Колеги на някой да му се намира TПС в излишък ......СПЕШЕН МИ Е MAREATA от 100 коня падна на 75
Приятел някой те гъбарка много яко!!Знам че ще подскочиш сега ,ама такава е истината.Не казвам че ти е наред ТПС-а,не казвам и че не може да причини някой неудобства.Искам само да ми кажеш какво ти прави колата а после ще я мъдрим как да и надхитрим електрониката!Успех!
Колеги на някой да му се намира TПС в излишък ......СПЕШЕН МИ Е MAREATA от 100 коня падна на 75
Приятел някой те гъбарка много яко!!Знам че ще подскочиш сега ,ама такава е истината.Не казвам че ти е наред ТПС-а,не казвам и че не може да причини някой неудобства.Искам само да ми кажеш какво ти прави колата а после ще я мъдрим как да и надхитрим електрониката!Успех!
Parvo se izvinqvam 4e pi6a na latinica prosto mie preeebana klaviatyrata / Taka ne e za gabarkaneto , a prosto kam samiq TPS e prekarana nekav kabel ... nz kakd a ti go obesnq ,, hodih na 3 mesta da mi gledat kolata na komp. i navsqkade pokazva edno i sa6to ,.,,, psrosto kato zapalq kolata tropa qko .... prosto nemoje da napravi avansa ...
А пич ,казах ти да ми се обадиш.Аванса е друго нещо и най вероятно не ти болката от ТПС-а.На тия дето ти го говорят им прати много поздрави от мен!Дано не си хвърлил пари на вятъра!Успех!
ТПС-а и дебитомера на тоя мотор май основно се ползват само за работата на ЕГР клапана.Аванса мисля се определяше от температурата на мотора, оборотите и умната дюза.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
ТПС-а и дебитомера на тоя мотор май основно се ползват само за работата на ЕГР клапана.Аванса мисля се определяше от температурата на мотора, оборотите и умната дюза.
Specialista пак ще ме критикува, но с риск да отнеся някоя ... :D ще споделя от опит, без празни приказки.Смених дебитомер, защото открих, че оригиналния има видими дефекти по датчика. Разлика определено има към по-добро. Със и без ЕГР колата се държи еднакво добре. Пробвах го за да се уверя за себе си. Със изключен ЕГР единствената разлика е че пуши повече в определени режими на ДВГ. Управлението на ТД100 използва всички датчици за управление на авнса, а не само за ЕГР както е при ТД75. При ТД100 има нужда от дебитомер, ТПС, термометър на входящия въздух и другите му там датчици без значение затапен ли е или не ЕГР-а.С надхитряване над електрониката няма да постигнете добри резултати. Уважавайте я, и тя ще Ви се отплати Успех !
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
ТПС-а и дебитомера на тоя мотор май основно се ползват само за работата на ЕГР клапана.Аванса мисля се определяше от температурата на мотора, оборотите и умната дюза.
Specialista пак ще ме критикува, но с риск да отнеся някоя ... :D ще споделя от опит, без празни приказки.Смених дебитомер, защото открих, че оригиналния има видими дефекти по датчика. Разлика определено има към по-добро. Със и без ЕГР колата се държи еднакво добре. Пробвах го за да се уверя за себе си. Със изключен ЕГР единствената разлика е че пуши повече в определени режими на ДВГ. Управлението на ТД100 използва всички датчици за управление на авнса, а не само за ЕГР както е при ТД75. При ТД100 има нужда от дебитомер, ТПС, термометър на входящия въздух и другите му там датчици без значение затапен ли е или не ЕГР-а.С надхитряване над електрониката няма да постигнете добри резултати. Уважавайте я, и тя ще Ви се отплати Успех !
Е за да изчисли аванса какво му бърка сметките да смята дебитомера какво показва? Пък и помпата си има турбокоректор с вакум та помпата хич не я бърка дебитомера.Тпс-а наистина има някаква логика да коригира и от него аванса когато му даваш газ а няма обороти. То тая помпа освен авансатора си е изцяло механична.Даи малко по конкретни сведения ако си убеден в това.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Няма да критикувам никой!Исках само да кажа че най вероятно проблема му не в това!Иначе поздравление за ентусиазма и подържането на автомобила в изправност!!!Поздрави!
Е за да изчисли аванса какво му бърка сметките да смята дебитомера какво показва? Пък и помпата си има турбокоректор с вакум та помпата хич не я бърка дебитомера.Тпс-а наистина има някаква логика да коригира и от него аванса когато му даваш газ а няма обороти. То тая помпа освен авансатора си е изцяло механична.Даи малко по конкретни сведения ако си убеден в това.
Обяснявам търпеливо :1. Авансаторния клапан определя момента на впръскване на горивото. За да може да го пусне в точно определен момент, значи трябва да може и да го спира, или задържа до този момент. Това е първото и основно нещо което потвърждава, че помпата не е напълно механична, както помпа БОШ на ТД75.2. Дебитомера на ТД100 е най сложния и прецизен от трите вида дебитомери поставяни на ТД100 и ТД125. ТД75 няма дебитомер, но има ЕГР . За ТД125 има два вида дебитомери - механични и електронни, като електронните са с доста опростена схема. Потвърждение на необходимоста от точна информация за постъпващият въздух при ТД100.4. Само при ТД100 се отчита температурата на постъпващият въздух, за разлика от ТД75 и ТД125.5. На ТД75 има ECU, което си отговаря само за ЕГР-а и подгрева, и управлява клапана за пускане и спиране на горивото в помпата, Докато при ТД100 и ТД125 има ЕCU, което комплексно управлява горивния процес, като следи мнго показатели.Реално погледнато, ако загърбите предубежденията си за ТД100, и помислите върху посочните факти, ще се убедите колко много неща пренебрегвате в управлението на този мотор, които наистина са важни за правилната му работа.Ето част от схемите на ТД75 и ТД100, с описание на елементите по номера:
Прикачени файлове
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Няма да критикувам никой!Исках само да кажа че най вероятно проблема му не в това!Иначе поздравление за ентусиазма и подържането на автомобила в изправност!!!Поздрави!
Коментар