Вземи си вернет пак от тая фирма - към 58лв.Стрелката ти трябва да закове по средата и да не мърда от там.
Виждам , че имаш опит при JTD-тата и искам да те питам:Тоя двигател не е ли конструиран така, че колкото повече газ му даваш толкова повече градуси да вдига? Аз ако карам примерно по магистрала от 130 нагоре стрелката не мърда от 90 мисля. Там където е бялата стрелкаА когато примерно не й давам газ , колкото и да карам градско си стои на 2-3 черти надолу, освен ако не е лято и не съм на климатик. Някой казват , че е нормално , други не ... Зимата има случей в който ако карам без газ по надолнище пада на първата, втората черта... Дали трябва и аз да сменям
Допитах се тук за компетентно мнение, това последното нито е компетентно нито е някакво мнение, но няма значение.....Тея дни ще се взема на Вернет за 42 лв с 30% отстъпка
Значи колата на място в движение трябва да държи тия градуси. Разбрах.пп. Колега аз от отдавна съм разбрал, че да се направи едно нещо качествено нема да е евтино Един път левия тампон беше заминал но и тоя под акумолатора и смених само горния, и кво се оказа ? След 4 месеца тампона пак е дроп сърма Така е... искаш малко разход, комън реал , дизел... даваш една кофа с пари, явно трябва да си продам колата да се оправи най накрая (а, като знам колко работи съм направил по нея хич не ми се продава...). Предстои ми да сменям - всички тампони , ревизиониране на нафтовата помпа щото тече, изчистване на всмукателни колектори, мисля и турбината да отворя да изчистя и си мисля, че ще се окаже за рициклиране и тя, и ся разбрах за термостат, и след 25 000 км ангренажен комплект..... (впрочем един път на диагностика ми показа надув на турбината 1.8 бара и аз търся що съска да няма нещо скъсано а то ето що съскала...)Май скоро ще правя тема "Продавам Пунто jtd" ....
До преди малко го сменяхме този пуст термостат. Направих една тест обиколка от автогарата до Казански и обратно и резултата беше една черта под средата и парното взе да духа вряло, а миналата събота като отивах към селото ми(което е на 30 км от СТЗ) , температурата беше на 2 черти от долу нагоре и парното на MAX духаше марно .........
93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
* * * * * * * * * * * * * * Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!
А за Пунто 1.9 JTD, каква алтернатива може да се намери за термостат ако има такава ? А някой може ли да помогне с линк към темата за "ъпгрейта" с термостат от ренде , че не успявам да я открия с търсачката ...
А за Пунто 1.9 JTD, каква алтернатива може да се намери за термостат ако има такава ? А някой може ли да помогне с линк към темата за "ъпгрейта" с термостат от ренде , че не успявам да я открия с търсачката ...
И двете Пунто в семейството са с термостати от Рено. И двете държат температурата по средата на скалата и зиме и лято, мойто вече втора зима. Никакви странични ефекти не се наблюдават.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Ако дадеш и малко подробности от кое Рено и повече детайли, още утре го поръчвам...
Всичките термостати за Рено 5 са еднакви като диаметър. Излизат като взаимозаменяеми в каталога. Основно се различават по дължината на капсулата /термо елемента/. Едните са малко по-дълги, но и двата вида се събират в маркуча без проблем.На моята кола е този с по-дългата капсула, такъв имаше. Отваря на 89 градуса. На другото Пунто в семейството е този с по-късата капсула, отново такъв имаше. Отваря на 86 градуса. И на двете коли стрелките стоят по-средата както вече казах. Повече от 92-93 градуса лятото в най-голямата жега не съм видял с FiatEcuScan.При монтажа намазваш много тънко с грес маркуча, след това го потапяш за 30 секунди във вряла вода и пъхаш термостата с капсулата НАВЪН. Става супер лесно. Трудното е махането на оригиналните скоби, които държат маркучите. Купи си нови, защото оригиналните не могат да се ползват втори път!После пълниш системата както сме коментирали в други теми докато протече плътна струя от ВСИЧКИ пробки за обезвъздушаване, допълваш казанчето до макс. и правиш едно хубаво кръгче с леко развита капачка на казанчето да загрее до средата /90 градуса/ и ако трябва доливаш още малко антифриз.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар