То турбото си работи, не се оплаквам от това. Оплакването ми е там, че това, дето прави турбото не стига до повишаване на мощността. Турбото си запява над там някакви обороти, но колата си върви като обикновен дизел. Спукан маркуч ли, какво незнам. Приемам идеи къде да търся проблем (няма да ви заблуждавам, от коли разбирам колкото и от амеби).Хипотетично, ако работата на турбото стигаше до двигателя, то това би ли променило разхода на гориво? Че при моето бабешко каране, тези 8 не ги понасям спокойно.Поздрави на гилдията.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
TD100 - aко турбото работи, по-малък ли ще е разходът
Collapse
X
-
TD100 - aко турбото работи, по-малък ли ще е разходът
УНИКАЛЕН номер на коте http://vbox7.com/play:e3832d44d3Етикети: –
-
турбото колега със сигурност си праща газовете , където трябва, щото си е хванато на колекторите, но има една подробност, че ако там има скъсан болт или е разхлабено колата не получава максимална мощ, при спукан маркуч пуши и фучи, но ако не е затегнато на колектора добре, пак фучи и тогава по не върви. Попринцип съм чел, че ако го искараш охлюва и го изчистиш с песако струйка ще се промени много работата на турбината ако не е чистена никога, както може и от всмукателен колектор да е проблема. нещо такова се получава, най вече при печките ако го има на испускателния колектор същата мизерия ето ти един проблем, а ако имаш време сам да си ги направиш тия неща , чистене на турбина, всмукателен и испускателен колектор и да си видиш турбо пътища и въздуховоди както и интер кулер ще спестиш 300 кинта и ако проблема е там колата тръгва ! Понякога и самия испускател му е заминала гарнитурата и губи мощност точно там
-
Проблема много лесно се констатира!Монтира се манометър(при нужда ще обесня къде) и се следи показанието му под товар.Турбото или ще развие полагащото му се налягане или няма да го направи(възможно и да не достига гориво за това).Ако се отчитат стойности около 1 бар и въпреки това не се осеща турбо тягата ,има проблем със турбо коректора монтиран на ГНП-то.На такова място е че на място не може да се достигне!!!С две думи сваляне на ГНП смяна и настройка на турбо коректора(прави се на стенд) и обратно на колата!Ако не се развива нужното налягане от турбото да се проследи пътя на въздуха след турбото за спукани маркучи и колер,ако всичко е наред,тогава лошо!Да се провери разтоварването на турбото! Ако не достига въздух а горивото си е по норма колата ще пуши.Успех!
Коментар
-
Ако не работи няма да върви като обикновен дизел, а ще върви като развалена кола. То на ТД мотора му е с степен на сгъстяване 18:1 срещу 28 при обикновения. Представи си как ще върви ако не му работи турбината.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар