Аз пък си мисля точно обратното че прекалено рано впръсква гориво и трябва да върна помпата 1 зъб назад за да може всичко да е наред моля дайте си и вашите мнения по въпроса
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.7ТД - проблем с паленето след ремонт на глава
Collapse
X
-
kal0yanch40 написа:AnotheR написа:29 компресия колега след ремонта въртя и отзаде пуши да си му е**** майката ..... имобилайзера на автомобила е елиминиран .... зацепихме помпата като хората обаче имало някаква финна настройка която мисля че на мойта кола е завита докрай тоест прекалено рано впръсква гориво в цилиндъра след като изгася колата тоест като върна ключа от стартера колата работи още 2 сек след това това ме навява на мисълта за въпросната центровка на помпата БОШ е помпата
Коментар
-
Такааа, аз съм "БРАТА"ivel написа:точно такъв проблем не съм имал ,но защо не смени и сегменти -груба грешка,отворил си двигатела а не си сменил сегментиspecialista написа:Сега ще надуеш един по един цилиндрите да видиш къде отива "вятъра" и ако е в картера ще играеш занятието на нова сметка.Успех!specialista написа:nsn написа:гнп какво е бош или лукас ако е лукас има едно ел буталце което мисля че играе ролята на обогатител но от него може трудно да пали ако не работи.Специалист кажи и ти може ли да е в него проблема ако компресията е окspecialista написа:AnotheR написа:29 компресия колега след ремонта въртя и отзаде пуши да си му е**** майката ..... имобилайзера на автомобила е елиминиран .... зацепихме помпата като хората обаче имало някаква финна настройка която мисля че на мойта кола е завита докрай тоест прекалено рано впръсква гориво в цилиндъра след като изгася колата тоест като върна ключа от стартера колата работи още 2 сек след това това ме навява на мисълта за въпросната центровка на помпата БОШ е помпатаPeugeot 406, 2000 HDi 90
ex. Peugeot 106 1,5 D
ex. Ritmo 70 138B2.000
ex. Tempra 2.0 159A6.046
Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!
Коментар
-
nsn написа:на студен двигател ако клапана работи оборотите са леко вдигнати но не знам до колко градуса трябва да загрее двигателя за да спаднат до нормални оборотиPeugeot 406, 2000 HDi 90
ex. Peugeot 106 1,5 D
ex. Ritmo 70 138B2.000
ex. Tempra 2.0 159A6.046
Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!
Коментар
-
Така,сега трябва май да почна да убеждавам "Тома неверни" в някой неща!!1.Авансатор си има тази помпа,но малцина знаят как работи той! Със подаване на напрежение към него няма да получите реакция веднага.Няма да обяснявам защо!!! После когато се намеси този авансатор в работата на моторатой прави само едно нещо,дава закъснение.Не го управлява контролер!!! И тук няма да обяснявам повече.2. За една секунда на стартер кол.вал прави минимум два оборота като това е горе долу долната граница.Аз когато изпитвам помпа за пускова порция я въртя на 100 об. или това е равно на 200 на кол.вал или три об. в сек.Когато всичко е наред на втората секунда най-много и мотора вече работи!3.Във голяма заблуда си като мислиш че като даваш газ при сартиране казваш на помпата да даде по-голяма порция гориво.Нищо подобно!!!Помпата е констуирана така че когато е в покой и се развърта за старт сама си разрешава най-голямата порция гориво и това не влиае дали си натиснал педала или не.Със повишаване на оборотите регулатора се намесва и намаля порцията до такава каквато е регулирана да подържа празния ход и това пак без човешката намеса. Тук отварям една голяма скоба! Ако въпреки думите ми се наблюдава този ефект че колата пали значително по-лесно със натиснат педал на газта ,явно става въпрос за намеса от човек който пипа много без да влага разбиране на нещата.Искам да кажа че е възможно да са променени настройките на помпата и цикловото количество за старт да е занижено,а това е проблем определено!4.Между зацепване на ремъците и центроване на помпата към мотора има разлика.Ти спомена че завъртяна до край на някъде.Това не е правилно! За правилната центровка на тази помпа се използва часовников индикатор и приспособление за закрепване към помпата.Който е в час знае че се търси стотна от милиметъра по този начин.В крайна сметка не може всичко да е наред и да неще да запали.Или нещо се пропуска или на нещо не се обръща внимание. Успех!!!
Коментар
-
nsn написа:такова пунто сутрин подгрява повече от 10сек така че през това време този клапан се е задействал тоест буталцето му е изляло изкокнало разбирай го както искаш но това е неуспорим факт и за по-старите дизели които нямат обогатител без газ не може да го запалиш
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар