Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с турбото - ПУНТО МК 2 , 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с турбото - ПУНТО МК 2 , 1.9 JTD

    Здравейте , запалвам една сутрин и ми свети "лампата на компютъра " (check , ако е по-точно).Колата няма мощност след 1.800- 2.000 оборота , забелязвам след 5 мин , че и километража не работи. Имах и преди ч година такъв проблем , но тогава лампата ту светкаше , ту изгасваше и колата започваше да си върви добре.Отидох тогава на диагностика при Бобо и ми каа , че е СЕЛЕНОЙД ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ТУРБИНАТА , само в Александър Ауто можеха да ми го поръчат и дойде след 30 дена ... само , че го бяха объркали с датчика на всмукателния колектор и им го върнах , но при сглобяване със старите датчици , колата се оправи и така 1 година. По същия начин и преди 1 месец - започна да примигва - контакт спрей и размърдване на буксите и се оправи... и така до вчера. Сега ходих на диагностика и ми излизат следните грешки : BOOST PRESSURE Sensor A circuit range/performance THROTTLE ACTUATOR CONTROL RANGE/PERFORMANCE (BANK 1) EXHAUST GAS RECIRCULATION RANGE/PERFORMANCE MASS OR VOLUME AIR FLOW CIRCUIT RANGE/PERFORMANCE PROBLEM.... пръскахме със спрейове ,но не става нищо. Предполагам ,че проблема не е от всичките датчици , а от някой от тях а останалите грешки са следствие , ако някой може да помага Мерси предварително

    #2
    добре сте ги почистили,но изтрий грешките и покарай да видим как ще е.второ провери егр-а дали работи коректно и ако трябва го запуши с ламаринка,защото ако той не затваря плътно губиш налягане от турбото. относно първата грешка-не е лошо да напръскаш с контактен спрей и буксата която е на самия рейл.също провери маркучите на турбото

    Коментар


      #3
      Егр беше запушен и веднага щом се изчистят грешките се появяват отново...???? Има и нещо интересно и то е че колата когато се форсира на място заковава на 3100 оборота!

      Коментар


        #4
        щом грешките се появяват значи имаш действащ проблем.тези 3100 оборота показват че един от двата датчика-на рейла или на помпата- зарегулиране на налягането не работят коректно

        Коментар


          #5
          Откачи куплунга на дебитомера и пак форсирай и покарай.Пиши за резултата.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Ще пробвам с дебитомера , но аз го сменях наскоро , че стария не работеше и тогава не светеше лампата. А тия датчици , за които казваш - това ли са тези селеноиди за управление на турбината ? .... и още нещо - THROTTLE ACTUATOR CONTROL RANGE/PERFORMANCE (BANK 1) - възможно ли е от тази грешка да не ми работи километража?

            Коментар


              #7
              в момента грешките са 3.първо проблем с датчика който следи налягането в рейла,второ с потенциометъра на педаала на газта и трето iat сенсора който е вграден в дебитомера.по принцип проблема е най-вероятно в един датчик,но тои кара останалите 2 да не работят коректно и компа отчита грешка. пиши пуши или не. какво става с откачена букса на дебитомера. и най-важното вижте каво е нлягането в рейла на работещ двигател

              Коментар


                #8
                колега, тази грешкаBOOST PRESSURE Sensor A circuit range/performanceе за това, което се мери от мап сензора (налягането след турбината), а не за налягането в рейла. Ако имаш проблем с налягането в рейла, шанса да не запали изобщо е 99 %.MASS OR VOLUME AIR FLOW CIRCUIT RANGE/PERFORMANCE PROBLEMе грешка за дебитомера, мисля че не е за температурния сензор. Има голям шанс грешката да е записана заради това че е карал с откачена букса (това важи и за останалите 3).Това пунто с какво егр е? Като на стило или като на браво jtd105. Колата има ли дроселова клапа?ogycska виж също да нямаш някой откачен или спукан въздухопровод.След като си карал с разкачени букси, изчистете грешките и виж кои се появяват.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #9
                  Ама не съм карал с откачени букси .... закарах колата във Вентура , че започнаха да излизат още грешки в компютъра. Както скоростомера не работи , така и километража за миналите километри спря на 139.6 км. и така си седи от 4 дена , отделно ми светна и лампата за електроусилвателя и CITY режима не работи , изгоряха подгревни свещи и всичко това за 2-3 дена. Нещо тая кола се ебава с мене.

                  Коментар


                    #10
                    Най-вероятно проблема не ти е до разни датчици, а в лоша маса и/или лоши контакти по главните предпазители.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      чакам ги тия пичове да се обадят и да кажат какво е и ще пиша за резултата.Мисля си ,дали нямам някаква отечка и от там да ми се ебава цялата ел. система, защото ми направи впечатление преди 1-2 седмици , че като си пусна алармата и започваше да свири . А тая аларма е с 3 датчика и един от тях е за консумация над 5 вата.

                      Коментар


                        #12
                        а дали има отделни предпазители за тези датчици и дали просто не са ми изгорели няколко предпазителя .. тва е нещо ,което не съм проверявал ?

                        Коментар


                          #13
                          Всичко е ОК. Когато сменях съединител преди 2 години някъде , майсторчето е забравил един сноп кабели върху скоростната кутия и сега е станало мазало и е дало на късо.

                          Коментар

                          Working...
                          X