,че колата пали мн по лесно(преди да го почистим палеше малко трудно,сега на 1-2 секунда пали,а преди поне 4-5,говоря като е стояла поне 1 час изгасена).Тръгвам за проба малко по добре е смисъл пак забива,но понякога и не гасне толкова често както преди.Но колата мени оборотите 700-1000 постояно играят и мотора стана по шумен...Това за оборотите дето играят дали е от регулатора или нещо друго

                  Коментар


                    #24
                    bavnoto_punto написа:
                    ...Но колата мени оборотите 700-1000 постояно играят и мотора стана по шумен...Това за оборотите дето играят дали е от регулатора или нещо друго
                    Ако сте откачили куплунга на датчика при демонтажа на регулатора да не сте забравили да го върнете(да го закачите де) на мястото му.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #25
                      всичко е закачено,проверихме ги.Страното е,че като задаржа примерно на 2500 за 3-4 секунди и като пусна гаста и оборотите са си 800 но след 3-4 секунди почват пак да пулсират.Преди два три дена като бях откачил датчика кото е на реиката тои пак е за някакво налягане работеше така колата,но палеше мн мн трудно.На самия регулатор му сложихме малко грес за смазка да не би тва да е направило нещо нз...

                      Коментар


                        #26
                        Внимавайте с кабелите и буксите,че лесно се късат и чупят.Греста вече я няма! Иглата на регулатора е постоянно потопена в нафта.Сменяй регулатора с нов и си реши проблема веднъж завинаги.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #27
                          nsn написа:
                          200 ама с колко % отстъпка и на коя фирма
                          В ахм-а има на Бош по 238 лв.

                          Коментар


                            #28
                            щом мени оборотите 100% регулатор сменяй и само газ до ламарината
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #29
                              днес смених регулатора,колата пак си мърка и работи нормално.Благодаря на колегите за инфото

                              Коментар

                              Working...
                              X