Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем ГНП Мареа 1.9 ТД

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем ГНП Мареа 1.9 ТД

    Здравейте колеги,трябва ми инфо за добър майстор на ГНП в Плевен или околностите. Колата е Мареа 1.9 ТД 100 кс.Благодаря предварително.Поздрави

    #2
    Е напиши си и проблема де!

    Коментар


      #3
      не смуче нафта,но проблема не е резервоара

      Коментар


        #4
        веднага ти казвам къде е проблема-ако те интересува де ?

        Коментар


          #5
          marinavtom написа:
          веднага ти казвам къде е проблема-ако те интересува де ?
          Естествено,че го интересува.Вместо да пишеш този реторичен въпрос,можеше да кажеш къде е проблема. Ако ще помагате,помогайте,не се правете на интересни.Нали за това сме тук?!?
          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

          Коментар


            #6
            kal0yanch40 написа:
            marinavtom написа:
            веднага ти казвам къде е проблема-ако те интересува де ?
            Естествено,че го интересува.Вместо да пишеш този реторичен въпрос,можеше да кажеш къде е проблема. Ако ще помагате,помогайте,не се правете на интересни.Нали за това сме тук?!?
            Е, тъй де ! А сега ми кажи някой майсторял ли се е преди това?Ей така от любопитство!

            Коментар


              #7
              Помпата е била на ремонт в Пордимчец/ловешко/, преди година.Проблема "уж" беше решен за известно време, до момента, в който през Юли,по време на път започна, да предръпва отново от недостиг на гориво.Колата загуби мощност и поради стечение на обстоятелставата мина около 1000 км, с максимална скорост около 80-90 км/ч. Изчистих цедката на сондата в резервоара и всичко беше ок. От седмица на сам, след като я запаля,работи не повече от минута и гасне, като в горивния филтър няма гориво.Вчера я захраних с шише пълно с нафта,като изолирах резервоара и не искаше да дръпне какпка нафта.Това ме кара да мисля,че помпата не засмуква гориво.Всяко мнение ще ми бъде от полза така,че Моля помагайте!!!Благодаря Ви предварително

              Коментар


                #8
                Аз идеи ще ти дам колкото искаш,само ме убеди че насреща е човек който може да изпълни това което искам.Чакам!

                Коментар


                  #9
                  Може да ми дадеш някоя идея ,но насреща ти не стой технически грамотен човек.Днес ми дадоха идея за дирекно захранване на помата с тубичка нафта като в нея вкарам и маркуча за обратната нафта,за да изолирам и горивния филтър като проблем.Имат съмнение ,че може да смуче въздух.

                  Коментар


                    #10
                    По колата,всичко се учи с практиката. Щом,едно нещо си го разглобил внимателно и после го сглобиш,по обратния ред,няма страшно.Хващай инструмента,чети и слушай,какво ти казват
                    Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                    Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                    ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                    Коментар


                      #11
                      здравейте,не се пени колега.проблема е в помпата,а по-точно ниското налягане.където се навиват тръбичките за дюзите (на помпата) има едно капаче с четири болтчета и под него има един "бъбрек" и две графитни лопатки.ако са износени няма достатъчно гориво да захрани помпата,свали ги и виж дали са здрави.

                      Коментар


                        #12
                        marinavtom написа:
                        здравейте,не се пени колега.проблема е в помпата,а по-точно ниското налягане.където се навиват тръбичките за дюзите (на помпата) има едно капаче с четири болтчета и под него има един "бъбрек" и две графитни лопатки.ако са износени няма достатъчно гориво да захрани помпата,свали ги и виж дали са здрави.
                        Аз не бих бил толкова категоричен! Да, възможно да има повреда във доставната помпа! Лопатките не са графитни,но това е друга тема!Колкото и странно да ти звучи ,там се износва повече "бъбрека" от колкото лопатките.Има едно нещо което трябва да се разбере на всяка цена и това е дали отваря клапана пуск/стоп.Лошото е че ако е в оригиналния си вид помпата той е скрит и няма достъп до него.Дори и след демонтаж на ГНП клапана си остава защитен и трудно се освобождава от защитата.Е аз се справям бих казал добре с това предизвикателство.Защо настоявам за тази проверка! Първо отварянето на клапана се разрешава от имобилайзера-първа възможна причина,после дори и да разреши имато клапана също може да дефектира и да не отвори.Много често се оплакват че не могат да огасят колата,причината е пак там само че с обратен ефект.Така че отвори ли клапана дори и да е поизносена достъвната помпа ще си дръпне гориво и от там на татък пей сърце.Успех!!!

                        Коментар


                          #13
                          и ти си прав виж за това не се бях замислил,май може да се свали ламарината над клапана и без да се сваля помпата,не знам трябва да погледна.

                          Коментар


                            #14
                            Ако е в оригиналния си вид НЕ МОЖЕ!Причината е че болтовете с които е стегната защитата са от вида дето им се късат главите след като се стегнат със определено усилие.Това което остава е навътре във друг отвор и надълбоко и е адски не удобно да се работи на място.А има и такива болтове дето не може да се достигнат .Веднъж свалена защитата после се слагат обикновени болтове ако изобщо искаш да имаш имобилайзер и така!

                            Коментар


                              #15
                              Re: проблем ГНП Мареа 1.9 ТД

                              Проблема е решен.Задръстен горивен филтър.

                              Коментар

                              Working...
                              X