Днес за втори път в рамките на 3 седмици ми се случва да ми е паднал акумулатора. След първия път измерих каква ми е консумацията на заключена кола и тя беве 0.00 така показа уреда. Днес като дигнах капака да подам ток видях и чух следното. Релето за подгрев цъкаше ,но го отдавам на ниското напрежение на акумулатора ,а другото ,което видях ,е че перката за охлаждане ми се въртеше. Един комшия ми каза ,че днес като е минал покрай колата доста силно се е чувало как върти перката. Аз си мисля ,че проблема е от датчика за темперетурата ,който се намира на термостата и той подава грешна информация и компютъра на колата пуска перката. Някой случвало ли му се е тази анумалия и дали наистина проблема е този за ,който си мисля?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с падане на акумулатора на Fiat Stilo.
Collapse
X
-
iakvvu написа:Включва се.И датчика не е в силовата верига а минава през боди компа.Колегата с проблема,провери датчика,но не на термостата,а този на радиатора.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ами не съм забелязал да има някаква зависимост. Между двата пъти ,когато ми се случи да ми се изтощи акумулатора от перката имаше поне 2-3 седмици време. Лично аз не я чух да върти силно ,все пак акумулатора вече беше изтощен ,а комшия ,който е минал покрай колата следобяда ми сподели ,че доста силно се е чувала. Нямам късо по инсталацията ,нито утечки.FIAT STILO 1.9JTD 2002
Коментар
-
Мисля че няма релета,а се захранва през транзисторен драйвер. За по голяма сигурност ще погледна схемата на боди компа. Регистрира грешка при откачен вентилатор. Затова трябва да има галванична връзка с компа.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Сега гледах в еПЕР-а и не видях къде точно стои датчика на радиатора. Видях ,че има някакъв електронен модул за управление ,дали може той да се е побъркал и да пуска перката?П.П. Преди малко трябваше да ходя малко по работа с колата запали си чудесно и явно перката сега не е правила мизерии през нощта.FIAT STILO 1.9JTD 2002
Коментар
-
iakvvu написа:Мисля че няма релета,а се захранва през транзисторен драйвер. За по голяма сигурност ще погледна схемата на боди компа. Регистрира грешка при откачен вентилатор. Затова трябва да има галванична връзка с компа.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар