Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.9 jtd - губи мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo 1.9 jtd - губи мощност

    Здравейте колеги. От скоро имам голям проблем със Стилото, независимо дали е загряло или студено, между 1000 и 2500 оборота колата я няма никаква, като тругвам от място съм по зле и от Учебен автомобил, след 2500 оборота ускорява малко по добре, но не е както преди. след 2 дни ще я карам на майстор да я види, дано да е нещо просто
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

    #2
    провери егр-а

    Коментар


      #3
      Добре дошъл във форума!На пъво място бих проверил за грешки (диагностика). След това бих проверил/почистил/евентуално изолирал клапана на EGR.Погледни тези теми например:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ic.php?t=32945
      ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

      Коментар


        #4
        Диагностика.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Ами ЕГР-а ми го чистиха преди 10 месеца, за съжаление майстора ми каза че не може да се елиминира този клапан, Стилото ми е 2004-та год., Март месец
          Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

          Коментар


            #6
            vanyo_83 написа:
            Ами ЕГР-а ми го чистиха преди 10 месеца, за съжаление майстора ми каза че не може да се елиминира този клапан, Стилото ми е 2004-та год., Март месец
            Може може , но на майстора ти не му се е занимавало.
            FIAT STILO 1.9JTD 2002

            Коментар


              #7
              залагам на дебитомера аз , 200 кинта е, че и ги минава но... иди първо на диагностика
              Punto JTD
              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

              Коментар


                #8
                KUM4o написа:
                Може може , но на майстора ти не му се е занимавало.
                заклевам се , че е така !!!
                Punto JTD
                http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                Коментар


                  #9
                  Ами сега си спомних, 4е когато ми чистиха ЕГР-а, моя майстор пражи диагностика и ми каза, че стоиностите които мери дебитомера не са много верни, но след почистването на ЕГР-а не сум имал проблеми.Забелязах и сруго, изгорелите газове миришат много гадно, като на мазут или нещо такова
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

                  Коментар


                    #10
                    Виждал съм, как чистят дебитомер, който беше покрит леко с масло..Аз пък, когато карах да чистят егр-то. Попитах дали може да се изолира, но ми казаха, че на тази кола не можело.. пак 1.9jtd..Колега я виж ей така за спорта дали нямаш откачен маркуч на турбото.. ( незнам дали е от там, не разбирам ), но на мен така ми бяха извадили този маркуч за вакум ли за какво беше и колата ама никак не връвеше все едно беше 60кс. само тръгнах и като видях как тръгна и веднага спрях...

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за съвета колега, ама турбото го чувам че работи и след 2000 оборота колата се изтрелва добре, много е мудна в диапазона 1000-2000 оборота, след това всичко се оправя до някуде, защото преди тези проблеми вървеше като самолет
                      Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

                      Коментар


                        #12
                        vanyo_83 написа:
                        Благодаря за съвета колега, ама турбото го чувам че работи и след 2000 оборота колата се изтрелва добре, много е мудна в диапазона 1000-2000 оборота, след това всичко се оправя до някуде, защото преди тези проблеми вървеше като самолет
                        Пробвай да затапиш ЕГР-а. След това покарай колата и ще видиш ,че ще има коренна разлика. И аз нямах мощност точно от 1000 до 2000 оборота и след затапване на ЕГР-а колата е пушка от 1000оборота.
                        FIAT STILO 1.9JTD 2002

                        Коментар


                          #13
                          Супер ! Щом казваш, че е най - осезаемо се усеща на 1000-2000, тогава както казват колегите в действителност може да е ЕГР, един познат каза, че си е затапил така Алмера тино-то и колата тръгвала още от ниските обороти..
                          KUM4o написа:
                          vanyo_83 написа:
                          Благодаря за съвета колега, ама турбото го чувам че работи и след 2000 оборота колата се изтрелва добре, много е мудна в диапазона 1000-2000 оборота, след това всичко се оправя до някуде, защото преди тези проблеми вървеше като самолет
                          Пробвай да затапиш ЕГР-а. След това покарай колата и ще видиш ,че ще има коренна разлика. И аз нямах мощност точно от 1000 до 2000 оборота и след затапване на ЕГР-а колата е пушка от 1000оборота.
                          Колега имаше ли някакви проблеми след затапването, оборотите играеха ли на празен ход ? Компа дава ли някакви грешки и защо майстора ми каза, че на точно на това стило не можело да се затапва ? Един друг пък ми разправя, че и на бензиновите и на дизеловите при затапване на егр трябвало да се пипа кода на компа, за да не показва грешки..

                          Коментар


                            #14
                            Ами след запалване, на празен ход на двигателя, оборотите играят много
                            Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

                            Коментар


                              #15
                              Намирисва на незатварящ ЕГР, той създава подобни проблеми, но трябва и диагностика!
                              Lancia Lybra 1.9 jtd 105 / преди моята намеса

                              Коментар

                              Working...
                              X