Подкрепям напълно всичко казано от колегата Dido_Lyubenov. Макар мойта скала да е с малко по-различен вид от показаните снимки, това с достигането на стрелката до средата се получава само лятно време най-вече при пуснат климатик в зависимост от скоростта и наклона. И аз в началото си мислех, че проблема е в термостата ми, смених го с нов, но разлика нямаше.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загряване на TD100
Collapse
X
-
jambo написа:Подкрепям напълно всичко казано от колегата Dido_Lyubenov. Макар мойта скала да е с малко по-различен вид от показаните снимки, това с достигането на стрелката до средата се получава само лятно време най-вече при пуснат климатик в зависимост от скоростта и наклона. И аз в началото си мислех, че проблема е в термостата ми, смених го с нов, но разлика нямаше.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
кроко61 написа:Нещо не ми е ясно-това че моя е постоянно на средата е грешка и трябва да го сменям ли?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колеги верно стана голям спор. Както съм писал в началото на извънградско стрелката едва стига първото деление, а доста често стои даже и под нея (ако карам постоянно със 140 да кажем). Колкото и градуса да е първото деление, едва ли стрелката трябва трудно да стига до там, камо ли да карам на над 3000 оборота и да пада под нея. Освен това маркучът от термостата към радиатора се эагрява веднага след эапалване, което е недвусмислено эа едно.ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
кроко61 написа:Аз също писах че става въпрос за ТД100-като на ТорнадоОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ganchoto написа:... Освен това маркучът от термостата към радиатора се эагрява веднага след эапалване, което е недвусмислено эа едно.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ganchoto написа:ganchoto написа:Ами мисля че не се бъркам, на втората снимка номер 2 и съответно в червено е от двигателя към радиатора.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Валентино_88 написа:А дали N2 не е изходящия от термостата към радиатора?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Да се включа и аз в темата, не я изчетох цялата но... :D Като купих колата бях сигурен, че термостата е за смяна щото стрелката на Т не се качваше въобще до средата.Е, за 6 месеца смених 3 термостата и положението е все същото, та 4та година вече съм така.Ако карам в задръстване, колата работи на място, или я ръчкам яко стрелката си отива до средата, но при нормално каране седи, хм да речем на 1/4 от скалата Иначе термостата си работи щото пипам там маркучите и 1ния стои студен докато не загрее двигателя, имам някакъв смътен спомен, че на термостата пишеше 78 градуса за отваряне.Може и да се бъркам поздравиТря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Валентино_88 написа:А дали N2 не е изходящия от термостата към радиатора?НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар