Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.7ТД - проблем с паленето след ремонт на глава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.7ТД - проблем с паленето след ремонт на глава

    Здравейте колеги преди 1 месец горе долу си купих фиат пунто 1.7 ТД.2 3 дни след покупката разбрах че колата има проблем с паленето сутрин ..... Ходих при майстор оставих му я (имаше и проблем с стартера) та въпростният майстор първо е отсранил проблема с стартера след това ми е мерил компресията и дюзи и разпръсквачи .... дюзите са наред разпръсквачите нови .... и ми се обажда и ми казва че няма компресия на 3-ти цилиндър а на другите 3 имало по 20 ... След това аз отивам вземам си колата сваляме с брат ми главата след което я закарваме на шлаиф препасване на клапане смяна на гумички всички екстри който се сетиш Вчера вечерта започнахме да я сглабяме и днес следобед всичко си беше на мястото ....но .....от тук идва големия ми въпрос ....Колата пак нейска да запали нормално киха кашля както преди пуши и едва ли не пали след 15 мин въртене .... ИМА ЛИ КОЛЕГА ОТ ФОРУМА С ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ И ДА КАЖЕ МОЛЯ ВИ КАК ГО Е ОТСТРАНИЛ МОЛЯ ВИ !!!! ЩЕ НАПЪЛНЯ НЯКОЙ ТРАП С НЕЯ ВЕЧЕ !!! Благодаря предварително на всички
    Fiat Tempra 2.0 i.e. cat !

    #2
    точно такъв проблем не съм имал ,но защо не смени и сегменти -груба грешка,отворил си двигатела а не си сменил сегменти

    Коментар


      #3
      Колега ти знаеш ли как се сменят сигменти ? защото аз знам
      Fiat Tempra 2.0 i.e. cat !

      Коментар


        #4
        елементарно при свалена глава махаш и картера и отвиваш петите на биелите и вадиш буталото махаш старите сегменти почистваш хубаво леглата им слагаш новите и по обратния начин
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #5
          AnotheR написа:
          Колега ти знаеш ли как се сменят сигменти ? защото аз знам
          Чакай малко! Отворил си мотора с диагноза ниска компресия и не си сменил поне едни сигменти!?!?Сега ще надуеш един по един цилиндрите да видиш къде отива "вятъра" и ако е в картера ще играеш занятието на нова сметка.Успех!

          Коментар


            #6
            Колега това упражнение го знам по принцип не ме инт как се сменят сегменти както казах по горе знам как се извършва процедурата но искам да отбележа че сега компресия имам а незнам каде е проблема .....
            Fiat Tempra 2.0 i.e. cat !

            Коментар


              #7
              AnotheR написа:
              Колега това упражнение го знам по принцип не ме инт как се сменят сегменти както казах по горе знам как се извършва процедурата но искам да отбележа че сега компресия имам а незнам каде е проблема .....
              Мерена ли е компресията след ремонта?

              Коментар


                #8
                Възможно ли е,да има прескочен зъб на ангренажа?
                Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                Коментар


                  #9
                  Тези модели имат два белега на колелото на помпата.Възможно е да е зацепена грешно,но тук идва и другия въпрос,той я купува и след два дена почва екшъна!Кажи ми колко е компресията и ако е в норми ти гарантирам че ще я накарам да пали както от завода!Успех!

                  Коментар


                    #10
                    гнп какво е бош или лукас ако е лукас има едно ел буталце което мисля че играе ролята на обогатител но от него може трудно да пали ако не работи.Специалист кажи и ти може ли да е в него проблема ако компресията е ок
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #11
                      nsn написа:
                      гнп какво е бош или лукас ако е лукас има едно ел буталце което мисля че играе ролята на обогатител но от него може трудно да пали ако не работи.Специалист кажи и ти може ли да е в него проблема ако компресията е ок
                      Помпата му е обикновен Бош със туррбо коректор.Колегата не спомена има ли имобилайзер !Обикновено заводския е вграден на помпата като защитава клапана пуск/стоп .Ако колата пуши докато се върти т.с. има впръскване в цилиндрите по скоро имото е наред.Ако обаче отзад няма пушек значи няма впръскване.Причини пак много, липса на гориво,проблем с имото!Това е прекалено елементарен модел че да създава проблеми на някой!!!Успех!!!

                      Коментар


                        #12
                        на комшията пунтото от това не палеше взе такава джаджа от форд 1.8д и сега всичко е ок
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #13
                          29 компресия колега след ремонта въртя и отзаде пуши да си му е**** майката ..... имобилайзера на автомобила е елиминиран .... зацепихме помпата като хората обаче имало някаква финна настройка която мисля че на мойта кола е завита докрай тоест прекалено рано впръсква гориво в цилиндъра след като изгася колата тоест като върна ключа от стартера колата работи още 2 сек след това това ме навява на мисълта за въпросната центровка на помпата БОШ е помпата
                          Fiat Tempra 2.0 i.e. cat !

                          Коментар


                            #14
                            AnotheR написа:
                            29 компресия колега след ремонта въртя и отзаде пуши да си му е**** майката ..... имобилайзера на автомобила е елиминиран .... зацепихме помпата като хората обаче имало някаква финна настройка която мисля че на мойта кола е завита докрай тоест прекалено рано впръсква гориво в цилиндъра след като изгася колата тоест като върна ключа от стартера колата работи още 2 сек след това това ме навява на мисълта за въпросната центровка на помпата БОШ е помпата
                            Това ще рече,че прекалено късно впръсква горивото,затова работи малко след като извадиш ключа.Все пак е ясно,че на дизела не му трябва ток,зада работи.Респективно нагнетеното по-късно гориво,няма къде да отиде и кара мотора да работи още малко,докато изгори.
                            Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                            Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                            ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                            Коментар


                              #15
                              AnotheR написа:
                              29 компресия колега след ремонта въртя и отзаде пуши да си му е**** майката ..... имобилайзера на автомобила е елиминиран .... зацепихме помпата като хората обаче имало някаква финна настройка която мисля че на мойта кола е завита докрай тоест прекалено рано впръсква гориво в цилиндъра след като изгася колата тоест като върна ключа от стартера колата работи още 2 сек след това това ме навява на мисълта за въпросната центровка на помпата БОШ е помпата
                              Пак ми спестяваш подробности! Какъв е цвета на пушека?Предполагам че е бял и мирише много на сурова нафта.Със подгрева всичко ли е ОК!Казах че на колелото на помпата има бва белега.Много пъти са я зацепвали грешно.Павиш така: сваляш ангренажния ремък като преди това поставяш колянов вал и разпределителен вал на белези.Отвиваш тръбичката на първи цилиндър,даваш контакт и почваш да въртиш с един ключ колелото на помпата и гледаш кога ще пръсне нафта.Повтори го стотици пъти ако трябва за да се обедиш в точния момент.Там трябва да има белег .Това е да ориентираш правилно ремъците.Друг е въпроса че ГНП-то трябва да се центрова към мотора,но колкото и да не е наред трябва да запали.Успех!

                              Коментар

                              Working...
                              X