Няма никаква нужда да сменя каквото и да е. Но колата както казах си е негова, акъла от вас, да видим какво ще се излюпи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загряване на TD100
Collapse
X
-
При изправен термостат стрелката трябва да закове на средата и да не мърда при никакви обстоятелства/изключая някои издевателства над мотора/,на байр,с климатик,с 18 човека вътре-все трябва да е на средата.Въпроса е с какъв ще го замени колегата,оригинален или от Ренде,но пак казвам,че при този мотор едното недоглеждане може да избуши главата с "фалшивия".
Коментар
-
Ето едни картинки, показващи разликите в температурните режими и температурите при коити отваря термостата и се задействат степените на вентилаторите. Обърнете сериозно внимание на разликите при бензин и дизел, и не се подвеждайте с мисълта, че всички ДВГ работят при една и съща температра ! Уредите на арматурното табло са дни и същи, но при различните модели стойностите които трябва да сочат относно температурата на ДВГ са различни. Наблягам на параметрите "opening" - кога зпочва да отваря и "max opening" - напълно отворенОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
За последен път пояснявам по тази тема ! На снимката е уреда за температурата на моята кола - Marea TD100.С - стрелката не мърда от там преди достигне температура около 65 градуса.1 - Тук стои зиме и лете като загрее ДВГ и се движа извън града около 80 градуса2 - Тук се включва първа степен на вентилатора около 85 градуса 3 - Тук се включва втора степен на вентилатора около 90 - 95 градусаВеднъж в задръстване при околна температура 38 градуса и работещ на мах климатик, премина на половин деление над позиция 3ТОВА е нормалното показание на тези уреди, със този ДВГ ! Обърнете внимание ва какъв температурен диапазон се движи стрелката на уреда и ще разберете защо толкова много мърда и не стои закотвена в средата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:За последен път пояснявам по тази тема ! На снимката е уреда за температурата на моята кола - Marea TD100.С - стрелката не мърда от там преди достигне температура около 65 градуса.1 - Тук стои зиме и лете като загрее ДВГ и се движа извън града около 80 градуса2 - Тук се включва първа степен на вентилатора около 85 градуса 3 - Тук се включва втора степен на вентилатора около 90 - 95 градусаВеднъж в задръстване при околна температура 38 градуса и работещ на мах климатик, премина на половин деление над позиция 3ТОВА е нормалното показание на тези уреди, със този ДВГ ! Обърнете внимание ва какъв температурен диапазон се движи стрелката на уреда и ще разберете защо толкова много мърда и не стои закотвена в средата.Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
ivannik написа:Dido_Lyubenov написа:За последен път пояснявам по тази тема ! На снимката е уреда за температурата на моята кола - Marea TD100.С - стрелката не мърда от там преди достигне температура около 65 градуса.1 - Тук стои зиме и лете като загрее ДВГ и се движа извън града около 80 градуса2 - Тук се включва първа степен на вентилатора около 85 градуса 3 - Тук се включва втора степен на вентилатора около 90 - 95 градусаВеднъж в задръстване при околна температура 38 градуса и работещ на мах климатик, премина на половин деление над позиция 3ТОВА е нормалното показание на тези уреди, със този ДВГ ! Обърнете внимание ва какъв температурен диапазон се движи стрелката на уреда и ще разберете защо толкова много мърда и не стои закотвена в средата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Това е от една друга тема във нашия форум http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=206584phoenix написа:Реших и тук да си сложа мнението. Евала за решението с евтиния термостат въпреки всичко голямо чудене пада.....Баси, като чета, и гледам какво обсъждаме направо падам....1. май май никой не чете какво е описано, 2. Май никой досега не е карал зимата извънградско 3. Или 96% от хората карат коли с не работещи термостати, или никога не са карали кола с работещ такъв4. Или никой не си следи уредите докато кара Прилагам тука една снимка с някой обяснения въпреки че не съм ВО или някой който разбира..... и се надявам някак си всеки да си обясни как работи таз пуста охл. система, какво е термостат, и за какво е сложен, както и кой маркуч се пипа за да се провери дали ви работи прословутия термостат. И мотора може да се охлади при продължително спускане независимо дали е работещ или не термостата, поради факта, че като се движи с голяма скорост, а мотора работи на празен ход, е все едно вентилатора духа с пълна сила включен не на 2 ами на 5 . Това важи с голяма сила в зимните месеци, но също така и лятото, понеже околната температура в най добрия случай е 40 градуса, а работната температура на двигателя е около 90, което е достатъчно и в най голямата жега при продължително спускане да се охлади много системата, както и стрелката на таблото ви да мръдне, не само 1мм, ами направо да си спадне до-долу.......Айде стига писах че темата взе да ме нервира. А вие ако не ми вярвате, или си мислите че ви гъбаркам нещо, и трябва някой друг да ви го каже, поне пробвайте и осмислете което съм си играл да нарисувам и опиша. Все пак това е нещо толкова елементарно, че чак не вярвам че го обсъждаме вече толкова много страници. Сега се чудя....дали да обяснявам защо дизела загрява по-бавно......, но ще дам един жокерМоже би е свързано че мотора работи на сравнително по-бавни обороти, може би и дизеловия мотор е изработен с някой по-масивни метални детайли, които поемат по-голямо количество енергия(разбирайте топлина) в следствие на което, по дълго време тази енергия(топлина) се усвоява от самия агрегат(мотор или двигател), и термостата докато дотигне температурата си на отваряне.....минава повечко време. Което не значи, че колата загрява страшно бавно, просто по-късно във времето се налага да се отвори големия кръг(през радиатора).Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:За последен път пояснявам по тази тема ! На снимката е уреда за температурата на моята кола - Marea TD100.С - стрелката не мърда от там преди достигне температура около 65 градуса.1 - Тук стои зиме и лете като загрее ДВГ и се движа извън града около 80 градуса2 - Тук се включва първа степен на вентилатора около 85 градуса 3 - Тук се включва втора степен на вентилатора около 90 - 95 градусаВеднъж в задръстване при околна температура 38 градуса и работещ на мах климатик, премина на половин деление над позиция 3ТОВА е нормалното показание на тези уреди, със този ДВГ ! Обърнете внимание ва какъв температурен диапазон се движи стрелката на уреда и ще разберете защо толкова много мърда и не стои закотвена в средата.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
който иска да се наиграе нека го направи.хората са ти казали какъв ътермостат да сложиш,ама бай ганювщината.кой сменя всяка година термостат.може ако си е купил най -евтиния.купете си нещо средно като бер и мирясвайте,че като гледам да има как и с тел да го направите.а това че ще сменяте гарнитур на главата,шлайф ,клапани и тн
Коментар
-
cokata_23 написа:Dido_Lyubenov написа:За последен път пояснявам по тази тема ! На снимката е уреда за температурата на моята кола - Marea TD100.С - стрелката не мърда от там преди достигне температура около 65 градуса.1 - Тук стои зиме и лете като загрее ДВГ и се движа извън града около 80 градуса2 - Тук се включва първа степен на вентилатора около 85 градуса 3 - Тук се включва втора степен на вентилатора около 90 - 95 градусаВеднъж в задръстване при околна температура 38 градуса и работещ на мах климатик, премина на половин деление над позиция 3ТОВА е нормалното показание на тези уреди, със този ДВГ ! Обърнете внимание ва какъв температурен диапазон се движи стрелката на уреда и ще разберете защо толкова много мърда и не стои закотвена в средата.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ок де, не се пали, просто попитах. Сега само остава още някой с ТД100 и с такова табло да се произнесе по темата и да каже де му стои неговата стрелка, да видим, може и твоето чувство чуждо на многото българи да се окаже вярно...п.с. Относно отговорът ти за електрониката и диагностичният софтуер - не коментирам :DFiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
cokata_23 написа:Ок де, не се пали, просто попитах. Сега само остава още някой с ТД100 и с такова табло да се произнесе по темата и да каже де му стои неговата стрелка, да видим, може и твоето чувство чуждо на многото българи да се окаже вярно...п.с. Относно отговорът ти за електрониката и диагностичният софтуер - не коментирам :Dmitrity написа:Познат проблем!Аз сащо бях писал по сащият проблем сменях термостати но нищо и нищо нов и 2 от могра бях купил но пак не иска да си зарва и си стои на 1-вата черта.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар