Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв термостат от Рено 5 ще стане за Браво JTD 105?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    emzo написа:
    Larii написа:
    Имаш един термостат за твоита кола и тряба да си купиш него! Всичко останало е клошарска история.
    Aбсолютно подкрепям !
    И аз бих ви подкрепил ако обясните каква е разликата за мотора с оригиналния термостат и с "клошарския"
    НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

    Коментар


      #17
      emzo написа:
      Вземи си вернет пак от тая фирма - към 58лв.Стрелката ти трябва да закове по средата и да не мърда от там.
      Виждам , че имаш опит при JTD-тата и искам да те питам:Тоя двигател не е ли конструиран така, че колкото повече газ му даваш толкова повече градуси да вдига? Аз ако карам примерно по магистрала от 130 нагоре стрелката не мърда от 90 мисля. Там където е бялата стрелкаА когато примерно не й давам газ , колкото и да карам градско си стои на 2-3 черти надолу, освен ако не е лято и не съм на климатик. Някой казват , че е нормално , други не ... Зимата има случей в който ако карам без газ по надолнище пада на първата, втората черта... Дали трябва и аз да сменям
      Punto JTD
      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

      Коментар


        #18
        На 99% - да, особено ако е оригиналния.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          bravo_stz написа:
          Допитах се тук за компетентно мнение, това последното нито е компетентно нито е някакво мнение, но няма значение.....Тея дни ще се взема на Вернет за 42 лв с 30% отстъпка
          колега от каде са тия цени, виж аз по евтино от тва не намирам http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
          Punto JTD
          http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

          Коментар


            #20
            При теб, няма евтино ОРИГИНАЛНО решение.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Значи колата на място в движение трябва да държи тия градуси. Разбрах.пп. Колега аз от отдавна съм разбрал, че да се направи едно нещо качествено нема да е евтино Един път левия тампон беше заминал но и тоя под акумолатора и смених само горния, и кво се оказа ? След 4 месеца тампона пак е дроп сърма Така е... искаш малко разход, комън реал , дизел... даваш една кофа с пари, явно трябва да си продам колата да се оправи най накрая (а, като знам колко работи съм направил по нея хич не ми се продава...). Предстои ми да сменям - всички тампони , ревизиониране на нафтовата помпа щото тече, изчистване на всмукателни колектори, мисля и турбината да отворя да изчистя и си мисля, че ще се окаже за рициклиране и тя, и ся разбрах за термостат, и след 25 000 км ангренажен комплект..... (впрочем един път на диагностика ми показа надув на турбината 1.8 бара и аз търся що съска да няма нещо скъсано а то ето що съскала...)Май скоро ще правя тема "Продавам Пунто jtd" ....
              Punto JTD
              http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

              Коментар


                #22
                До преди малко го сменяхме този пуст термостат. Направих една тест обиколка от автогарата до Казански и обратно и резултата беше една черта под средата и парното взе да духа вряло, а миналата събота като отивах към селото ми(което е на 30 км от СТЗ) , температурата беше на 2 черти от долу нагоре и парното на MAX духаше марно .........
                93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
                00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
                * * * * * * * * * * * * * *
                Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

                Коментар


                  #23
                  А за Пунто 1.9 JTD, каква алтернатива може да се намери за термостат ако има такава ? А някой може ли да помогне с линк към темата за "ъпгрейта" с термостат от ренде , че не успявам да я открия с търсачката ...
                  ex-Punto 1.9JTD

                  Коментар


                    #24
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0
                    Фиат Панда 1.2 2006година
                    Синджира си идва ,а козата я няма...

                    Коментар


                      #25
                      Много благодаря колега...
                      ex-Punto 1.9JTD

                      Коментар


                        #26
                        tattoos написа:
                        А за Пунто 1.9 JTD, каква алтернатива може да се намери за термостат ако има такава ? А някой може ли да помогне с линк към темата за "ъпгрейта" с термостат от ренде , че не успявам да я открия с търсачката ...
                        И двете Пунто в семейството са с термостати от Рено. И двете държат температурата по средата на скалата и зиме и лято, мойто вече втора зима. Никакви странични ефекти не се наблюдават.
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #27
                          Ако дадеш и малко подробности от кое Рено и повече детайли, още утре го поръчвам...
                          ex-Punto 1.9JTD

                          Коментар


                            #28
                            E чети деееее, колко термостата от рено 5 може да има в магазина, които да отварят на 88гр или колкото там са Пунтото ти.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              tattoos написа:
                              Ако дадеш и малко подробности от кое Рено и повече детайли, още утре го поръчвам...
                              Всичките термостати за Рено 5 са еднакви като диаметър. Излизат като взаимозаменяеми в каталога. Основно се различават по дължината на капсулата /термо елемента/. Едните са малко по-дълги, но и двата вида се събират в маркуча без проблем.На моята кола е този с по-дългата капсула, такъв имаше. Отваря на 89 градуса. На другото Пунто в семейството е този с по-късата капсула, отново такъв имаше. Отваря на 86 градуса. И на двете коли стрелките стоят по-средата както вече казах. Повече от 92-93 градуса лятото в най-голямата жега не съм видял с FiatEcuScan.При монтажа намазваш много тънко с грес маркуча, след това го потапяш за 30 секунди във вряла вода и пъхаш термостата с капсулата НАВЪН. Става супер лесно. Трудното е махането на оригиналните скоби, които държат маркучите. Купи си нови, защото оригиналните не могат да се ползват втори път!После пълниш системата както сме коментирали в други теми докато протече плътна струя от ВСИЧКИ пробки за обезвъздушаване, допълваш казанчето до макс. и правиш едно хубаво кръгче с леко развита капачка на казанчето да загрее до средата /90 градуса/ и ако трябва доливаш още малко антифриз.
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар


                                #30
                                Фиат Панда 1.2 2006година
                                Синджира си идва ,а козата я няма...

                                Коментар

                                Working...
                                X