Валентино_88 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загряване на TD100
Collapse
X
-
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
avent написа:Dido_Lyubenov, пак ли някой си е мерил градусите. Стига с тая боза. Тука задавах няколко въпроса и ми бе даден ясен отговор само от 6 човека. всички други бля бля бля. на .Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:ganchoto написа:ganchoto написа:Ами мисля че не се бъркам, на втората снимка номер 2 и съответно в червено е от двигателя към радиатора.ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
Защото, както казах, там няма кой да спира топлата течност от малкия кръг, с който този маркуч има директна връзка. В този маркуч между топлата и студената течност няма преграда. Преградата е термостата, който е от другата страна на радиатора. За това в този маркуч - 2 просто се смесват топлата и студената течност, но циркулация през радиатора няма, докато термостата не отвори. Ако си достатъчно търпелив, може да се убедиш, като изчакаш ДВГ да згрее до темпертурата на която отваря термостата, и ще усетиш, как студената течност от радиатора ще охлади маркуч 2 за кркатко, а в същото време маркуч 1 ще се затопли рязко. След като премине топлата течност през радиатора, маркуч 2 отново ще започне да се затопля. Започвам да си мисля, че точно това затопляне на маркуч 2, преди да е загрял ДВГ до температурата на отваряне на термостата, подвежда много колеги.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Защото, както казах, там няма кой да спира топлата течност от малкия кръг, с който този маркуч има директна връзка. В този маркуч между топлата и студената течност няма преграда. Преградата е термостата, който е от другата страна на радиатора. За това в този маркуч - 2 просто се смесват топлата и студената течност, но циркулация през радиатора няма, докато термостата не отвори. Ако си достатъчно търпелив, може да се убедиш, като изчакаш ДВГ да згрее до темпертурата на която отваря термостата, и ще усетиш, как студената течност от радиатора ще охлади маркуч 2 за кркатко, а в същото време маркуч 1 ще се затопли рязко. След като премине топлата течност през радиатора, маркуч 2 отново ще започне да се затопля. Започвам да си мисля, че точно това затопляне на маркуч 2, преди да е загрял ДВГ до температурата на отваряне на термостата, подвежда много колеги.ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Валентино_88 написа:Dido_Lyubenov написа:Валентино_88 написа:А дали N2 не е изходящия от термостата към радиатора?НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Обръщям се към колегата Валентино_88 :Първо искам да те питам, извади ли термо-елемента на оригиналния термостат ? Второто нещо, което не е за пренебрегване, е че ако термостата от рено е обърнат в случая в правилната посока - термо-елемента към блока, а клапана към радиатора, монтиран е непосредствено до щуцера и термостата е за температура 75 - 80 градуса, има логика да се държи така температурата. Получава се обаче един друг ефект. Когато към този "измислен" термостат постъпи охладената течност от радиатора, той затваря, но много бързо се стопля отново и пак отваря, като по този начин се получава едно постоянно отваряне и затваряне на неговия клапан. Ако стои и оригиналния термо-елемент, то той осигурява принудителното насочване на течност през радиатора, и двата термостата успяват да работят в някакъв синхрон. Все пак очаквай този термостат, който си монтирал в маркуч 2, скоро да се повреди от постоянното отваряне и затваряне, и дано когато това се случи, поне да остане отворен. Стрнанното е, че при теб температурата се държи в нормални за този ДВГ граници, докато повечето колеги твърдят, че стрелката на уреда "залепва" на средното деление и не мърда от там, което не е най-добрия вариант.На мен лично за 4 години най-много 3 - 4 пъти ми се е случвало температурата да достигне средното деление и да премине до 2 мм над него, и то в най-големите жеги, с включен климатик и в задръствания. Това се получава, когато ДВГ работи на ниски обороти и предимно на празен ход, защото тогава скороста с която се върти водната помпа и съответно скороста с която циркулира охлаждащата течност са ниски. Естествено по-малко охладена течност - по-слабо охлаждане и по-висока температура на ДВГ. Ами я си помисли, какво би станало, ако термостата ми започне да отваря в такъв момент при темпертура 90 градуса ? Дали ще успее да се охлади ДВГ на време ?Колега, avent, разбрах че имаш документ, но това не те прави по-умен. Докажи, че си на ясно с ДВГ и тогава няма да има нужда да изтъкваш че имаш документ. Документа не работи вместо теб, нито ти дава съвети какво да направиш.Успех !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Обръщям се към колегата Валентино_88 :Първо искам да те питам, извади ли термо-елемента на оригиналния термостат ? Второто нещо, което не е за пренебрегване, е че ако термостата от рено е обърнат в случая в правилната посока - термо-елемента към блока, а клапана към радиатора, монтиран е непосредствено до щуцера и термостата е за температура 75 - 80 градуса, има логика да се държи така температурата. Получава се обаче един друг ефект. Когато към този "измислен" термостат постъпи охладената течност от радиатора, той затваря, но много бързо се стопля отново и пак отваря, като по този начин се получава едно постоянно отваряне и затваряне на неговия клапан. Ако стои и оригиналния термо-елемент, то той осигурява принудителното насочване на течност през радиатора, и двата термостата успяват да работят в някакъв синхрон. Все пак очаквай този термостат, който си монтирал в маркуч 2, скоро да се повреди от постоянното отваряне и затваряне, и дано когато това се случи, поне да остане отворен. Стрнанното е, че при теб температурата се държи в нормални за този ДВГ граници, докато повечето колеги твърдят, че стрелката на уреда "залепва" на средното деление и не мърда от там, което не е най-добрия вариант.На мен лично за 4 години най-много 3 - 4 пъти ми се е случвало температурата да достигне средното деление и да премине до 2 мм над него, и то в най-големите жеги, с включен климатик и в задръствания. Това се получава, когато ДВГ работи на ниски обороти и предимно на празен ход, защото тогава скороста с която се върти водната помпа и съответно скороста с която циркулира охлаждащата течност са ниски. Естествено по-малко охладена течност - по-слабо охлаждане и по-висока температура на ДВГ. Ами я си помисли, какво би станало, ако термостата ми започне да отваря в такъв момент при темпертура 90 градуса ? Дали ще успее да се охлади ДВГ на време ?Колега, avent, разбрах че имаш документ, но това не те прави по-умен. Докажи, че си на ясно с ДВГ и тогава няма да има нужда да изтъкваш че имаш документ. Документа не работи вместо теб, нито ти дава съвети какво да направиш.Успех !ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
Не, за разширителния съд има едим малък щуцер, а този дебелия маркуч със зеленото е след водната помпа и прекарва течноста която вече е заграта от ДВГ през термо-елемента на термостата. Когато нейната температура е под 75 - 82 градуса, термостата не я пуска към радиатора, и тя се връща обратно в ДВГ по пътя на малкия кръг. Когато температурата и се повиши достатъчно, темостата отваря и насоочва част от та зи течност кум радиатора за охлаждане, а част от нея се връща отново към ДВГ. В зоната където влиза маркуч 2, се смесват охладената и тази която се връща по малкия кръг течности. Тоест от малкия ( неохладена ) и големия (охладена) кръг течноста се смесва, за да се избегне рязка промяна на темпераратурата на охлаждащата течност.P.S.: И да, този маркуч със зеленото е част от малкия кръг. Затопля се от течноста винаги когато ДВГ работи.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Не, за разширителния съд има едим малък щуцер, а този дебелия маркуч със зеленото е след водната помпа и прекарва течноста която вече е заграта от ДВГ през термо-елемента на термостата. Когато нейната температура е под 75 - 82 градуса, термостата не я пуска към радиатора, и тя се връща обратно в ДВГ по пътя на малкия кръг. Когато температурата и се повиши достатъчно, темостата отваря и насоочва част от та зи течност кум радиатора за охлаждане, а част от нея се връща отново към ДВГ. В зоната където влиза маркуч 2, се смесват охладената и тази която се връща по малкия кръг течности. Тоест от малкия ( неохладена ) и големия (охладена) кръг течноста се смесва, за да се избегне рязка промяна на темпераратурата на охлаждащата течност.ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
ganchoto написа:Dido_Lyubenov написа:Не, за разширителния съд има едим малък щуцер, а този дебелия маркуч със зеленото е след водната помпа и прекарва течноста която вече е заграта от ДВГ през термо-елемента на термостата. Когато нейната температура е под 75 - 82 градуса, термостата не я пуска към радиатора, и тя се връща обратно в ДВГ по пътя на малкия кръг. Когато температурата и се повиши достатъчно, темостата отваря и насоочва част от та зи течност кум радиатора за охлаждане, а част от нея се връща отново към ДВГ. В зоната където влиза маркуч 2, се смесват охладената и тази която се връща по малкия кръг течности. Тоест от малкия ( неохладена ) и големия (охладена) кръг течноста се смесва, за да се избегне рязка промяна на темпераратурата на охлаждащата течност.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:ganchoto написа:Dido_Lyubenov написа:Не, за разширителния съд има едим малък щуцер, а този дебелия маркуч със зеленото е след водната помпа и прекарва течноста която вече е заграта от ДВГ през термо-елемента на термостата. Когато нейната температура е под 75 - 82 градуса, термостата не я пуска към радиатора, и тя се връща обратно в ДВГ по пътя на малкия кръг. Когато температурата и се повиши достатъчно, темостата отваря и насоочва част от та зи течност кум радиатора за охлаждане, а част от нея се връща отново към ДВГ. В зоната където влиза маркуч 2, се смесват охладената и тази която се връща по малкия кръг течности. Тоест от малкия ( неохладена ) и големия (охладена) кръг течноста се смесва, за да се избегне рязка промяна на темпераратурата на охлаждащата течност.ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар