Днес като качих колата на канал и целия картер беше мокър. Първо си помислих ,че е теч на масло ,но течноста е прозрачна и с мирис на гориво и ми стана ясно ,че е дизел това. Напоследък стрелката на горивото доста бързо падаше след като наливах гориво и ми беше странно защо се получава така. Ето няколко снимки ,които успях да направя. Нямам анумалии в работата на мотора ,има стабилни ниски обороти ,които на диагностиката играят с не повече от +/- 5 оборота. Някаква идея от къде може да е този теч? Дали някоя гарнитурка на помпата опуска или някоя скоба на маркучите се е разхлабила?Колата е Стило с 1.9JTD
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на дизел от ГНП-то
Collapse
X
-
Сега на студен мотор махнах кората и запалих мотора. След като го запалих от една от маркучетата ,което излиза от пластмасовата кутия над помпата почна да се чува звук наподобяващ съскане на спукан маркуч ,пипнах с пръст отдолу и за 10-тина секунди пръста ми беше доста мокър ,че даже и покапваше нафта.FIAT STILO 1.9JTD 2002
Коментар
-
Справих се с проблема. Предишният собственик ,явно са му били много свидни 30-те стотинки за скоба и е връзвал маркучите с тел.... Купих си нов маркуч и нови скоби и проблема е решен. Сега имам усещането ,че колата работи една идея по тихичко ,а и имам усещане ,че върви доста по-добре и се наема по-добре. Ето малко снимки.FIAT STILO 1.9JTD 2002
Коментар
-
Здравейте колеги, моето браво 1,9 jtd има същия проблем. Като е студена тече нафта, а като загрее спира. Казаха ми че е протекла помпата и ми искат 300 лв. за ремонт Не мога да видя точно от къде тече, слива се по картера и до там. Колата работи идеално, не намирам никаква разлика. Дали наистина помпата е за ремонт и 300 лв. реална цена ли е?Bravo '99 JTD
Stilo '02 JTD Dynamic 3 door
Sedici ‘06 mJet 120 4x4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар