Допусмал съм една грешка, разширителния съд не е включен към радиатора, а към малкия кръг директно.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загряване на TD100
Collapse
X
-
Ще подновя малко тази тема, защото попаднах на едно изказване на колега, от скоро регистриран във форума, който много добре обяснява, какво се случва при монтаж на неподхордящ - различен от оригиналния термостат, точно на TD100 :togo написа:KPSS написа:Ами не просто се бях примирил, че ще се сменя с нов.Ще е чудесно да е погледне човек който му разбира и да си каже мнението стига да не те притеснявам.Ако желаеш пусни си номера на лично и ще ти звънна да се разберем.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ами браво на колегата за личният му избор.Аз не споделям обаче неговият опит и съм категоричен че термостата от Рено 5 работи перфектно и през зимата и през лятото независимо дали колата се кара в града или извънградско.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Ами браво на колегата за личният му избор.Аз не споделям обаче неговият опит и съм категоричен че термостата от Рено 5 работи перфектно и през зимата и през лятото независимо дали колата се кара в града или извънградско.
Коментар
-
явно българите сме супер жалки същества.те инженерите на фиат не са го измислили така,ама ние все да го побългарим,затова и държавата ни е на този хал.термостата е основен възел в охладителната система на двг,ето защо не бива да се правят компромиси,защото после от тези измислени термостати може и да ви болят главите и да ви се изпразнят джобовете мигновенно,а после идете че пускайте нова тема-прегря ми колата какво да правя
Коментар
-
chaveto написа:Важното е обаче да бъде монтиран правилно.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
ivel написа:явно българите сме супер жалки същества.те инженерите на фиат не са го измислили така,ама ние все да го побългарим,затова и държавата ни е на този хал.термостата е основен възел в охладителната система на двг,ето защо не бива да се правят компромиси,защото после от тези измислени термостати може и да ви болят главите и да ви се изпразнят джобовете мигновенно,а после идете че пускайте нова тема-прегря ми колата какво да правяFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Е точно за това е този форум да се чуват мнения като предишното а не приказки от рода на ,,Аз ще карам само с оригинални части,, И какво от това? Майсторлъка е да направиш невъзможното с подръчни материали както се казва.Като шопа дето гледал жирафа в зоопарка и викал ,,е те такова животно не може да има,,Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
ilko-gd написа:ivel написа:явно българите сме супер жалки същества.те инженерите на фиат не са го измислили така,ама ние все да го побългарим,затова и държавата ни е на този хал.термостата е основен възел в охладителната система на двг,ето защо не бива да се правят компромиси,защото после от тези измислени термостати може и да ви болят главите и да ви се изпразнят джобовете мигновенно,а после идете че пускайте нова тема-прегря ми колата какво да правяОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ами защо не сложите колянов вал от форд орион и разпределителен от опел астра..може и да станат.само осирате колите с тези термостати.то ако беше така инженерите щяха да го предпочетат за първоначално вграждане този термостат.да не говорим пък какво може да се случи и колко малко невнимание е нужно за да прегрееш мотора изаради 80-90лв да дадеш 800-900лв.но всеки си преценява
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар