Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.7ТД - проблем с паленето след ремонт на глава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз пък си мисля точно обратното че прекалено рано впръсква гориво и трябва да върна помпата 1 зъб назад за да може всичко да е наред моля дайте си и вашите мнения по въпроса
    Fiat Tempra 2.0 i.e. cat !

    Коментар


      #17
      kal0yanch40 написа:
      AnotheR написа:
      29 компресия колега след ремонта въртя и отзаде пуши да си му е**** майката ..... имобилайзера на автомобила е елиминиран .... зацепихме помпата като хората обаче имало някаква финна настройка която мисля че на мойта кола е завита докрай тоест прекалено рано впръсква гориво в цилиндъра след като изгася колата тоест като върна ключа от стартера колата работи още 2 сек след това това ме навява на мисълта за въпросната центровка на помпата БОШ е помпата
      Това ще рече,че прекалено късно впръсква горивото,затова работи малко след като извадиш ключа.Все пак е ясно,че на дизела не му трябва ток,зада работи.Респективно нагнетеното по-късно гориво,няма къде да отиде и кара мотора да работи още малко,докато изгори.
      Калояне,моля те въздържай се от заключения! Не се обиждай ,но ръсиш бисери!

      Коментар


        #18
        Такааа, аз съм "БРАТА"
        ivel написа:
        точно такъв проблем не съм имал ,но защо не смени и сегменти -груба грешка,отворил си двигатела а не си сменил сегменти
        Не мисля, че е груба грешка, имаше ясно изразен проблем с клапаните следствие от външна намеса най-вероятно още от слизането и от автовоза (който трябва ще ме разбере, останалите моля да не коментират сегментите)
        specialista написа:
        Сега ще надуеш един по един цилиндрите да видиш къде отива "вятъра" и ако е в картера ще играеш занятието на нова сметка.Успех!
        Ветреца вече си е на мястото
        specialista написа:
        nsn написа:
        гнп какво е бош или лукас ако е лукас има едно ел буталце което мисля че играе ролята на обогатител но от него може трудно да пали ако не работи.Специалист кажи и ти може ли да е в него проблема ако компресията е ок
        Помпата му е обикновен Бош със туррбо коректор.Колегата не спомена има ли имобилайзер !Обикновено заводския е вграден на помпата като защитава клапана пуск/стоп .Ако колата пуши докато се върти т.с. има впръскване в цилиндрите по скоро имото е наред.Ако обаче отзад няма пушек значи няма впръскване.Причини пак много, липса на гориво,проблем с имото!Това е прекалено елементарен модел че да създава проблеми на някой!!!Успех!!!
        1. Помпата е бош, не само лукас имат авансиорен клапан, ами и бош2. Имобилайзер няма, колата пуши докато върти стартера, дима е сивкаво черен
        specialista написа:
        AnotheR написа:
        29 компресия колега след ремонта въртя и отзаде пуши да си му е**** майката ..... имобилайзера на автомобила е елиминиран .... зацепихме помпата като хората обаче имало някаква финна настройка която мисля че на мойта кола е завита докрай тоест прекалено рано впръсква гориво в цилиндъра след като изгася колата тоест като върна ключа от стартера колата работи още 2 сек след това това ме навява на мисълта за въпросната центровка на помпата БОШ е помпата
        Пак ми спестяваш подробности! Какъв е цвета на пушека?Предполагам че е бял и мирише много на сурова нафта.Със подгрева всичко ли е ОК!Казах че на колелото на помпата има бва белега.Много пъти са я зацепвали грешно.Павиш така: сваляш ангренажния ремък като преди това поставяш колянов вал и разпределителен вал на белези.Отвиваш тръбичката на първи цилиндър,даваш контакт и почваш да въртиш с един ключ колелото на помпата и гледаш кога ще пръсне нафта.Повтори го стотици пъти ако трябва за да се обедиш в точния момент.Там трябва да има белег .Това е да ориентираш правилно ремъците.Друг е въпроса че ГНП-то трябва да се центрова към мотора,но колкото и да не е наред трябва да запали.Успех!
        Вярно е това, има 2 белега, зацепена е на този белег на който можеш да законтриш колелото със специален tool в долната му част, колата пали след нормален подгрев след като прекара всички цилиндри 2 пъти. С подадена гас пали в пъти по добре. помпата е на максимално предварение.Подгрева е в ред - свещи, реле, време.Преди този ремонт пробвах какво ще стане ако при студен двигател подавам ръчно 12в на авансиорния клапан(неговия си кабел го махнах предварително) - оборотите не се променят, нищо не се променя!Специалиста е на ход
        Peugeot 406, 2000 HDi 90
        ex. Peugeot 106 1,5 D
        ex. Ritmo 70 138B2.000
        ex. Tempra 2.0 159A6.046
        Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

