Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1,9 TD 100 Рядък проблем с паленето зимата!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1,9 TD 100 Рядък проблем с паленето зимата!?

    Уважаеми колеги,можете ли да ми кажете нещо повече за този проблем:Симптоми - Колата запалва перфектно дори при ниски температури от 1-ия път, работи 5-10 секунди, започва да прекъсва все едно и спирам нафтата - тресе и гасне! ЗА да заработи, напомпвам нафта ръчно отпред от помпичката до помпата докато стане твърда, запалвам и помпам педала на газта до крайно долно положение около 30 секунди, с тресене колата работи след което изчиства и започва нормалната си работа!-проверени- - помпата (ГНП) изправна - не тече нафта от нея всичко е ОК.- помпата в резервоара за нафтата, почистена цедка - всичко ОК- подгряващи свещи - нови ОК- Умната дюза ОК- Центровка на двигателя спрямо помпата - ОК - Маркучи скъсани няма - ОКНе съм проверил - клапана за обратното гориво, да не пада налягането !? НЕ знам какво да направя! Моля Ви дайте съвет! (КОГАТО КОЛАТА Е ЗАГРЯЛА ) Забелязах, че при леко подаване на газ на ниска предавка (2-ра) (3-та) - колата поема (ускорява лекичко, плавно и нормално) НО понякога, сама започва да ускорява повече, без да съм подал повече газ, - все едно нещо я рита за момента тя скача леко. ( нещо като автомобил с електронна газ) Дано ме разберете. Благодаря ВИ предварително! С уважение Тони!

    #2
    Почисти си цедката в резервоара

    Коментар


      #3
      lubomm написа:
      Почисти си цедката в резервоара
      Почистена е ... написал съм го в темата!Благодаря за мнението! Но не е това проблема! Поздрави...

      Коментар


        #4
        Провери маркучите за излишното гориво между дюзите и най-вече гумената тапичка на последната дюза.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          Провери маркучите за излишното гориво между дюзите и най-вече гумената тапичка на последната дюза.
          Благодаря - ще го направя и ще пиша по късно но какъв може да е там проблема : Скъсване, запушване! ?

          Коментар


            #6
            Според мен гълта въздух
            http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
            Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
            FIAT БРАВО 1.2 16v
            ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
            FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

            Коментар


              #7
              Системата е разхермитизирана и на всичко отгоре клапаните в крушата не държат.Ако за този модел не са написани стотици страници със всички възможни начини за диагностика във форума !!!!Колеги четете ги тези стари теми!Нямате си на идея колко полза ще извлечете от тях!Не може да разчитате на това че има хора без работа и всеки пъттрябва да обясняват едно и също нещо.Сложи си прозрачни мъркучи и ще хванеш големия проблем.А за другия ,там ще се дават пари иначе няма да стане!Успех!

              Коментар


                #8
                Благодаря за отговора... ЩЕ продължа да търся по форума, да видя кое е най-правилното да направя!Имам следния въпрос като се сменя горивния филтър или като се почиства ( отвърта от долу дето събира водата) може ли да влезне въздух в системата по някакъв начин!Поздрави!

                Коментар


                  #9
                  ако си отвивал пробката на горивния филтър има опасност поле гуменото уплатнение да не уплатни както трябва и да вкарва въздух в системата
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #10
                    То за това за диагностика на проблема се слагат прозрачни мъркучи.Следисе от къде идва въздуха.Може да се окаже че идва чак от резервоара.С тези бързи връзки е лесно и бързо за монтаж,а после да му мислият в БГ.Успех!

                    Коментар

                    Working...
                    X