колеги няма ли някой с такова пунто,което сеца като моето,защото много четох за такива пунта с този проблем,да е разбрал от какво е,да сподели.писна ми вече,какво ли не правих по него и пак тая.от трета нагоре трябва да е само в яки обороти,иначе нормално каране предарпва
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблемното пунто 1.9 чист дизел
Collapse
X
-
Сподели малко повече информация за ДВГ, с каква помпа и какво си правил до момента ? Те причините може да са много, няма смисъл да караме на познай каво си мисля... Кажи смених това и това, направих еди какво си а проблема остава....Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
каквото прочетох от колегите сам го проверил.чистене на смукатели,на егр-затапил сам го вече.чистих потенциометара на газта,дебитомера сащо.нови филтри,масло,ремаци.махнах катализатора.отворих и чистих аспуха.чистих цедката на сондата в резервоара.слагах прозрачни маркучи да видя дали не взима ваздух,но не взима.всички букси почистих с контактен спрей.нови свещи.никаква лампа не свети по таблото.и пак тая.като почне да сеца отпускам газта и пак давам плавно,ако продалжава пак така и се оправя.не е винаги така ,но ме дразни много и трябва да се оправи това нещо.вече се самнявам в маховика-ако е демпферен-незная това,или ватрешни карета-защото тези симптоми ги срещах често по други форуми-и то все за дизели ги пишат тези проблеми.и да кажа-двигателя е-1.9дс,чист дизел с помпа епик-лукасPanda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto
Коментар
-
dineca написа:каквото прочетох от колегите сам го проверил.чистене на смукатели,на егр-затапил сам го вече.чистих потенциометара на газта,дебитомера сащо.нови филтри,масло,ремаци.махнах катализатора.отворих и чистих аспуха.чистих цедката на сондата в резервоара.слагах прозрачни маркучи да видя дали не взима ваздух,но не взима.всички букси почистих с контактен спрей.нови свещи.никаква лампа не свети по таблото.и пак тая.като почне да сеца отпускам газта и пак давам плавно,ако продалжава пак така и се оправя.не е винаги така ,но ме дразни много и трябва да се оправи това нещо.вече се самнявам в маховика-ако е демпферен-незная това,или ватрешни карета-защото тези симптоми ги срещах често по други форуми-и то все за дизели ги пишат тези проблеми.и да кажа-двигателя е-1.9дс,чист дизел с помпа епик-лукас
Коментар
-
кажи как си изолирал дебитомера.какво ти правеше с него-предарпваше ли,какво.между другото като вдигна капака на ваздушната кутия,паля ,давам газ,гася и тя клапата не марда,все си е отворена.кога работи незнам-да не би да е прецаканаPanda 141 zastava yugo 45 punto 176 1.1 6 speed punto 188 1.2 punto 188 1.9 ds Panda 169 1.1grande punto
Коментар
-
Откачи кабела от дебитомера и пробвай без дебитомер как се държи. Щом си пипал ТПС -а, трябва да го настроиш с компютър. Там не се пипа без техника. Затапването на ЕГР -а също е нещо на което не съм привърженик. Щом си с помпа Лукас, те съветвам да отделиш малко пари за компютърна диагностика, иначе оправяне няма. Колкото са механични, толкова са и зависими от електрониката тези помпи, де за хубаво де за лошо. Това е моя съвет - възстанови ЕГР -а и бягай на компютърна диагностика ! Нямаш идея колко датчици влияят на работата на този ДВГ.Успех, и да споделиш какво са ти казали на диагностиката !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ще я запише в компа, но ще престане да се съобразява с показанията му и ако е давал грешни такива, колата ще се държи по-добре без него. Ще ползва зададените стйности без да вкарва корекция за постъпващия въздух.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Със същия проблем съм, ето я и моята тема Всмукателни колектори 1.9Д На кратко:Придръпването се получава около 45-50км/ч на 3-та, на 4-та малко преди 60 и малко след 60км/ч на 5-та около 85км/ч. При всички скорости оборотомера показва различни обороти.До колкото поддържам връзка със Специалиста, той казва че помпата си удвоява аванса и за това се получава този нежелан ефект. Това аз го разбирам така:Да речем, че помпата трябва да впръсква определено количество гориво 1 секунда предварително, но тъй като аванса се удвоява тя го прави 2 секунди предварително и настъпват проблеми с изгарянето на горивото. Държа да подчертая , че това са моите разбирания, може и да са грешни!Като започне да придръпва отпускам газта и я натискам рязко почти до ламарината и колата спира да придръпва, но като се загледам в огледалото за задно виждане, това в купето се забелязват че колата изпушва за 3 - 4 секунди и след това всичко се оправя.При мен е сменено:Всички филтри и маслаКлапана който се намира на филтърната кутия.ЕГР системата също е смененаПочистени са всички всмукателни колектори, включително и тези от ЕГР.Почистена е цедката в резервоара и всички маркучи до горивната помпа.Варианта проблем в скоростната кутия отпада.Двигателя е здрав като бик.За проверка остават:Горивна помпаКомпютърСъмнявам се проблема да е от запушена изпускателна система, щеше да го прави постоянно а не при едни и същи обороти и една и съща скорост (рпиблизително).Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Re: .
kaloian311 написа:Предполагам че Пунтото ти е 1.9ДС 63к.с.,моето се държи по същият начин докато е студено но си мислих че само при мен е така понеже двигателя ми е заминал.Не е лошо наистина да споделиш какво си му правил.Fiat punto 2001г. 1.9DS 60hp 4.9/100 , 4.4/100
Коментар
-
Аз лично вдигнах ръце.Срам ме е но така и не открих защо го прави това.Всичко за което се сетите съм го правил че и още куп неща и то по стотици пъти.Ще му сложа една обикновена помпа тия дни иначе може и до безкрай да си ходим по мъките.Като гледам май се превръща в заразна болест този проблем.Успех!
Коментар
-
Здравейте,Нова съм тука и дано да питам на правилното място.Имама Пунто 1.9 чист дизел.От няколко месеца насам пали трудно - с въртене няколко пъти, и от време на време не иска да загасне след като съм изключила от контакт.Смених клапан на горивния филтър....опражи се за един месец и после пак.Слойих отново старото клапанче пак се опражи за една две седмици и после пак проблема се появи.Ходих на диагностика в супер дизел и ми казаха че според тях колата си е ок - тама смениха един маркуч. Ходих и на друг майстор, който с цялата си наглост без да ме пита ми слойил допълнителна помпа в резервоара която да гони въздуха от системата - но сега дори и тя не върши работа.Днес даже ми падна акомулатора от въртене и от студа предполагамМисля да купя нов акомулатор и да сменя всички подгревни свещи (сменяни се само две от тях - но никога всичките)Моля ви дайте съвет какво може да е или поне къде да отида в софия където 6те открият адекватно какво и е на колата
Коментар
-
bobby_gb написа:Здравейте,Нова съм тука и дано да питам на правилното място.Имама Пунто 1.9 чист дизел.От няколко месеца насам пали трудно - с въртене няколко пъти, и от време на време не иска да загасне след като съм изключила от контакт.Смених клапан на горивния филтър....опражи се за един месец и после пак.Слойих отново старото клапанче пак се опражи за една две седмици и после пак проблема се появи.Ходих на диагностика в супер дизел и ми казаха че според тях колата си е ок - тама смениха един маркуч. Ходих и на друг майстор, който с цялата си наглост без да ме пита ми слойил допълнителна помпа в резервоара която да гони въздуха от системата - но сега дори и тя не върши работа.Днес даже ми падна акомулатора от въртене и от студа предполагамМисля да купя нов акомулатор и да сменя всички подгревни свещи (сменяни се само две от тях - но никога всичките)Моля ви дайте съвет какво може да е или поне къде да отида в софия където 6те открият адекватно какво и е на колата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар