Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Карате ли печките си на ниски обороти и високи предавки ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    danzel-jtd написа:
    доста често си я карам на 5 между 1300-1600 оборота,на 1100-1200 мисля че чувам някакво виене от кам помпата може би
    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

    Коментар


      #17
      На 4-та си позволявам и под 1500, според зависи от ситуацията, но поддържане на скорост под 1500 го избягвам, тъй като налягането на маслото е по-ниско според мен и мазането не е така добро. Усещам, че мотора сякаш се мъчи. На ниски предавки карам редовно под 1500.

      Коментар


        #18
        Re: Карате ли печките си на ниски обороти и високи предавки

        emzo написа:
        На равно, карате ли дизелите си с 1400-1500рпм на 5та предавка ?Става дума за поддържане на скорост, не за някакво зверко ускорение.
        Редовно карам така към работа. Пробвал съм и 1200 рпм на 5-та, не е проблем за колата, но не го практикувам често.
        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

        Коментар


          #19
          Преди карах така колата... навика ми беше останал от стария дизелов КАДЕТТ, който търпеше всякакви издевателства. Е нямаше и оборотомер, но го карах на доста ниски обороти, на макс. висока предавка според ситуацията. Уж по-ниски обороти значат и по-малък разход. Като взех Фиата и него така го карах. Разхода беше от порядъка на 6,4. 2ра на 20, 3та на 30, 4та на 40 и 5та на 50 километра в час (оборотите не ги знам как идват точно). Вдигнах с по 5-10 кмч границите и разхода падна на 5,3, както писах и в тема за разхода. При първоначалният стил на каране често усещах, че колата притриса малко или много, което коригирах с подаване на газ. С това си обяснявам и по-големият разход (и компа подава повече гориво, за да не угасне ?). Явно поговорката, че колата не се плаши от юркане важи и при разхода. Малко повече газ не вреди, а даже помага. Поне при мен ! Това са моите наблюдения за скромният ми шофЕрски опит !Поздрави !
          In JTD I believe, in Nm I trust !

          Коментар


            #20
            По-скоро зависи от терена за оборотите от колкото самите обороти.Много често при някой условия си карам и с 1000 оборота, примерно трафик с 1% наклон в моя полза и т.н.Също зависи дали и двигателя е загрял и т.н.В момента с тези 3 диференциала които ги имам усещам дали и маслото в тях е загряло и това също оказва значение. Примерно ако карам цял ден колата не едно място мога да мина с 1200 оборота. Ама ако е рано сутрин се усеща че под 1400 не трябва да се кара на същия участък...Та има много фактори, които влияят.Но моето лично мнение, че самата кола сигурно 2-ма от 10 човека (най-много 20%) могат да я усещат. Да, знам, че 80% ще кажат, че си усещат колата, но като ме повозят 5 километра и аз си изяснявам дали се усеща или не
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #21
              Аз 5-та в града рядко слагам. Да не кажа почти не съм...Предимно я карам 1800-2000об. Понякога 4000++ Обосновката ми е: така ми иде отвътре
              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

              Коментар


                #22
                tyson написа:
                Аз 5-та в града рядко слагам. Да не кажа почти не съм...Предимно я карам 1800-2000об. Понякога 4000++ Обосновката ми е: така ми иде отвътре
                Абсолютно по същия начин,под 1500об. на 5-та си е мъка.Най-добре се държи колата при около 1800-2000об./м.
                Fiat Bravo 1.8GT:ГИ

                Коментар


                  #23
                  kocemak написа:
                  Абсолютно по същия начин,под 1500об. на 5-та си е мъка.Най-добре се държи колата при около 1800-2000об./м.
                  За мен 1800-2000 са много и си мисля че тогава разхода се вдига.
                  Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                  Коментар


                    #24
                    kocemak написа:
                    Абсолютно по същия начин,под 1500об. на 5-та си е мъка.Най-добре се държи колата при около 1800-2000об./м.
                    За мен 1800-2000 са много и си мисля че тогава разхода се вдига.
                    Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                    Коментар


                      #25
                      Карам общо взето до 2000rpm, било то в града или извън него. Ползвам редовно 5-та в града което си е около 1500-1600rpm.
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                      Коментар


                        #26
                        Само ако карам зад някой мърша дето са влачи и идват коли отсреща тогава пета, щото като реве и карам бавно ма дразни... иначе мойта турбина е направена на 1300 да отваря на 1500-1600 вече е на макс буст и не е проблем да карам и на пета на малко обороти...
                        Punto JTD
                        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                        Коментар


                          #27
                          emzo написа:
                          Хубаво ама никой не се обосновава
                          Обосновка значи,а? По-малко бърка в джоба,в градски режим. Иначе на дълго,2100обр.,в някои случеи 3000обр.,ама много рядко и за кратко.
                          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                          Коментар


                            #28
                            Aми грешна ти е обосновката !
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              Онзи ден на околомръсното даже на темпомат си я пуснах на 50км и оборотомера беше някъде към 1100об. Щом няма вибрации и мъка защо да не карам на 5-та дори и с 1000об. Сутрин на студено я карам някъде до около 1300-400об

                              Коментар


                                #30
                                kocemak написа:
                                Абсолютно по същия начин,под 1500об. на 5-та си е мъка.Най-добре се държи колата при около 1800-2000об./м.
                                А каква е твоята "печка"?Когато колата е загряла, няма никаква разлика дали я карам с 1200 или с >1500 на която и да е предавка. Когато не е загряла, обаче, не е така - изкл. рядко падам под 1500 на 4-та и под 1300 на 3-та.

                                Коментар

                                Working...
                                X