Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Карате ли печките си на ниски обороти и високи предавки ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    E туй печка, може да го редактираш Аз май не забелязвам разлика при студена-топла.Дори в много големите студове(-10 и нагоре, за Ст.З това си е кучи студ :D ), рядко карам над 1500рпм и няма придърпвания.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #32
      ogi28b написа:
      kocemak написа:
      Абсолютно по същия начин,под 1500об. на 5-та си е мъка.Най-добре се държи колата при около 1800-2000об./м.
      А каква е твоята "печка"?Когато колата е загряла, няма никаква разлика дали я карам с 1200 или с >1500 на която и да е предавка. Когато не е загряла, обаче, не е така - изкл. рядко падам под 1500 на 4-та и под 1300 на 3-та.
      Lancia Lybra 1.9,тормоз си е да набираш на 5та от 1300об.,просто колата се мъчи,а пък и не е по-икономична/говоря разбира се за градски условия,до 65км./ч./.Всеки си има стил на шофиране.Зависи и от марката, модела,двигателя...
      Fiat Bravo 1.8GT:ГИ

      Коментар


        #33
        не защото нямам нерви да пътувам бавно
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #34
          Lancia Lybra 1.9,тормоз си е да набираш на 5та от 1300об.,просто колата се мъчи,а пък и не е по-икономична/говоря разбира се за градски условия,до 65км./ч./.Всеки си има стил на шофиране.Зависи и от марката, модела,двигателя...
          Колега мисля, че темата се отнася повече за влачене в колона по равен път със 60-70 км/ч примерно (т.е. потдържане на тази скорост) , а не за набиране на 5-та с 1300 рпм.
          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

          Коментар


            #35
            Именно, не говорим за ускорение, а за поддържане на скорост на равен терен.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              Емцо, имам един въпрос оф топик.На колко бара ти работи турбината, и възможно ли е 2 бара да е заводско , щото мойта работи на 1.8 1.9
              Punto JTD
              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

              Коментар


                #37
                Сток съм в момента, не бързам да "натоварвам" новия маховик.Никой не казва, защо избягва да кара така.Оставяме настрани хората с тежък крак.Какво Ви притеснява, в карането под 1500рпм на 5та при равен терен ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #38
                  emzo написа:
                  Сток съм в момента, не бързам да "натоварвам" новия маховик.Никой не казва, защо избягва да кара така.Оставяме настрани хората с тежък крак.Какво Ви притеснява, в карането под 1500рпм на 5та при равен терен ?
                  ами за тва те питам, щото незнам колко е "сток"
                  Punto JTD
                  http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                  Коментар


                    #39
                    1800-2000 в градски условия.Тогава е най икономична.Така го виждам и по компа.Залагам го на факта че тогава колата достига макс.въртящ момент и е точно преди турбината да надуе качествено за да започне обогатяването за ускорение.Принципът ми е да карам в града на по ниски предавки с по високи обороти.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #40
                      iakvvu написа:
                      1800-2000 в градски условия.Тогава е най икономична.Така го виждам и по компа.Залагам го на факта че тогава колата достига макс.въртящ момент
                      Тогава двигателя достига максимален въртящ момент само когато е на full throttle.Koгато работи на partial throttle никой не ти казва и не се знае къде ти е максималния въртящия момент.Колата е най икономична не когато е при 1800-2000 об,а когато е с много малко натиснат педала на газта,почти независимо от оборотите.Това много добре се констатира и доказва с бордкомпа.

                      Коментар


                        #41
                        Карам си я в диапазона 1200-1500, тя горе долу от 1500 тръгва доста добре а от 1200 вече си усещам турбото леко развъртяно, но дори тогава си е еластична- малко! Специално от моята печка съм доволен дето се вика мине ли 1000 оборота и вече си усещам турбината
                        Fiat Bravo 1.6 GT
                        Stilo 1.9JTD - ex

                        Коментар


                          #42
                          На пунто 1.3 Мултижет ако го се налага да ускорявам под 2000 оборота дава по висок разход по борд компа, отколкото ако съм на по ниска предавка с по високи обороти. Най икономично е околло 2000- 2100 оборота.
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #43
                            Поддържане на скорост при 1200 об. да, но на 3-4 предавка. На 5 та поддържам също, ако наклонът е в моя полза, няма коли, не се налага отнемане/ подаване на газ. Изобщо има много фактори, които оказват влияние при поддържане на скорост, на коя предавка, поне при мен де. Общо взето най - често ми се случва поддържане на скорост при 1500 - 1700 об. при 3-4 предавка поради теренът и движението в което се движа, а и е факт, че тогава колата върви с по малко натиснат педал на газта, респективно по - малко тормоз за ДВГ.П.с. Не следя разход/ обороти при които да превключвам. Когато сметна за необходимо тогава, или иначе казано по усет.
                            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                            Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                            Коментар


                              #44
                              Градско,извънградско....винаги гледам да карам на възможно най-висока предавка с най-малко натиснат педал на газта...
                              Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
                              Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...

                              Коментар


                                #45
                                i4kin написа:
                                Градско,извънградско....винаги гледам да карам на възможно най-висока предавка с най-малко натиснат педал на газта...
                                Toва е правилото за икномично каране,без значение какви са оборотите.

                                Коментар

                                Working...
                                X