E туй печка, може да го редактираш Аз май не забелязвам разлика при студена-топла.Дори в много големите студове(-10 и нагоре, за Ст.З това си е кучи студ :D ), рядко карам над 1500рпм и няма придърпвания.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Карате ли печките си на ниски обороти и високи предавки ?
Collapse
X
-
ogi28b написа:kocemak написа:Абсолютно по същия начин,под 1500об. на 5-та си е мъка.Най-добре се държи колата при около 1800-2000об./м.Fiat Bravo 1.8GT:ГИ
Коментар
-
Lancia Lybra 1.9,тормоз си е да набираш на 5та от 1300об.,просто колата се мъчи,а пък и не е по-икономична/говоря разбира се за градски условия,до 65км./ч./.Всеки си има стил на шофиране.Зависи и от марката, модела,двигателя...FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
1800-2000 в градски условия.Тогава е най икономична.Така го виждам и по компа.Залагам го на факта че тогава колата достига макс.въртящ момент и е точно преди турбината да надуе качествено за да започне обогатяването за ускорение.Принципът ми е да карам в града на по ниски предавки с по високи обороти.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:1800-2000 в градски условия.Тогава е най икономична.Така го виждам и по компа.Залагам го на факта че тогава колата достига макс.въртящ момент
Коментар
-
Карам си я в диапазона 1200-1500, тя горе долу от 1500 тръгва доста добре а от 1200 вече си усещам турбото леко развъртяно, но дори тогава си е еластична- малко! Специално от моята печка съм доволен дето се вика мине ли 1000 оборота и вече си усещам турбинатаFiat Bravo 1.6 GT
Stilo 1.9JTD - ex
Коментар
-
На пунто 1.3 Мултижет ако го се налага да ускорявам под 2000 оборота дава по висок разход по борд компа, отколкото ако съм на по ниска предавка с по високи обороти. Най икономично е околло 2000- 2100 оборота.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Поддържане на скорост при 1200 об. да, но на 3-4 предавка. На 5 та поддържам също, ако наклонът е в моя полза, няма коли, не се налага отнемане/ подаване на газ. Изобщо има много фактори, които оказват влияние при поддържане на скорост, на коя предавка, поне при мен де. Общо взето най - често ми се случва поддържане на скорост при 1500 - 1700 об. при 3-4 предавка поради теренът и движението в което се движа, а и е факт, че тогава колата върви с по малко натиснат педал на газта, респективно по - малко тормоз за ДВГ.П.с. Не следя разход/ обороти при които да превключвам. Когато сметна за необходимо тогава, или иначе казано по усет.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар