Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дукато 2.8 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с дукато 2.8 JTD

    Здравеите колеги,колата е FIAT DUKATO 2.8 JTD 127 к.с. 2002-2006 на 261 000 км. Проблема е следния: Първо започна да гасне при подаване на газ на средни и над средни обороти под товар,EXAMINERA показа ,че зададеното и достигнатото налягане от помпата драстично се разминават и грешката която забиваше бе P0191 ,сменихме помпата , с оргинална на BOSH заедно с регулатораза високо налягане(така я продават), колата тръгна ,като луда , направо побесня,но за кратко, взе да забива същата грешка,помпата и регулатора си работеха перфектно, помпата работеше до 1350 бара , а регулатора от 0 до 73%в зависимост от натоварването.3-та Дюза напълни чашката от кафе за 1 минута, за разлика от останалите дюзи, който напълниха около една петта от чашката, сменихме и 3-та дюза , след което всички дюзи за единица време и при различни режими на работа даваха абсолютно еднакво количество обратно гориво.До тук всичко ОК , нооо за кратко колата започна да гасне когато си иска без някаква зависимост,грешките са P191 и P1671, сменихме буксата на регулатора за високо налягане и пак нищо.ПОМОЩ !!!
    Слънцето все някога ще огрее и кучия гъз ииии тогавааааа....

    #2
    И отново се разминава искано и намерено налягане нали!!!Имам чувството че новия регулатор е сдал богу дух!А причината за това е това дето го сипваш в резервоара!Успех!

    Коментар


      #3
      Еди въпрос: Гнп-то чисто ново от магазана ли го купи или си сложил втора употреба, че нова помпа си е цифра!?Мерихте ли какво налягане прави помпата в резервоара до горивния филтър?
      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

      Коментар


        #4
        Благодаря за отговорите колеги ,помпата е чисто нова в кутийка ,комплект с регулатора 1640 лв. дюзата е чисто нова 690 лв.Да колата се кара с червена нафта уж гръцка за коли евро 5 ,дали има отношение това.Налягането сега се разминава,но в доста по поносими граници , доста по рядко и помпата си достига до макс режима ограничен от регулатора 1350.До горивния филтър ислед него налягането е 7 бара и го задържа така 3-4 часа.Филтрите са сменени горивен и въздушен.
        Слънцето все някога ще огрее и кучия гъз ииии тогавааааа....

        Коментар


          #5
          има един датчик на рейла който всички го подценяват.този датчик мери налягането в рейла и командва регулатора на налягането .може да е и той.иначе се съгласявам със specialista

          Коментар


            #6
            ivel написа:
            има един датчик на рейла който всички го подценяват.този датчик мери налягането в рейла и командва регулатора на налягането .може да е и той.иначе се съгласявам със specialista
            Не колега бъркаш,ЕКУ-то командва регулатора,според данните на датчика на рейла.Иначе тея номера може да ги върти наистина от кофти нафта.По принцип ЖТД-тата за капризни на нафта евро 5,даже по старите гаснат в движение.Я кажи регулатора на колко процента седи на празен ход..............Премерете кабелите от регултаора до ЕКУ-то и от датчика на рейла до ЕКУ-то,да няма проблем там
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              #7
              аз не бъркам а просто не съм го описал правилно.то е ясно че всички сигнали минават през еку,а аз имах в предвид че когато датчика на рейла не работи коректно ,не работи добре и регулатора

              Коментар


                #8
                ivel написа:
                аз не бъркам а просто не съм го описал правилно.то е ясно че всички сигнали минават през еку,а аз имах в предвид че когато датчика на рейла не работи коректно ,не работи добре и регулатора
                Не е баш така,регулатора може да не работи коректно от много неща,вярно е че е датчика на рейла е едно от тях,но за времето което се занимавам с коли,не съм видял нити един прецакан датчик на италианка................по скоро проблема е в регулатора и нафтата..................
                Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                Ventura garage

                Коментар


                  #9
                  а аз вече съм се сблъсквал и за това и го казвам.амога да ти кажа че няма датчик по дадена кола който да не се скапва

                  Коментар


                    #10
                    Колега какво стана с бусо,интересно ми е..............
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #11
                      Ами , сухата червена гръцка нафта,скапва помпата,започва да отделя стружки,натъпква нано цедката на регулатора и тя става като таралеж, сваля се регулатора,почистване продухване и 10-ина км и пак,после пак и пак .... Източване и подмяна на нафтата продухване на цялата система , смяна на горивен филтър смяна на ремонтен комплект бутала на помпата и газзззз и нема грижи с ъс скъпата нафта (евтинот винаги,ама винаги излиза през г..а)
                      Слънцето все някога ще огрее и кучия гъз ииии тогавааааа....

                      Коментар

                      Working...
                      X