Dido_Lyubenov не знам дали си имал Мерцедес, ама твой си личен, не просто да си карал. При нас имаме селскостопански техникум и една от паралелките там е Шофьор монтьор. Еми точно такива туко що завършили тази паралелка са го правили този двигател, повярвай ми от личен опит говоря. Толкова много конструктивни недостатъци в една кола не съм видял, като съм работил и в сервиз, та съм видял различни коли.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загряване на TD100
Collapse
X
-
chaveto написа:Какви са тези 89* за терморстат на ТД100Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
въпроси към Дидо Любенов а и към всички които имат желание да отговоряттака се случи че аз съм си монтирал термостата от рено в маркуча който влиза встрани на термостата (там откъдето идва студения антифриз според теб) и то със пишката към тялото на термостатаспоред снимката на твоя уред температурата стои между 80 и 85 градуса (термостата от рено е за 83 градуса)има ли проблем да го оставя така?и другия ми въпроскакво ще се случи ако го изместя там където трябва да е (в маркуча който излиза челно срещу радиатора от термостата)искам само да кажа че оригиналния термостат не работи и най-вероятно е умрял в напълно отворено положениеможе и да го няма - колата я купих с неработещ термостатлятото стрелката едва стигаше първото деление (при обороти и товар на двг) а по баир надолу падаше до първото деление че и по надолузимата въобще не мърдаше
Коментар
-
blues_bandit написа:въпроси към Дидо Любенов а и към всички които имат желание да отговоряттака се случи че аз съм си монтирал термостата от рено в маркуча който влиза встрани на термостата (там откъдето идва студения антифриз според теб) и то със пишката към тялото на термостатаспоред снимката на твоя уред температурата стои между 80 и 85 градуса (термостата от рено е за 83 градуса)има ли проблем да го оставя така?и другия ми въпроскакво ще се случи ако го изместя там където трябва да е (в маркуча който излиза челно срещу радиатора от термостата)искам само да кажа че оригиналния термостат не работи и най-вероятно е умрял в напълно отворено положениеможе и да го няма - колата я купих с неработещ термостатлятото стрелката едва стигаше първото деление (при обороти и товар на двг) а по баир надолу падаше до първото деление че и по надолузимата въобще не мърдашеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Обикновено показанието на датчика е филтрирано, за да не се клати постоянно прибора. За нашите коли зависи с кой прибор си. Има прибори с хистерезис (по-новите модели), има и такива без (като моята). При мен уредът мери директно и температурата варира в в зависимост от околната температура, натоварването и пр.
Тъй като съм сменял два термостата - Behr и Vernet и двата като нови се държат идентично:
- При топло време и нормално натоварване температурата е закована на втората черта средата. Това на уредите като моя са около 86*
- При топло време и голям товар или тръгни/спри, температурата стига до средата (92*). Малко над средата се включва първа степен на вентилаторите и температурата се връща на втората черта (вентилаторите спират).
- Втора степен на вентилаторите се включва на чертата над средата. Включваше се навремето през лятото по задръстванията, когато не ми работеше първата степен.
- При студено време температурата ми стои някъде между първата и втората черта в зависимост от натоварването. Ако катеря планини или има голямо движение в града може да кача и до средата.
Като гледам ръководството на колата, нещата изглеждат съвсем в норма. И двата термостата се държят еднакво - не мога да кажа че един от тях е фалшив. Behr-а го смених, защото запецна отворен. Колата загряваше много бавно и едва стигаше първата черта зимата.
temppodobrena_163_170.jpg
Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар