Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загряване на TD100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Загряване на TD100

    Искам да попитам колегите с тд100 извънградско колко ви загряват колите. Питам защото моята по това време при постоянна 5-а скорост стои на първото разграфение (не знам колко градуса е това). Дори и през лятото не стоят много по-различно нещата. Това едва ли е оптималната температура на работа, та се чудя дали имам проблем с термостата, или при този двигател стоят нещата.П. П. При градското нещата стоят по идентичен начин-докато стои на светофарите започва да загрява, но потегля ли пак отива на първата черта.
    ex FIAT Marea 1.9 TD100

    #2
    Термостата е за смяна 100%
    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

    Коментар


      #3
      Валентино_88 написа:
      Термостата е за смяна 100%
      Мерси колегаш имаш ли представа колко е нов?
      ex FIAT Marea 1.9 TD100

      Коментар


        #4
        100 кинта + - 10 лева
        Bravo 2.0 Multijet 165 2009

        Коментар


          #5
          danzel-jtd написа:
          100 кинта + - 10 лева
          Май ще се слага от Рено 5 :D
          ex FIAT Marea 1.9 TD100

          Коментар


            #6
            Обмислиго,защото не е желателно с такъв от рено;не че няма dа върши работа,но няма dа я варши както трябва.
            Bravo 2.0 Multijet 165 2009

            Коментар


              #7
              Хм а защо има 2 дебели маркуча излизащи от термостата и влизащи в радиатора. Нали не е възможно да върви вода и от двата маркуча към радиатора? По-скоро ако не се бъркам, като застанеш срещу двигателя, по маркуча който влиза в лявата горна част на радиатора (по-топлия от двата) влиза в радиатора водата от двигателя, а по другия от горната дясна част на радиатора (малко по-студения) водата се връща в двигателя. Може би ме обарква това, че на повечето коли единия маркуч е по-тънък. Моля колегите с TD100 да кажат дали съм на прав път.
              ex FIAT Marea 1.9 TD100

              Коментар


                #8
                ganchoto написа:
                Хм а защо има 2 дебели маркуча излизащи от термостата и влизащи в радиатора. Нали не е възможно да върви вода и от двата маркуча към радиатора? По-скоро ако не се бъркам, като застанеш срещу двигателя, по маркуча който влиза в лявата горна част на радиатора (по-топлия от двата) влиза в радиатора водата от двигателя, а по другия от горната дясна част на радиатора (малко по-студения) водата се връща в двигателя. Може би ме обарква това, че на повечето коли единия маркуч е по-тънък. Моля колегите с TD100 да кажат дали съм на прав път.
                От горния влиза, в него трябва да сложиш термостата. Успех !!!
                НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                Коментар


                  #9
                  Валентино_88 написа:
                  ganchoto написа:
                  Хм а защо има 2 дебели маркуча излизащи от термостата и влизащи в радиатора. Нали не е възможно да върви вода и от двата маркуча към радиатора? По-скоро ако не се бъркам, като застанеш срещу двигателя, по маркуча който влиза в лявата горна част на радиатора (по-топлия от двата) влиза в радиатора водата от двигателя, а по другия от горната дясна част на радиатора (малко по-студения) водата се връща в двигателя. Може би ме обарква това, че на повечето коли единия маркуч е по-тънък. Моля колегите с TD100 да кажат дали съм на прав път.
                  От горния влиза, в него трябва да сложиш термостата. Успех !!!
                  Благодаря, но не разбрах какво имаш предвид с "от горния влиза", тъй като и двата влизат в горната част на радиатора (от ляво или от дясно). В момента пиша от телефона си и няма как да прикача снимка, съжалявам.
                  ex FIAT Marea 1.9 TD100

                  Коментар


                    #10
                    При мен входящия е в горната част, а изходящия е долния край на радиатора(от него се точи и антифриза ). Ти си с климатик :D , затова са горе и двата отвора. Като застанеш пред колата, десния трябва да е входящия.
                    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

                    Коментар


                      #11
                      Много внимавайте с поставянето на термос от Рено на ТД100.Къде и точно как трябва да се сложи въпросния?В такъв филм може да се вкарате,че Ви е бедна фантазията.Специално този мотор много обича бързо да прогаря гарнитурата на главата при неправилен монтаж.При ЖТД е друга бира вече.

                      Коментар


                        #12
                        Валентино_88 написа:
                        При мен входящия е в горната част, а изходящия е долния край на радиатора(от него се точи и антифриза ). Ти си с климатик :D , затова са горе и двата отвора. Като застанеш пред колата, десния трябва да е входящия.
                        Ами този за който ми говориш ти при мен отива на ляво и съм го маркирал като ’1’ (там където трябва да сложа термостата от рено), а другия който връща водата от радиатора към двигателя е ’2’. Прав ли съм колега, че стана бати романа за тоя термостат :D :D :D
                        Прикачени файлове
                        ex FIAT Marea 1.9 TD100

                        Коментар


                          #13
                          willow75bg написа:
                          Много внимавайте с поставянето на термос от Рено на ТД100.Къде и точно как трябва да се сложи въпросния?В такъв филм може да се вкарате,че Ви е бедна фантазията.Специално този мотор много обича бързо да прогаря гарнитурата на главата при неправилен монтаж.При ЖТД е друга бира вече.
                          Мерси колега, но просто ми се струва нереално да дам 100 кинта за термос, а като слушам другите и да го сменям всяка година...
                          ex FIAT Marea 1.9 TD100

                          Коментар


                            #14
                            Re: Загряване на TD100

                            ganchoto написа:
                            Искам да попитам колегите с тд100 извънградско колко ви загряват колите. Питам защото моята по това време при постоянна 5-а скорост стои на първото разграфение (не знам колко градуса е това). Дори и през лятото не стоят много по-различно нещата. Това едва ли е оптималната температура на работа, та се чудя дали имам проблем с термостата, или при този двигател стоят нещата.П. П. При градското нещата стоят по идентичен начин-докато стои на светофарите започва да загрява, но потегля ли пак отива на първата черта.
                            Не се плаши. нормално е ! Забележи кога отделя стрелката ( при каква температура), не е при 40 градуса като на Жигули. И мойта Маийка е ТД100 и се държи по същия начин. Сигурен съм, че всичко е изправно.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              Към другите колеги :ПРЕСТАНЕТЕ ДА ДАВАТЕ МНЕНИЯ ЗА НЕЩА С КОИТО НЕ СТЕ НА ЯСНО !!! ДА СИ ОКОТИ МОТОРА ЛИ ИСКАТЕ ? ДАЙ ДА СЛОЖИМ ПО 50 ТЕРМОСТАТА ОТ ВСИЧКИ МАРКИ
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X