оо, това е първото, което съм мерил, разбира се. Зареждам с 13,90 и нещо /почти 14/ на празен ход без консуматори, с фарове, подгряване прозорец, радио и парно зарежда над 13,8. А и колата я карам извънградско обикновенно, по2-3-5 часа, та се надам да няма нужда от дозаряд
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
До какво напрежение е допустимо да пада акумулатора при пале
Collapse
X
-
pakumba написа:В сервизите не мерят ли тока, който може да отдаде за не знам точно колко секунди, а не само пада на напрежението?Иначе при мен не се рестартира нищо, стартера мисля да е наред, защото като беше топло си въртеше достатъчно бързо. Сега ще направя един тест, закачам го на зарядното за през нощта, като стана го откачам и паля, ако върти като змей, значи е за боклука.
Коментар
-
Re: До какво напрежение е допустимо да пада акумулатора при
pakumba написа:- при въртене моментно падна до 7.79В, после при въртенето докато запали държа около 8,5ВPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
ogi28b написа:pakumba написа:В сервизите не мерят ли тока, който може да отдаде за не знам точно колко секунди, а не само пада на напрежението?Иначе при мен не се рестартира нищо, стартера мисля да е наред, защото като беше топло си въртеше достатъчно бързо. Сега ще направя един тест, закачам го на зарядното за през нощта, като стана го откачам и паля, ако върти като змей, значи е за боклука.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Акумулаторите по този начин се скапват най-гадно. Колко ще изкара е божа работа. Може да се окаже, че като го разтовариш с някоя бензинка, ще умре по-бързо. По някой път с голям ток се възпрепятства късото съединение, до някаква степен обаче. Аз бих го изхвърлил моментално, защото факта да висиш някъде заради него е кофти. Освен това каквато и да е колата, си товари алтернатора, а от там и разхода мърда малко.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Според мен - щом колата я караш постоянно на дълъг път - акумулаторът е относително добре зареден. Просто е пътник, ако е здрав стартерът.
Коментар
-
ФЕС не мери напрежение. Показва само измерванията направени от ECU-то. ECU-то няма претенции да бъде прецизен измервателен уред, a и не е необходимо. Вътре има аналогово цифров преобразувател, който обаче не се калибрира по толерансите на елементите на платката. С други думи ECU-то не е мултицет.Колега chaveto, тока който могат да отдадат алтернаторите варира от 80А до 120А в зависимост от модела.Две нормални крушки за къси светлини консумират 2х55W = 110WДва габарита 2x5W = 10WОбщо с радио, осветление на таблото да го докараш до 200WСлагам 100W и консумация на вентилатора в купето. Крайно 300W.Малко закон на Ом: 300W / 14V = 21.4A21.4A е нищо дори за 80 амперов алтернатор.Извода мисля е ясен.
Коментар
-
NVG написа:Колега chaveto, тока който могат да отдадат алтернаторите варира от 80А до 120А в зависимост от модела.Две нормални крушки за къси светлини консумират 2х55W = 110WДва габарита 2x5W = 10WОбщо с радио, осветление на таблото да го докараш до 200WСлагам 100W и консумация на вентилатора в купето. Крайно 300W.Малко закон на Ом: 300W / 14V = 21.4A21.4A е нищо дори за 80 амперов алтернатор.Извода мисля е ясен.
Коментар
-
SKYLINE87 написа:Аз съм със 60 ампера акомулатор на няма и година и ся като застуди сутрин не варти както преди като беше топло иначе си даржи ток то имам и баскаси усилватели.Но ги пускам само като карам на стартера му направих профилактика .Но сутрин нещо не ма кефи как варти въпроса ми е колко амер часа трябва да е акомулатора за пунто 1.9 ЖТД .Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Днес цял ден се мотам по сервизи (не за моята кола) и набарах в Хюндай следния уред: ел. товарна вилка Другата седмица, ще си тествам акумулатора.Теста е доста продължителен, иска пускане на консуматори, вдигане и поддържане на обороти и т.н. Задава се предварително вид на акумулатора, стандарт и т.н.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
С Подобен уред човек където продава акумулатори, преди година и малко ми каза, че моят акумулатор е пътник. Вкара параметрите на акумулатора, накара ме да запаля, пуснах и фаровете и каза гаси. Показа ми, че пусковият ток е към ~250А.Няма как да запалиш с този акумулатор, даже се чудя как в момента пали този мотор.NVG написа:Примерен алтернатор:Модел - Marelli A 127IR - 14 V - 55/105 A Регулатор на напрежението - вграден електронен Максимален ток - 105 А Ток при 1800 об/мин - 55 А Ток при 6000 об/мин - 105 А При 1800 об/мин:55А * 14V = 770W
Коментар
-
Аз не съм шокиран от ватовете. Както и да е. Виждам, че няма смисъл да продължаваме диалога.В заключение искам само да обърна внимание, че това са обороти на алтернатора, а не на коляновия вал. Имайки предвид разликата в диаметрите на демпферната шайба и тази на алтернатора, то оборотите на алтернатора са поне три пъти по-високи от тези на коляновия вал във всеки един момент.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар