Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с 19 ТД браво пушак/тракане и загуба на мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с 19 ТД браво пушак/тракане и загуба на мощност

    Колата просто я запалих и след 20-тина сек започна да трака като че работи на 3 цилиндъра отзад излизаше бях пушек много силно цяли облаци дадох газ колата нямаше мощност едвам до 2000 хил оборота вдигна отдоло в гърнето по едно време почна да се чува плякане белия дим стана ужасно много! Дали може да е прескочил зъб на ремака или нещо по сериозно е?!

    #2
    Провери си авансатора . Но на 99% залагам на умната дюза. Вземи я смени и си готов.
    Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
    харчи: DOSTA

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с 19 ТД браво пушак/тракане и загуба на мощност

      ahil_m написа:
      Колата просто я запалих и след 20-тина сек започна да трака като че работи на 3 цилиндъра отзад излизаше бях пушек много силно цяли облаци дадох газ колата нямаше мощност едвам до 2000 хил оборота вдигна отдоло в гърнето по едно време почна да се чува плякане белия дим стана ужасно много! Дали може да е прескочил зъб на ремака или нещо по сериозно е?!
      Лошо приятел,така както го казваш се е загубил цилиндър.Защо е друга работа!С две думи един не работи, а възможните причини може да са както в механиката на мотора така и от горивната уредба.Много си далеч иначе с удоволствие бих я излекувал.Кажи ако си правил нещо, какво и какво е станало!Успех!

      Коментар


        #4
        Абе първо си провери центровката, после дюзи и т.н
        Fiat Punto 1,7 td
        Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

        Коментар


          #5
          има вариант и да е духнала гарнитурата на главата.тези мотори са малко по-слаби от тази гледна точка.а не можах да разбера колегата каква умна дюза те кара да проверяваш

          Коментар


            #6
            Днеска я разглобиха маистори на мен не ми се занимаваше гарнитурата е отишла водната помпа е за смяна ангренажния ремък е прескочил 3 зъба при помпата което беше доста изненадващо за всички не е ударило нито едно от буталата!

            Коментар


              #7
              значи все пак излязох прав.внимавай с ремонта.първо основен ремонт на главата-смяна (коригиране)на клапани,нови гумички,задължително фрезоване.задължително нови болтове на главата и внимавайте със стягането.производитела е написал с колко се стяга.едно условие да не спазиш и всичко от начало.освен това ново масло и преди това промийте добре двигатела

              Коментар

              Working...
              X