Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с жтд

    Здр колеги,имам фиат браво2000 година 1,9 жтд 105 коня.Колата има някакъв чип и генерация права на 63мм,върви доста добре и гори нормално.Преди 3-4 дена ми направи мн странен номер като и дадох газ да я изцепя на първа и на 4300-4400 оборота колата заби за секунда и се оправи и направо отиде на 5000 и си продължи да си върви нормално и нямаше проблеми.На другия ден карах цял ден нямаше проблеми но вечерта пак така зе да забива се едно изгася мотора за секунда и пак пали.На следващия ден като и дам газ и пак след 4300 някаде направо си угасна колата и света лампата с дюзата на таблото.Пробвах да запаля не стана,изчаках 10-20 секунди завартях и запали трагвам пак давам газ и или ще забие или ще загасне.Продалжихда я карам и зе да забива на всички скорости(преди това го праве6е само на първа).Четох разни подобни случаи на колеги от форума и направих следното за проба- свалих сондата от резервоара беше идеално чиста,изчистих дебитомера беше леко зацапан сега свети,има един датчик на самия смукател незнам как се казва целия беше с нагар изчистих го и промяна няма се едно и сащо.Казаха ми за един клапан на самата реика да извадя буксата и да пробвам,извадих я и колата стана по шумна и зе да мени оборотите закачих буксата на клапана и мотора зе да си марка както преди но пак забива или гасне.Днес колата зе и да пали по трудно върти малко повече и след малко пали не е като преди веднага.Ходих на диагностика немогат да я закачат нямало връзка с компа и буксата.Ако някои колега има идея от какво може да е да пише или ако е Бургас и има сервиз да каже каде е и да идвам.

    #2
    JTD не карам,но по това,което колегите споделят,смятам че си направил грешка,с изваждането на този клапан на рейката.Това е много финна настройка.А за прекъсването,предположения много,причината ще каже диагностиката.
    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

    Коментар


      #3
      Това което си откачал не е клапан,а е датчика за налягането на горивото. Не е проблем че е си го манипулирал по време на работата на мотора.Просто компа ще ти е регистрирал грешка. 90% съм сигурен че проблема ти е в рагулатора на помпата,но най добре ще си проличи с диагностика.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #4
        Колега немогат да я закачат на диагностика,маистора ми каза,че нямало вразка между буксата и ЕКУ то

        Коментар


          #5
          Смени майсторите и пробвай в друг сервиз.Ако не...проба-грешка.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            bavnoto_punto написа:
            Колега немогат да я закачат на диагностика,маистора ми каза,че нямало вразка между буксата и ЕКУ то
            Колега днес се изпотих докато се опитвам за закача една капа с някаква аларма -изключих имобилаизера на алармата и колата веднага се върза затова пробваи да се свържите докато двигателя работи.
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #7
              iakvvu написа:
              Смени майсторите и пробвай в друг сервиз.Ако не...проба-грешка.
              а този клапан в които се самняваш ти колега каде се намира и може ли да се пробва по някакъв начин или само смяна.То ако е от него ще го сменя,но да не се окаже,че е здрав...

              Коментар


                #8
                забравих да кажа,незнам дали има вразка като запаля и ми мига потгряването понякога не винаги но си пали лесно и на -5 градуса,от както съм я зел е така някаде месец,и също така зе да ми мига една лампа с щека днеска...

                Коментар


                  #9
                  Намира се на помпата.Смяна само с нов или от работеща кола.Не слагай втора употреба от морга.Ако имаш под ръка приятел с JTD вземи за проба неговият регулатор.Пак казвам-по добре е първо диагностика.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    iakvvu написа:
                    Намира се на помпата.Смяна само с нов или от работеща кола.Ако имаш под ръка приятел с JTD вземи за проба неговият регулатор.Пак казвам-по добре е първо диагностика.

                    Коментар


                      #11
                      Колега, всичките опити които си направил ти струват много повече време, усилия и пари от една диагностика. Отиди при читав диагностик, дори и да е прекъсната връзката към диагностичната букса, което много ме съмнява, който иска може пак да направи диагностика, сигнала идва от пин C-28 на ЕКУ-то. Понеже си разкачал разни букси, като я закачите изтриите грешките и пробвай да запалиш. Чак след това гледайте какви грешки ще даде.
                      Fiat - Stilo 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        Провери маслото в ДВГ стига ли до щеката и дали не е пресечено, защото ми се струва че с тези обороти на дизел нещо се се попрецакало механично. Светват ти разни индикации по таблото ...? чипсвана ... права генерация... Май нещо са се престарали с тунингите, а ти с оборотите.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          щеката ти свети защото маслото в двигателя е спаднало под минимума а относно гасненето е или дюза или помпата за високото налягане е започнала да умира а ако регулатора се е скапал колата на малки обороти ще работи неравномерно и оборотомера ще ти играе леко.Има тема в която е описано как може да си провериш дюзите сам
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #14
                            здр колегаи ,днес ходих на друг маистор и ми каза,че регулатора на помпата е здал багажа и дузите трябвало да се правят мн вращали през излишното.Маистора ми каза следните кодове за грешки U1600 P0404 P0191 ...

                            Коментар


                              #15
                              bavnoto_punto написа:
                              ...Маистора ми каза следните кодове за грешки U1600 P0404 P0191 ...
                              Хайде честито за регулатора :D НЕ слагай втора употреба от морга.
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар

                              Working...
                              X