Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

До какво напрежение е допустимо да пада акумулатора при пале

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Аз видях и 8

    Коментар


      #77
      chaveto написа:
      Аз видях и 8
      И аз ама си замълчах
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #78
        Е то с по бърз уред и 7 ще се види........ :D
        FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

        Коментар


          #79
          Danchojn написа:
          Така е щото не го зареждаш. Тока си тече през акумулатора, без да трупа в химическа енергия. Явно става съвсем зле! Да не си доливал някога дистилирана вода или чешмяна?
          не съм доливал, той е запечатан ама истински запечатан, не с тапи и лепенка отгоре, а си е цял капак.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #80
            Да има 8 вижда се.Но да ли е 8 или 8 и нещо,неможе да се разбере.Но 8-та не се задържа,появи се за съвсем кратко.И ако е по-малко от 8,да ли няма да покаже 7? На клипа не може да се види,това което аз видях,по време на измерването,телефона прави много куци клипове.
            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

            Коментар


              #81
              Danchojn написа:
              venco67 написа:
              В тази тема прочетох доста обосновани твърдения. Хайде да поразсъждаваме малко и върху моя проблем, пряко свързан с темата........................
              Аз не разбрах, някой замерил ли е заряда и какво показва?
              За съжаление не - техникът обслужващ гаранционно акумулатора просто реши, че този е с малък капацитет и заяви, че поради тази причина остава постоянно недозареден!? Аз не съм ел. техник - строителен инженер съм, но разсъждавайки логично считам довода му за малоумен.Ще опитам сам да го замеря с наличните уреди, с който разполагам.
              Peugeot 301
              Punto 1.9 JTD - на жената

              Коментар


                #82
                venco67 написа:
                Danchojn написа:
                venco67 написа:
                В тази тема прочетох доста обосновани твърдения. Хайде да поразсъждаваме малко и върху моя проблем, пряко свързан с темата........................
                Аз не разбрах, някой замерил ли е заряда и какво показва?
                За съжаление не - техникът обслужващ гаранционно акумулатора просто реши, че този е с малък капацитет и заяви, че поради тази причина остава постоянно недозареден!? Аз не съм ел. техник - строителен инженер съм, но разсъждавайки логично считам довода му за малоумен.Ще опитам сам да го замеря с наличните уреди, с който разполагам.
                Действай да видим какво ще стане.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #83
                  аз преди малко сложих новото аку. 74 ампера, 640 стартов ток, старата варта е пак 74 ампера, но 680 стартов.По-скоро е била... Вярно, че го пробвах само на топла кола, но върти като изоглавен. Измерих го и беше 12,9В преди да го сложа.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #84
                    Коя година е бил произведен стария акумулатор?Че някъде съм чел, че тия Либри са излизали от завода с Варта, да не се окаже набор на колата макар, че тези години са доооста, за да оцелее.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #85
                      BO написа:
                      Коя година е бил произведен стария акумулатор?Че някъде съм чел, че тия Либри са излизали от завода с Варта, да не се окаже набор на колата макар, че тези години са доооста, за да оцелее.
                      нямам предтава, има някакви номера, но дот не видях. И аз изказах предположение, че е възможно да е заводския, макар и на мен 12 години да ми се виждат доста...
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #86
                        На колега в работата Мареата му е със заводския акумулатор. Такава възраст не е необичайна за заводски акумулатор от онези години.

                        Коментар


                          #87
                          Преди години имах Регата1,9 дизел АБ, изкара 12 и косур години-беше произведена два месеца преди колата.Бош 65АЧ
                          Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                          Коментар

                          Working...
                          X