        Коментар


          #19
          на студен двигател ако клапана работи оборотите са леко вдигнати но не знам до колко градуса трябва да загрее двигателя за да спаднат до нормални обороти
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #20
            Мдам това ще рече че моя авансиорен клапан неработи
            Fiat Tempra 2.0 i.e. cat !

            Коментар


              #21
              nsn написа:
              на студен двигател ако клапана работи оборотите са леко вдигнати но не знам до колко градуса трябва да загрее двигателя за да спаднат до нормални обороти
              60, за статистиката.
              Peugeot 406, 2000 HDi 90
              ex. Peugeot 106 1,5 D
              ex. Ritmo 70 138B2.000
              ex. Tempra 2.0 159A6.046
              Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

              Коментар


                #22
                Така,сега трябва май да почна да убеждавам "Тома неверни" в някой неща!!1.Авансатор си има тази помпа,но малцина знаят как работи той! Със подаване на напрежение към него няма да получите реакция веднага.Няма да обяснявам защо!!! После когато се намеси този авансатор в работата на моторатой прави само едно нещо,дава закъснение.Не го управлява контролер!!! И тук няма да обяснявам повече.2. За една секунда на стартер кол.вал прави минимум два оборота като това е горе долу долната граница.Аз когато изпитвам помпа за пускова порция я въртя на 100 об. или това е равно на 200 на кол.вал или три об. в сек.Когато всичко е наред на втората секунда най-много и мотора вече работи!3.Във голяма заблуда си като мислиш че като даваш газ при сартиране казваш на помпата да даде по-голяма порция гориво.Нищо подобно!!!Помпата е констуирана така че когато е в покой и се развърта за старт сама си разрешава най-голямата порция гориво и това не влиае дали си натиснал педала или не.Със повишаване на оборотите регулатора се намесва и намаля порцията до такава каквато е регулирана да подържа празния ход и това пак без човешката намеса. Тук отварям една голяма скоба! Ако въпреки думите ми се наблюдава този ефект че колата пали значително по-лесно със натиснат педал на газта ,явно става въпрос за намеса от човек който пипа много без да влага разбиране на нещата.Искам да кажа че е възможно да са променени настройките на помпата и цикловото количество за старт да е занижено,а това е проблем определено!4.Между зацепване на ремъците и центроване на помпата към мотора има разлика.Ти спомена че завъртяна до край на някъде.Това не е правилно! За правилната центровка на тази помпа се използва часовников индикатор и приспособление за закрепване към помпата.Който е в час знае че се търси стотна от милиметъра по този начин.В крайна сметка не може всичко да е наред и да неще да запали.Или нещо се пропуска или на нещо не се обръща внимание. Успех!!!

                Коментар


                  #23
                  такова пунто сутрин подгрява повече от 10сек така че през това време този клапан се е задействал тоест буталцето му е изляло изкокнало разбирай го както искаш но това е неуспорим факт и за по-старите дизели които нямат обогатител без газ не може да го запалиш
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #24
                    nsn написа:
                    такова пунто сутрин подгрява повече от 10сек така че през това време този клапан се е задействал тоест буталцето му е изляло изкокнало разбирай го както искаш но това е неуспорим факт и за по-старите дизели които нямат обогатител без газ не може да го запалиш
                    Нима!!!Нямам намерение да влизам в излишни спорове,както и няма нужда да се пишат постове просто ей така за бройката им.Със дизели се занимавам от много години,има претенциите че познавам до болка устройството на различните типове помпи.Не всичко се случва така както си го представяш!Поздрави!

                    Коментар


                      #25
                      монтьор сбъркал няма същото е и с докторите сори ама е истина
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар

                      Working...
                      X