Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

До какво напрежение е допустимо да пада акумулатора при пале

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    До какво напрежение е допустимо да пада акумулатора при пале

    Не че не прочетох в нета, но доста се разминават данните. Пише, че под 10,5 В паленето е затруднено. Онзи ден мерих, понеже ми се струва, че върти бавно, макар и никога да не ми се е случвало да не запали:- при подгрев пада от 12.6В на 10.5В- при въртене моментно падна до 7.79В, после при въртенето докато запали държа около 8,5В- като си запали е ясно, 13,9-14ВСпоред вас за смяна ли съм на акуто, колата седи без да се пали по 5 дни и въпреки това пали от първия път, само бавното въртене ме притеснява.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Моят е 60ач и при палене занулява часовника на радиото ама си пали нормално от първа врътка.
    Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

    Коментар


      #3
      Щом върти бавно и трудно,когато стане много студебо,ще имаш ядове.Според мен е тръгнал и скоро,ще те предаде.А това,че колата пали от раз,значи че мотора е добър и има добра компресия .
      Fiat Punto`04 1.2 60hp.
      Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
      ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

      Коментар


        #4
        kal0yanch40 написа:
        Щом върти бавно и трудно,когато стане много студебо,ще имаш ядове.Според мен е тръгнал и скоро,ще те предаде.А това,че колата пали от раз,значи че мотора е добър и има добра компресия .
        безспорно е така и за студа, и за компресията. Ама факт е, че му правих тренировъчен цикъл и с крушка 55 вата свети 9 часа, докато падне до границата 10,3 волта. Засега стартера го изключвам като причина да върти бавно, маслото е ново и рядко- 5/40, а и не е още станало студено, на -4 - 5 съм я палил най-малко
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Може да държи заряд,но стартовия ток да е слаб.
          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

          Коментар


            #6
            кола

            Не е желателно да пада много щото може да се бъгне CODE и тогава става една .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              да де, аз това искамд а разбера от темата- в нета пише, че под 10,5 следва да не запали колата, а при мен пада с още 2 В и пак пали. Ей тази стойност ме интересува колко трябва да е
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Това 10,5в дето си го прочел е много относително.Всичко зависи от това ,колко амперчаса е акумулатора на какъв мотор е бензин или дизел,кога се мери зима или лято и т.н.Абсолютно нормален ти е акумулатора,но е почти на заминаване(смисъл има работа в него някои друг месец,година макс.Пак си е относително)Пада на напрежение на дизел с голям двигател е ,някъде до към 9.5-9.0в максимум(зимата).Така че,караи си колицата и не му мисли.Наи много аудиото да ти се ресетва тъи като те имат защита на 8в.Мисля че тая зима ще те искара че и лятото даже.Ако изляза прав трябва да почерпиш другата година.хихихи
                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                Коментар


                  #9
                  galinchooo написа:
                  Това 10,5в дето си го прочел е много относително.Всичко зависи от това ,колко амперчаса е акумулатора на какъв мотор е бензин или дизел,кога се мери зима или лято и т.н.Абсолютно нормален ти е акумулатора,но е почти на заминаване(смисъл има работа в него някои друг месец,година макс.Пак си е относително)Пада на напрежение на дизел с голям двигател е ,някъде до към 9.5-9.0в максимум(зимата).Така че,караи си колицата и не му мисли.Наи много аудиото да ти се ресетва тъи като те имат защита на 8в.Мисля че тая зима ще те искара че и лятото даже.Ако изляза прав трябва да почерпиш другата година.хихихи
                  ако следваше лято, хич не бих се двуумил дали ще ме изкара. Мерси за мнението, който не е поискал лично, него не съм почерпилДруги да са мерили пада на напрежението си? Двгто е 2,4, акуто е 74 ампера
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    10.9 двг-то ми го знаеш какво е.9годишен акумулатор, претърпял 3 заряда откак е в мен - причината беше огромна утечка от CD Alpine, оттогава с оригиналното радио и никви ядове.74-75А стартовия ток го забравих колко е.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      10.9 двг-то ми го знаеш какво е.9годишен акумулатор, претърпял 3 заряда откак е в мен - причината беше огромна утечка от CD Alpine, оттогава с оригиналното радио и никви ядове.74-75А стартовия ток го забравих колко е.
                      Бааах, това звучи много добре 10.9 за 9 годишен аку. Моя тогава няма да се очудя, да е заводския, варта с гел и т.н., от най-скъпите е бил.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        Магнети Марели, произведен 2002г.Хубаво го хваля, ама да не ме предаде тази зима.Най-ниската темп, на която палих беше -1гр в 4 през нощта в Стз и запали отма
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Моят с подобни данни при палене го замених преди няма и 2 месеца. При палене на отрицателни температури ми се рестартираше цялата кола. Започна да занулява и километража. После лятото изкара, но като захладня, при около 10-12 градуса пак започна да прави така. Реших че няма смисъл да го чакам да се предаде и да ме остави някой път точно когато ми е нужен много автомобилът.В различните сервизи го гледат дали пада под 10.5, под 10.2, различно. Но под 10 - със собствения ти стартер - според мен не е в ред вече. На доизживяване е. Ако стартерът е здрав де.

                          Коментар


                            #14
                            В сервизите не мерят ли тока, който може да отдаде за не знам точно колко секунди, а не само пада на напрежението?Иначе при мен не се рестартира нищо, стартера мисля да е наред, защото като беше топло си въртеше достатъчно бързо. Сега ще направя един тест, закачам го на зарядното за през нощта, като стана го откачам и паля, ако върти като змей, значи е за боклука.
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              pakumba написа:
                              Сега ще направя един тест, закачам го на зарядното за през нощта, като стана го откачам и паля, ако върти като змей, значи е за боклука.
                              А кой ти гарантира, че когато е на автомобила го зареждаш както трябва, че да го изхвърлиш след зареждането със зарядното. Това при положение, че запалиш както трябва.

                              Коментар

                              Working...
                              X