Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко км може да се измине с JTD само на акумулатор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колко км може да се измине с JTD само на акумулатор?

    Колеги, нямам спомен да сме обсъждали подобно нещо, кой е изминавал най-много без алтернатор?Миналата седмица с напълно зареден акумулатор - 2 паления и около 16-17 км, от тях 3 км с включени фарове - ксенон. Без да държа спирачките натиснати без нужда, като съм спрял. После 3 дни карах с работещ алтернатор по обичайния маршрут - 4.3 км от нас до работа и обратно. В петък включих акум. към зарядно - беше зареден догоре, зарядното веднага изключи. Който е минавал повече, нека сподели? Колко най-много е възможно да се изминат, без никакви консуматори?

    #2
    В края на миналата година (по това време що годе) на бравата и се скапа алтернатора малко преди Бургас от София. Вечерта в Бургас си купих зарядно и го включих цяла вечер да се зарежда. На сутринта без алтернатор колата се прибра без проблем до Добрич. Фаровете се светваха само където има опастност за полицаи и с рядко пускане на парно. Това са точно 181км от Тодор Александров 30 (там се зареждаше акумолатора) до адреса ни в Добрич. Акуто е Монбат 75Ач. Сега за стилото купих пак от монбат, но необслужваем 75Ач High performance бла бла Да го видим Упс то било само за JTD ... Бравата ми е ТД100 предполагам, че консумацията и е по-ниска от на JTD...
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      Миналата година на връщане от море скъсах пистовия ремък преди аспаруховия мост.Оттам през Варна ,няколко спирания и палене, спирачки, мигачи и радио до Търговище без проблем. Около 140 км през деня без фарове.И това с един умрял акумолатор без никаква марка по него не повече от 60Ач.На брава ТД100.На следващия ден го заредих няколко часа и беше готов.
      Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

      Коментар


        #4
        То на това ТД100 му трябва ток само на клапана за гасене за да върви. На тоя мотор без консуматори, не му е проблем движението без ток.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Re: Колко км може да се измине с JTD само на акумулатор?

          ogi28b написа:
          Колеги, нямам спомен да сме обсъждали подобно нещо, кой е изминавал най-много без алтернатор?Миналата седмица с напълно зареден акумулатор - 2 паления и около 16-17 км, от тях 3 км с включени фарове - ксенон. Без да държа спирачките натиснати без нужда, като съм спрял. После 3 дни карах с работещ алтернатор по обичайния маршрут - 4.3 км от нас до работа и обратно. В петък включих акум. към зарядно - беше зареден догоре, зарядното веднага изключи. Който е минавал повече, нека сподели? Колко най-много е възможно да се изминат, без никакви консуматори?
          Измери с ампермер консумацията докато работи колата в различни режими и ще добиеш груба представа колко часа/минути ще издържи акумулатора преди да клекне. Според мен на дълъг път ще издържи час-два добър 60Ah акумулатор.

          Коментар


            #6
            infineon написа:
            То на това ТД100 му трябва ток само на клапана за гасене за да върви. На тоя мотор без консуматори, не му е проблем движението без ток.
            Вярно ,а досещате ли се ,че който има АБС няма да кара дълго?Тези 4 клапана са постоянен консуматор.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Re: Колко км може да се измине с JTD само на акумулатор?

              ogi28b написа:
              Колеги, нямам спомен да сме обсъждали подобно нещо, кой е изминавал най-много без алтернатор?Миналата седмица с напълно зареден акумулатор - 2 паления и около 16-17 км, от тях 3 км с включени фарове - ксенон. Без да държа спирачките натиснати без нужда, като съм спрял. После 3 дни карах с работещ алтернатор по обичайния маршрут - 4.3 км от нас до работа и обратно. В петък включих акум. към зарядно - беше зареден догоре, зарядното веднага изключи. Който е минавал повече, нека сподели? Колко най-много е възможно да се изминат, без никакви консуматори?
              Оги. С напълно зареден акумулатор без алтернатор ( повреден тогава) пътувах в края на октомври 2008 година от Бургас до Ямбол ( при Хит-ко) без фарове, без радио, с две паления. Мигачи си използвах, а по грешка си свалих и стъклото, което веднага затворих. Та тогава изминах точно 92 км. САМО на акумулатор, който заредих предната нощ. Паркирах си пред сервиза на Христо, пих кафе и след час запалих колата за да я вкарам в сервиза му. Запали, както обикновено. Прибрах се в Бургас с изряден алтернатор и зареден акумулатор. Още тогава отворих тема по този повод. :DПС: Забравих и друг път. По-миналата година ми блокира паразитната ролка и изплю обслужващия ремък. Бях на вилата. Неделя. Късно лято - края на август. Наложи се да пусна фарове на влизане в Бургас. 400 метра преди нас ми светна лампата на АБС, а в момента на паркиране колата ми почти угасна. Изминах 70 км. без фарове и още 10км. с фарове без предварително да съм зареждал акумулатора. Случи ми се внезапно и на път.
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #8
                Tornado написа:
                infineon написа:
                То на това ТД100 му трябва ток само на клапана за гасене за да върви. На тоя мотор без консуматори, не му е проблем движението без ток.
                Вярно ,а досещате ли се ,че който има АБС няма да кара дълго?Тези 4 клапана са постоянен консуматор.
                Е в такъв случай скубеш всичките бушони на колата и караш без тия екстри.Мисълта ми беше че двигателя за да държи отворен тоя клапан сам по себе си едва ли гълта повече от 300 мА
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  infineon написа:
                  Tornado написа:
                  infineon написа:
                  То на това ТД100 му трябва ток само на клапана за гасене за да върви. На тоя мотор без консуматори, не му е проблем движението без ток.
                  Вярно ,а досещате ли се ,че който има АБС няма да кара дълго?Тези 4 клапана са постоянен консуматор.
                  Е в такъв случай скубеш всичките бушони на колата и караш без тия екстри.Мисълта ми беше че двигателя за да държи отворен тоя клапан сам по себе си едва ли гълта повече от 300 мА
                  На тд100 и авансаторния клапан трябва да дърпа някакъв ток, но едвали е много голям
                  Fiat Bravo TD100

                  Коментар


                    #10
                    Ето и моята история. Преди време нещо чаткаше отпред. След консултация с Оги установихме, че е шайбата на генератора.Посъветваме да я сменя преди да стане по-зле.Отидох на сервиз и им казах да погледнат шайбата и ако се налага да се смени.Според майсторите нищо и нямало. Така един ден шайбата изхвърча при палене.Сега по темата: 3 паления + 15км без генератор.Карах без фарове и радио.Отремонтираха генератора и си взех колата. Зареждането на акумулатора след това беше 15км каране.Оставих го един час да си почине, след което измерих напрежението. 12.7V. Тоест беше напълно зареден.За това си мисля, че и разряда преди това не е бил голям.Според мен със 70Ач акумулатор може да се кара 4-5 часа.
                    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                    Коментар


                      #11
                      Стара тема, но и аз да споделя опита си (макар и със бензинова кола)Една стара алфа 1.4 туин спарк, ми изплю паразитния ремък между пловдив и стара загора - запалих колата и само на акумуатор (ФИАМ или нещо подобно, италиански) минах 142 км.Без фарове, мигачи и стопове, като много пъти очаквах да остана на път, но е на - не щя

                      Коментар


                        #12
                        Добре,че не са с електрически сервоусилватели на волана.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #13
                          На Стилото, например, да не би този усилвател да работи, ако се движиш само с ток от акумулатора?

                          Коментар


                            #14
                            Не знам не ми се е случвало.Би трябвало да не работи,ама аз имах предвид друго.От начало като я взех нямах представа,че е с ел. усилвател и на един наклон едвам взех завоя.С хидравличните като, че ли по лесно се управлява когато не работят.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #15
                              Не работи елетроусилвателя на волана докато няма ток от алтернатора. Май така беше, т.е. без ремък, ще трябват здрави ръце Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                              Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                              Коментар

                              Working...
                              X