Здравейте колеги,трябва ми инфо за добър майстор на ГНП в Плевен или околностите. Колата е Мареа 1.9 ТД 100 кс.Благодаря предварително.Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем ГНП Мареа 1.9 ТД
Collapse
X
-
Естествено,че го интересува.Вместо да пишеш този реторичен въпрос,можеше да кажеш къде е проблема.marinavtom написа:веднага ти казвам къде е проблема-ако те интересува де ?
Ако ще помагате,помогайте,не се правете на интересни.Нали за това сме тук?!?
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Е, тъй де ! А сега ми кажи някой майсторял ли се е преди това?Ей така от любопитство!kal0yanch40 написа:Естествено,че го интересува.Вместо да пишеш този реторичен въпрос,можеше да кажеш къде е проблема.marinavtom написа:веднага ти казвам къде е проблема-ако те интересува де ?
Ако ще помагате,помогайте,не се правете на интересни.Нали за това сме тук?!? 
Коментар
-
Помпата е била на ремонт в Пордимчец/ловешко/, преди година.Проблема "уж" беше решен за известно време, до момента, в който през Юли,по време на път започна, да предръпва отново от недостиг на гориво.Колата загуби мощност и поради стечение на обстоятелставата мина около 1000 км, с максимална скорост около 80-90 км/ч. Изчистих цедката на сондата в резервоара и всичко беше ок. От седмица на сам, след като я запаля,работи не повече от минута и гасне, като в горивния филтър няма гориво.Вчера я захраних с шише пълно с нафта,като изолирах резервоара и не искаше да дръпне какпка нафта.Това ме кара да мисля,че помпата не засмуква гориво.Всяко мнение ще ми бъде от полза така,че Моля помагайте!!!Благодаря Ви предварително
Коментар
-
здравейте,не се пени колега.проблема е в помпата,а по-точно ниското налягане.където се навиват тръбичките за дюзите (на помпата) има едно капаче с четири болтчета и под него има един "бъбрек" и две графитни лопатки.ако са износени няма достатъчно гориво да захрани помпата,свали ги и виж дали са здрави.
Коментар
-
Аз не бих бил толкова категоричен! Да, възможно да има повреда във доставната помпа! Лопатките не са графитни,но това е друга тема!Колкото и странно да ти звучи ,там се износва повече "бъбрека" от колкото лопатките.Има едно нещо което трябва да се разбере на всяка цена и това е дали отваря клапана пуск/стоп.Лошото е че ако е в оригиналния си вид помпата той е скрит и няма достъп до него.Дори и след демонтаж на ГНП клапана си остава защитен и трудно се освобождава от защитата.Е аз се справям бих казал добре с това предизвикателство.Защо настоявам за тази проверка! Първо отварянето на клапана се разрешава от имобилайзера-първа възможна причина,после дори и да разреши имато клапана също може да дефектира и да не отвори.Много често се оплакват че не могат да огасят колата,причината е пак там само че с обратен ефект.Така че отвори ли клапана дори и да е поизносена достъвната помпа ще си дръпне гориво и от там на татък пей сърце.Успех!!!marinavtom написа:здравейте,не се пени колега.проблема е в помпата,а по-точно ниското налягане.където се навиват тръбичките за дюзите (на помпата) има едно капаче с четири болтчета и под него има един "бъбрек" и две графитни лопатки.ако са износени няма достатъчно гориво да захрани помпата,свали ги и виж дали са здрави.
Коментар
-
Ако е в оригиналния си вид НЕ МОЖЕ!Причината е че болтовете с които е стегната защитата са от вида дето им се късат главите след като се стегнат със определено усилие.Това което остава е навътре във друг отвор и надълбоко и е адски не удобно да се работи на място.А има и такива болтове дето не може да се достигнат .Веднъж свалена защитата после се слагат обикновени болтове ако изобщо искаш да имаш имобилайзер и така!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар