Ако е такъв - да:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загряване на TD100
Collapse
X
-
Значи колеги по моя стария термостат не съм правил нищо, не съм махал нищо отвътре. Просто сложих "измисления" термостат с пишката навътре към оригиналния термостат и дори клапана(дебелия край) опира в щуцера на оригиналния. Това го направих с мисълта, че това е изходящия маркуч, но явно съм сбъркал( колегата Дидо е прав), но въпреки това досега ми е вършил перфектна работа. Термотялото на "измисления" термостат е в постоянен контакт с водата в малкия кръг и следователно си отваря, когато е достигната температурата му на отваряне. Лошото наистина е, че се получава едно постоянно отваряне и затваряне, както каза колегата Дидо, но досега все още кара :D . п.п. Мисля да изкарам тая зима така и напролет да си купя един оригинален. Не че този не ми върши работа , но я върши не на 100%, поради намаления дебит, което бихме могли да усетим когато понамачкаме педала п.п. Моя е като този на снимката.НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
ganchoto написа:А бе колеги какви са тези скоби на маркучите? За първи път виждам такива, явно са оригиналните и нещо не мога да се ориентирам как се разхлабват. Може ли малко помощ?НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Валентино_88 написа:ganchoto написа:А бе колеги какви са тези скоби на маркучите? За първи път виждам такива, явно са оригиналните и нещо не мога да се ориентирам как се разхлабват. Може ли малко помощ?ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
Айде да се изкажа и аз по въпроса след тоя роман.Коментарите са абсолютно точни.Откакто съм я взел /вече 5-та година/ и е на 270х., и в най големия студ и в жегата, стрелката се заковава точно на средата, след 5-6 минути и не мърда независимо как и с колко се кара. Пали от четвърт и върви като снаряд а като загрее мърка като коте.Смятам че всичко различно от това е отклонение от заводските параметри.Същото е и с бензинката на брат ми.Може с късмет да е но досега са перфектни автомобили./Все още не съм пипал нищо по мотора/.Успех и безаварийно за всички.BRAVA TD100 ELX `98
Коментар
-
bobis написа:Айде да се изкажа и аз по въпроса след тоя роман.Коментарите са абсолютно точни.Откакто съм я взел /вече 5-та година/ и е на 270х., и в най големия студ и в жегата, стрелката се заковава точно на средата, след 5-6 минути и не мърда независимо как и с колко се кара. Пали от четвърт и върви като снаряд а като загрее мърка като коте.Смятам че всичко различно от това е отклонение от заводските параметри.Същото е и с бензинката на брат ми.Може с късмет да е но досега са перфектни автомобили./Все още не съм пипал нищо по мотора/.Успех и безаварийно за всички.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ganchoto написа:А бе колеги какви са тези скоби на маркучите? За първи път виждам такива, явно са оригиналните и нещо не мога да се ориентирам как се разхлабват. Може ли малко помощ?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Слушай сега, вземаш едни резачи - клещи за рязане на тел или кабели. Там кдето е закопчана скобата има едно ухо което стърчи 5мм нагоре. Стискаш там и надигаш края който е отгоре, да прескочи зъбчето. После може да опиташ с керпеден да ги поставиш отново. Аз моите ги смених с нови, от тия дето са с винт, само че на други маркучи.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Със скобите и всичко останало се справих. Фалшивия термостат го сложих като колегата Вальо- в маркуч 2 с термоелемента към корпуса на термостата. Ами да си кажа право доволен съм от резултата- по-бързо загряване и поддържане на постоянна температура. Карах я и 5 км долу-горе с 80-100 и вече не се движи като пияна стрелката а се заковава на едно място. Май засега ще карам така.ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
Цялата тема не съм я чел, но и аз да си кажа мнението за термостат от рено. Първо трябва да гледате когато купувате такъв, защото има такива на които отвора е много малък и това ще намали дебита през радиатора. Когато го монтирате ще трябва така да го вкарате за да може охладителната течност да минава през него и да го загрява. Направите ли това няма да имате проблеми с такъв термостат.Стрелката на уреда трябва да стои на средата, без значение за какъв автомобил/модел..... говорим, това, че при вас стои където и е кеф е проблем само при вас и не трябва да подвеждате останалите. За да проверите къде колко градуса имате се ползва термометър и така сравнявате показанията. Относно термостата..... ми неговата работа е да отваря и да затваря, това, че постоянно ще се движи не е проблем и въобще не значи, че ще умре за много кратко време. При реното ми ясно се вижда на уреда как стрелката играе зимата с 10*С термостата постоянно затваря и отваря. При либрата стрелката не играе, но пък там имам възможността да наблюдавам температурата много точно и с термостат от рено температурата играе точно с 4*С апо някой път с 3*С. Всичко това обаче зависи в какъв режим е мотора, ако се кара леко почти не помръдват градусите, ако е в повече обороти тогава играе температурата.
Коментар
-
Колега, говорим за ТД100 ! Параметри:Термостат - 75 - 82 градуса температура на отваряне1-ва степен вент. - 86 - 90 градуса температура на включване2-ра степен вент. - 90 - 94 градуса температура на включванеОт 75 до 94 градуса разликата е 19 градуса. Ако твоя уред не я засича, или термостата ти отваря на 90 грасдуса, значи ти имаш проблем, а не автора на темата. ЧЕТЕТЕ !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
chaveto написа:Няма значение за какво говорим, при всеки нормален автомобил средата на уреда е работната температура. П.С за рено има и термостати на 82*С Аз бях точно с такъв, в момента съм с такъв за 89*С. Това на 2.4 Jtd.LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар