danzel-jtd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Карате ли печките си на ниски обороти и високи предавки ?
Collapse
X
-
Re: Карате ли печките си на ниски обороти и високи предавки
emzo написа:На равно, карате ли дизелите си с 1400-1500рпм на 5та предавка ?Става дума за поддържане на скорост, не за някакво зверко ускорение.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Преди карах така колата... навика ми беше останал от стария дизелов КАДЕТТ, който търпеше всякакви издевателства. Е нямаше и оборотомер, но го карах на доста ниски обороти, на макс. висока предавка според ситуацията. Уж по-ниски обороти значат и по-малък разход. Като взех Фиата и него така го карах. Разхода беше от порядъка на 6,4. 2ра на 20, 3та на 30, 4та на 40 и 5та на 50 километра в час (оборотите не ги знам как идват точно). Вдигнах с по 5-10 кмч границите и разхода падна на 5,3, както писах и в тема за разхода. При първоначалният стил на каране често усещах, че колата притриса малко или много, което коригирах с подаване на газ. С това си обяснявам и по-големият разход (и компа подава повече гориво, за да не угасне ?). Явно поговорката, че колата не се плаши от юркане важи и при разхода. Малко повече газ не вреди, а даже помага. Поне при мен ! Това са моите наблюдения за скромният ми шофЕрски опит !Поздрави !
Коментар
-
По-скоро зависи от терена за оборотите от колкото самите обороти.Много често при някой условия си карам и с 1000 оборота, примерно трафик с 1% наклон в моя полза и т.н.Също зависи дали и двигателя е загрял и т.н.В момента с тези 3 диференциала които ги имам усещам дали и маслото в тях е загряло и това също оказва значение. Примерно ако карам цял ден колата не едно място мога да мина с 1200 оборота. Ама ако е рано сутрин се усеща че под 1400 не трябва да се кара на същия участък...Та има много фактори, които влияят.Но моето лично мнение, че самата кола сигурно 2-ма от 10 човека (най-много 20%) могат да я усещат. Да, знам, че 80% ще кажат, че си усещат колата, но като ме повозят 5 километра и аз си изяснявам дали се усеща или неA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз 5-та в града рядко слагам. Да не кажа почти не съм...Предимно я карам 1800-2000об. Понякога 4000++ Обосновката ми е: така ми иде отвътре"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Карам общо взето до 2000rpm, било то в града или извън него. Ползвам редовно 5-та в града което си е около 1500-1600rpm.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
emzo написа:Хубаво ама никой не се обосноваваFiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
kocemak написа:Абсолютно по същия начин,под 1500об. на 5-та си е мъка.Най-добре се държи колата при около 1800-2000об./м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар