Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на дизел от ГНП-то

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на дизел от ГНП-то

    Днес като качих колата на канал и целия картер беше мокър. Първо си помислих ,че е теч на масло ,но течноста е прозрачна и с мирис на гориво и ми стана ясно ,че е дизел това. Напоследък стрелката на горивото доста бързо падаше след като наливах гориво и ми беше странно защо се получава така. Ето няколко снимки ,които успях да направя. Нямам анумалии в работата на мотора ,има стабилни ниски обороти ,които на диагностиката играят с не повече от +/- 5 оборота. Някаква идея от къде може да е този теч? Дали някоя гарнитурка на помпата опуска или някоя скоба на маркучите се е разхлабила?Колата е Стило с 1.9JTD
    FIAT STILO 1.9JTD 2002

    #2
    Re: Теч на дизел от ГНП-то

    колега свали капака на ангренажа винаги от семерингата на оста дето се задвижа помпата протичат и виж с едно огледало зат помпата между двигтела и помпата има един обогатител да не е от него
    zdraveite

    Коментар


      #3
      Чета тука из форума за някакъв авансатор. На jtd115 има ли авансатор и как изглежда той. Интересното е ,че опипвайки помпата от долната и страна където влиза някакъв маркуч или поне на пипане ми се стори ,че е маркуч пръстите ми бяха мокри от нафта.
      FIAT STILO 1.9JTD 2002

      Коментар


        #4
        Сега на студен мотор махнах кората и запалих мотора. След като го запалих от една от маркучетата ,което излиза от пластмасовата кутия над помпата почна да се чува звук наподобяващ съскане на спукан маркуч ,пипнах с пръст отдолу и за 10-тина секунди пръста ми беше доста мокър ,че даже и покапваше нафта.
        FIAT STILO 1.9JTD 2002

        Коментар


          #5
          Маркучите смени, напукани са сигурно или скобите не държат.Няма авансатор при jtd, запазена марка е на ТД моторите.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Справих се с проблема. Предишният собственик ,явно са му били много свидни 30-те стотинки за скоба и е връзвал маркучите с тел.... Купих си нов маркуч и нови скоби и проблема е решен. Сега имам усещането ,че колата работи една идея по тихичко ,а и имам усещане ,че върви доста по-добре и се наема по-добре. Ето малко снимки.
            FIAT STILO 1.9JTD 2002

            Коментар


              #7
              Маркуча предвиден ли е за гориво ?Масло устойчив ала си бала си там ...
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                В железарията от ,която го купих не попитах ,честно да си призная. Но ако не е годен за гориво може ли да ми навреди на помпата или просто ще се разпадне?
                FIAT STILO 1.9JTD 2002

                Коментар


                  #9
                  Второто
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте колеги, моето браво 1,9 jtd има същия проблем. Като е студена тече нафта, а като загрее спира. Казаха ми че е протекла помпата и ми искат 300 лв. за ремонт Не мога да видя точно от къде тече, слива се по картера и до там. Колата работи идеално, не намирам никаква разлика. Дали наистина помпата е за ремонт и 300 лв. реална цена ли е?
                    Bravo '99 JTD
                    Stilo '02 JTD Dynamic 3 door
                    Sedici ‘06 mJet 120 4x4

                    Коментар


                      #11
                      А защо не направиш като мен. Когато е студен мотора го запали и с пръст опипай маркучите покрай помпата да видиш за теч ,аз така открих ,че ми тече точно този маркуч.
                      FIAT STILO 1.9JTD 2002

                      Коментар


                        #12
                        колега ако маркуча захранва помпата с нафта и той не е маслоустоичив много лошо след време почва да се разпада от вътре на вънка и познай къде отиват тези боклуци бегай купувай маслоустоичив и сменяи да си сигурен че няма да имаш проблеми с помпата
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #13
                          Е на него пише ,че е устойчив на масла ,утре ще ида в магазина от ,който го купих и ще попитам дали става за горива.
                          FIAT STILO 1.9JTD 2002

                          Коментар


                            #14
                            Питах в магазина и ми казаха ,че е устойчив на горива и няма да имам проблеми.
                            FIAT STILO 1.9JTD 2002

                            Коментар


                              #15
                              Сега в студовете отново покапва нафта...но този път от маркуча идващ от горивния филтър ,който е с накрайник и се закопчава за ГНП-то. Продават ли се нови и къде може да се намери такъв накрайник?
                              FIAT STILO 1.9JTD 2002

                              Коментар

                              Working...
                              X