Не че не прочетох в нета, но доста се разминават данните. Пише, че под 10,5 В паленето е затруднено. Онзи ден мерих, понеже ми се струва, че върти бавно, макар и никога да не ми се е случвало да не запали:- при подгрев пада от 12.6В на 10.5В- при въртене моментно падна до 7.79В, после при въртенето докато запали държа около 8,5В- като си запали е ясно, 13,9-14ВСпоред вас за смяна ли съм на акуто, колата седи без да се пали по 5 дни и въпреки това пали от първия път, само бавното въртене ме притеснява.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
До какво напрежение е допустимо да пада акумулатора при пале
Collapse
X
-
Щом върти бавно и трудно,когато стане много студебо,ще имаш ядове.Според мен е тръгнал и скоро,ще те предаде.А това,че колата пали от раз,значи че мотора е добър и има добра компресия .Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
kal0yanch40 написа:Щом върти бавно и трудно,когато стане много студебо,ще имаш ядове.Според мен е тръгнал и скоро,ще те предаде.А това,че колата пали от раз,значи че мотора е добър и има добра компресия .Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Това 10,5в дето си го прочел е много относително.Всичко зависи от това ,колко амперчаса е акумулатора на какъв мотор е бензин или дизел,кога се мери зима или лято и т.н.Абсолютно нормален ти е акумулатора,но е почти на заминаване(смисъл има работа в него някои друг месец,година макс.Пак си е относително)Пада на напрежение на дизел с голям двигател е ,някъде до към 9.5-9.0в максимум(зимата).Така че,караи си колицата и не му мисли.Наи много аудиото да ти се ресетва тъи като те имат защита на 8в.Мисля че тая зима ще те искара че и лятото даже.Ако изляза прав трябва да почерпиш другата година.хихихиFIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
galinchooo написа:Това 10,5в дето си го прочел е много относително.Всичко зависи от това ,колко амперчаса е акумулатора на какъв мотор е бензин или дизел,кога се мери зима или лято и т.н.Абсолютно нормален ти е акумулатора,но е почти на заминаване(смисъл има работа в него някои друг месец,година макс.Пак си е относително)Пада на напрежение на дизел с голям двигател е ,някъде до към 9.5-9.0в максимум(зимата).Така че,караи си колицата и не му мисли.Наи много аудиото да ти се ресетва тъи като те имат защита на 8в.Мисля че тая зима ще те искара че и лятото даже.Ако изляза прав трябва да почерпиш другата година.хихихиLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
emzo написа:10.9 двг-то ми го знаеш какво е.9годишен акумулатор, претърпял 3 заряда откак е в мен - причината беше огромна утечка от CD Alpine, оттогава с оригиналното радио и никви ядове.74-75А стартовия ток го забравих колко е.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Моят с подобни данни при палене го замених преди няма и 2 месеца. При палене на отрицателни температури ми се рестартираше цялата кола. Започна да занулява и километража. После лятото изкара, но като захладня, при около 10-12 градуса пак започна да прави така. Реших че няма смисъл да го чакам да се предаде и да ме остави някой път точно когато ми е нужен много автомобилът.В различните сервизи го гледат дали пада под 10.5, под 10.2, различно. Но под 10 - със собствения ти стартер - според мен не е в ред вече. На доизживяване е. Ако стартерът е здрав де.
Коментар
-
В сервизите не мерят ли тока, който може да отдаде за не знам точно колко секунди, а не само пада на напрежението?Иначе при мен не се рестартира нищо, стартера мисля да е наред, защото като беше топло си въртеше достатъчно бързо. Сега ще направя един тест, закачам го на зарядното за през нощта, като стана го откачам и паля, ако върти като змей, значи е за боклука.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:Сега ще направя един тест, закачам го на зарядното за през нощта, като стана го откачам и паля, ако върти като змей, значи е за боклука.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар