Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко помощ за Браво дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Малко помощ за Браво дизел

    Колеги, карам Браво ТД 100. Днес сутринта като тръгнах да го паля - когато подадох контакт се чу едно непрекъснато жужене. След като прегледах темите във форума реших, че може да са релетата зад жабката (жуженето идва отпред - вдясно, в купето). Но след усилено слухтене по звука ми се струва, че по-скоро идва от под жабката, където има нещо подозрително приличащо на компютър (не съм го отварял да видя какво точно е). Ако някой може да ми даде някакви напътствия и препоръки включително добър сервиз за електониката ще съм много благодарен.

    #2
    По-вероятно е да се чува двигателчето на клапата, регулираща притока на въздух отвън (ако клапата се е зачекнала или по-скоро разкачила) - провери я. Писано е доста по темата във форума.
    ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

    Коментар


      #3
      а това двигателче не трябва ли да се чува само когато работи климатика и натискам бутона да върти въздуха вътре. Това се чува постоянно от момента в който завъртя ключа (а климатика е спрян). Чесно казано не знам дали изобщо спира, защото след като запаля колата двигателя го заглушава, но съм го държал 2-3 мин. докато се ослушвах и не спря изобщо.

      Коментар


        #4
        ами то отваря и затваряно ако нещо не е наред сигурно се опитва да си свърши работата, но не ставаи затова работи постоянно
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          И при мен има нещо такова ама повече наподобява виене на вятър в комин, ама както поработи малко и спира май или поне не се чува!
          Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
          Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

          Коментар


            #6
            morg написа:
            а това двигателче не трябва ли да се чува само когато работи климатика и натискам бутона да върти въздуха вътре...
            Положението на клапата не е свързано с работата на климатика. Лесно можеш да я провериш като свалиш поленовия филтър (2 рапидки) и погледнеш самата клапа (вижда се през дупката). Ако се е счупил приводът, много вероятно е да се мандахерца свободно (а съответно двигателчето си върти...). Ако изглежда наред (не те съветвам да я напъваш, за да не счупиш ти привода), накарай някой да натисне бутона в купето, а ти гледай дали клапата се отваря и затваря.
            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

            Коментар


              #7
              Благодаря за помощтта - като си поиграх малко с бутона който регулира въздуха жиженето намаля и накрая спря. Появява се пак всеки път, когато превключвам - така, че вероятно моторчето си отива, но в началото беше постоянно и непрекъснато и реших че може да е реле. Все пак ако някой е сменял такова чудо - да препоръча сервиз и евентуално да сподели цени. Благодаря за помощта отново

              Коментар


                #8
                morg написа:
                Благодаря за помощтта - като си поиграх малко с бутона който регулира въздуха жиженето намаля и накрая спря. Появява се пак всеки път, когато превключвам - така, че вероятно моторчето си отива, но в началото беше постоянно и непрекъснато и реших че може да е реле. Все пак ако някой е сменял такова чудо - да препоръча сервиз и евентуално да сподели цени. Благодаря за помощта отново
                Това моторче не е евтино и трудно се намира, дори и 2-ра употреба.По-добре сложи клапата в положение да влиза въздух отвън и не я пипай
                http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                FIAT Punto 99' 1.7 TD

                Коментар


                  #9
                  моторче

                  Моторчето работи когато палиш за 10 -15 с. и после спира .Мисля че това не е проблем та да се ходи в сервиз.Моето също така работи след като дам на контакт. Иначе клапата, парното и климатика си работят .Там също имам някаква платка с много изводи и дори е японска Митцубиши или Мацушитано в италянската кола PUNTO ELX 75 к.с.
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Re: моторче

                    kluchar написа:
                    Моторчето работи когато палиш за 10 -15 с. и после спира .Мисля че това не е проблем та да се ходи в сервиз.Моето също така работи след като дам на контакт. Иначе клапата, парното и климатика си работят .Там също имам някаква платка с много изводи и дори е японска Митцубиши или Мацушитано в италянската кола PUNTO ELX 75 к.с.
                    Пунто-то не е ли с жило Поне при мен е с жило и не съм виждал такива с бутон и клапа
                    http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                    Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                    FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                    FIAT Punto 99' 1.7 TD

                    Коментар

                    Working...
                    X