здравейте,колеги.един приятел дизелджия ми каза че проблема е от датчика на коляновия вал.него само го почистих,но проблема е че самия му кабел е много чувствителен и не трябва да опира никаде на желязо.той има една щипка точно за тази работа но пак опираше/сега го приварзах с едни свински опашки така че да не опира никаде и да чукна на дарво колата не прави така.УСПЕХ,и пишете
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблемното пунто 1.9 чист дизел
Collapse
X
-
проблема на тези коли е вече пуснат в две теми и както писах в по-горната най-вероятно да е от потенциометъра на педала на газта.може на някакъв си процент когато е натиснат педала да не дава добър контакт и оттам да идва това придърпване.а иначе точно такъв проблем комп.диагностика надали ще го хване
Коментар
-
На два броя Рено Канго с такива помпи...... проблема им беше от куплунзите на компютрите. Ходиха по какви ли майстори....... само на едно място бяха стигнали до истината на 100% смениха куплунга на ЕКУ-то и за известно време всичко беше наред, после отново започнаха мизериите. Докато не наклонихме крачетата на ЕКУ-то в една посока (за по хубав контакт) вече над 2г няма проблем с тези рена :D
Коментар
-
Дано си открил проблема трайно да си го разрешил ! Нищо лично но има съмнения че е временно.Аз приложих друг вариант защото ми писна да се занимавам със този проблем.Всички говорят за помпата и не мога да им обясня че не е в нея причината!Става дума за проблем във управлението на помпата т.с. "компютър".Тия филми със пиновете и още куп други съм ги гледал стотици пъти.Ефект нулев при мен.Двата проблема с които съм се сблъсквал като не решими са следните:1. Палиш с подгряване и както му е там реда,но колата пали и не реагира на педала на газта и работи със леко завишени от нормалното обороти.В този случай оставаш я да загрее малко и гасиш.После даваш контакт и веднага въртиш на стартер.Колата пали и почва да работи нормално.Ако по време на работа се случи да светне диагностичната лампа,колата пак забива и не реагира на педала докато не се загаси и запали без подгряване!2. Тук ще опиша случката със предърпването:Колата си пали нормално и върви прилично,но да не се налага да я караш в диапазон 1600/1800 об.В този диапазон когато се поддържа една и съща скорост на тези обороти най-осезаемо в началото е на четвърта предавка ,са почва едно придърпване със такава честота че мотора ще изскочи от коша. Това се равнява на приблизително 50 км. в час.На 5-та го прави на около 80 км. в час.Въпреки че беше много трудно,аз монтирах механична помпа на такова Пунто и така приключихме със тези проблеми.Работата е много и най-лошото е че всеки си мисли че може да го направи при това лесно(включително и аз).Оказа се че огромно предизвикателство и не може да се ползва нищо готово.Преработва се почти всичко.В крайна сметка си заслужаваше времето и нервите,сега има една перфектно палеща и вървяща кола.Поздрави!
Коментар
-
Здравейте. Нов съм във форума и имам аналогичен проблем. Карам Пунто 1.9 чист дизел, изчетох всички коментари досега и разбрах, че проблема може да бъде всеобхватен. Проблема при мен е, че при движение без промяна в газта, за момент прекъсва и след време колата угасва напълно. След това при стартиране, запалва наново на тихи обороти, но не може да бъде форсирана, защото пак гасне. Повечето пъти проблема се проявява и при каране по неравен път. Още не съм успял да я диагностицирам, но няма и много специалисти в града, в който живея, затова ми се иска да знам какво да очаквам преди да ида на диагностика. Останах с впечатление, че проблемите могат да бъдат от електронния педал, компютъра, софтуера, помпата, но в моя случай не знам, на кое да наблегна. Благодаря за отзивите.
Коментар
-
fqlc0n3 написа:Здравейте. Нов съм във форума и имам аналогичен проблем. Карам Пунто 1.9 чист дизел, изчетох всички коментари досега и разбрах, че проблема може да бъде всеобхватен. Проблема при мен е, че при движение без промяна в газта, за момент прекъсва и след време колата угасва напълно. След това при стартиране, запалва наново на тихи обороти, но не може да бъде форсирана, защото пак гасне. Повечето пъти проблема се проявява и при каране по неравен път. Още не съм успял да я диагностицирам, но няма и много специалисти в града, в който живея, затова ми се иска да знам какво да очаквам преди да ида на диагностика. Останах с впечатление, че проблемите могат да бъдат от електронния педал, компютъра, софтуера, помпата, но в моя случай не знам, на кое да наблегна. Благодаря за отзивите.
Коментар
-
според мен,не вярвам на всички пунта да им е проблем компютара.взех да се замислям проблема да не е в газоразпределителния механизам,защото в началото като ми беше запушен катализатора това сецане беше страшно,като го махнах за извесно време всичко спря,и с течение на времето,лека полека пак започна.така че според мен там става нещо,или в изпускателния,или вьв всмукателния колектор или клапаниPanda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto
Коментар
-
dineca написа:според мен,не вярвам на всички пунта да им е проблем компютара.взех да се замислям проблема да не е в газоразпределителния механизам,защото в началото като ми беше запушен катализатора това сецане беше страшно,като го махнах за извесно време всичко спря,и с течение на времето,лека полека пак започна.така че според мен там става нещо,или в изпускателния,или вьв всмукателния колектор или клапани
Коментар
-
dineca написа:колега,не се сьмнявам в думите ти,просто така предполагах след като махнах катализатора и временно се оправи.а за пина само рещих проблема да ми изгасне чека
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар