проблема на тези пунта е в кутията след вьздушния филтьр,а по точно неиното управление.от енжине релето им идва постоянен плюс-вьтре на една намотка ,която има клапанче,което го задеиства вакуума.но за да се отвори клапанчето трябва екуто да пусне минус,които е другия кабел кьм намотката/бубинката/,и тогава клапата се затваря.това го пробвах като подавам с една жичка минус от акумулатора.но защо не идва минус от екуто.това е проблем.и тази клапа никога не затваря,да намали прихода на вьздух,и стават такива детонации.това ми го правеше едно време,като беше запушен катализатора,и изгорелите газове няма кьде и принудително навлизаха през егр-а вьв всмукателите и тогава сецането беше постоянно,докато изкормих катализатора.така че има нещо в компа което не работи,за да пусне този минус.незная дали може да се отвори компа и да се види кое е това нещо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблемното пунто 1.9 чист дизел
Collapse
X
-
И как ще обясниш това че ЕГР-а е затапен със планка-т.с. няма как да връща газове от там,и маркуча на смукателния колектор изваден-т.с. няма как да препречва пътя на въздуха някаква си клапа. И накрая присаждам другата помпа и всичко се оправя,маркуча пак е включен във филтъра и т.н. Проблема за мен не е в помпата а в нейното управление,и за да не съм голословен всички модели които карат със този тип горивна система имат този или подобен проблем.(Рено клио/канго) (Фиат Пунто/Добло) Датчиа.Поздрави!
Коментар
-
да,точно,егр-а е затапен.а маркуча на вьздуховода си е там,но точно в тези обороти когато сеца клапата трябва да се претвори,а не се затваря.даже и на капака на клапаните,в средата има една залепена капачка,и нея сьм отлепвал и сьм затапил-има изход на картерни газове а на другия изход до капачката за маслото сьм направил една тетка,и единия и изход отива в атмосферата а другия си отива кьдето си е бил-кьм картера.това с цел да не дьрпа и от там вьв всмукателите,а сьщо така и да са чисти.а с присаждането на друга помпа компа отпада,а тои прави мизериитеPanda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto
Коментар
-
.
Проблемът е абсолютно аналогичен като вашият,писал съм и по-рано в темата.За мой късмет имах под ръка работещо пунто,за пробата съм сменял едно по едно помпа,педал на газта,дебитомера и компа,е проблема си остана.Егера е затапен,колекторите са чистени до блясък понеже сменях блока, и сега на къде....?За сега я карам с педала в дъното,смяна на предавките в по високи обороти около2500-2600 и градско по неволя около 70км/ч.Имах като идея да махна ел.помпа и да монтирам механична от ТД75 но не ми остана време и за сега ще се кара така.Няма оправия те това е.
Коментар
-
колега ако наистина си правил тези неща,незная вече на какво се дьлжи това нещо.но дали всичко което си слагал от другата кола е изправно,че ако и там е имало някакьв проблем може да те е подльгалоPanda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар