Искам да попитам колегите с тд100 извънградско колко ви загряват колите. Питам защото моята по това време при постоянна 5-а скорост стои на първото разграфение (не знам колко градуса е това). Дори и през лятото не стоят много по-различно нещата. Това едва ли е оптималната температура на работа, та се чудя дали имам проблем с термостата, или при този двигател стоят нещата.П. П. При градското нещата стоят по идентичен начин-докато стои на светофарите започва да загрява, но потегля ли пак отива на първата черта.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загряване на TD100
Collapse
X
-
Хм а защо има 2 дебели маркуча излизащи от термостата и влизащи в радиатора. Нали не е възможно да върви вода и от двата маркуча към радиатора? По-скоро ако не се бъркам, като застанеш срещу двигателя, по маркуча който влиза в лявата горна част на радиатора (по-топлия от двата) влиза в радиатора водата от двигателя, а по другия от горната дясна част на радиатора (малко по-студения) водата се връща в двигателя. Може би ме обарква това, че на повечето коли единия маркуч е по-тънък. Моля колегите с TD100 да кажат дали съм на прав път.ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
ganchoto написа:Хм а защо има 2 дебели маркуча излизащи от термостата и влизащи в радиатора. Нали не е възможно да върви вода и от двата маркуча към радиатора? По-скоро ако не се бъркам, като застанеш срещу двигателя, по маркуча който влиза в лявата горна част на радиатора (по-топлия от двата) влиза в радиатора водата от двигателя, а по другия от горната дясна част на радиатора (малко по-студения) водата се връща в двигателя. Може би ме обарква това, че на повечето коли единия маркуч е по-тънък. Моля колегите с TD100 да кажат дали съм на прав път.НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Валентино_88 написа:ganchoto написа:Хм а защо има 2 дебели маркуча излизащи от термостата и влизащи в радиатора. Нали не е възможно да върви вода и от двата маркуча към радиатора? По-скоро ако не се бъркам, като застанеш срещу двигателя, по маркуча който влиза в лявата горна част на радиатора (по-топлия от двата) влиза в радиатора водата от двигателя, а по другия от горната дясна част на радиатора (малко по-студения) водата се връща в двигателя. Може би ме обарква това, че на повечето коли единия маркуч е по-тънък. Моля колегите с TD100 да кажат дали съм на прав път.ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
Валентино_88 написа:При мен входящия е в горната част, а изходящия е долния край на радиатора(от него се точи и антифриза ). Ти си с климатик :D , затова са горе и двата отвора. Като застанеш пред колата, десния трябва да е входящия.ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
willow75bg написа:Много внимавайте с поставянето на термос от Рено на ТД100.Къде и точно как трябва да се сложи въпросния?В такъв филм може да се вкарате,че Ви е бедна фантазията.Специално този мотор много обича бързо да прогаря гарнитурата на главата при неправилен монтаж.При ЖТД е друга бира вече.ex FIAT Marea 1.9 TD100
Коментар
-
Re: Загряване на TD100
ganchoto написа:Искам да попитам колегите с тд100 извънградско колко ви загряват колите. Питам защото моята по това време при постоянна 5-а скорост стои на първото разграфение (не знам колко градуса е това). Дори и през лятото не стоят много по-различно нещата. Това едва ли е оптималната температура на работа, та се чудя дали имам проблем с термостата, или при този двигател стоят нещата.П. П. При градското нещата стоят по идентичен начин-докато стои на светофарите започва да загрява, но потегля ли пак отива на първата черта.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар