Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какъв термостат от Рено 5 ще стане за Браво JTD 105?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какъв термостат от Рено 5 ще стане за Браво JTD 105?

    Става въпрос за термостата на Бравото от подписа. Не вдига повече от 70 градуса. Та въпроса ми е какъв термостат от Рено 5 става защото разбрах,че има колеги които си слагали такъв. Иначе трябва да се оръся 127 кинта(така ми казаха в Евро 07). :DМодерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
    93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
    00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
    * * * * * * * * * * * * * *
    Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

    #2
    Вземи си вернет пак от тая фирма - към 58лв.Стрелката ти трябва да закове по средата и да не мърда от там.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Аз съм с такъв от ренде монтирах го в маркуча, отиваш и казваш трябва ми от рено 5 термостат на 83 градуса от тия дето са в маркуча, няма да те питат повече. Веднага ми дадоха срещу 10.80 лв. и сега стрелката не мърда от средата. И има такава тема относно монтирането и как трябва да изглежда термостата.
      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
      Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

      Коментар


        #4
        За JTD 105 отварянето трябва да започва между 86 и 90 градуса, а не на 83. Това е според сервизните книжки.

        Коментар


          #5
          За Стилото взимах от Рено 5 1.4D ,но ще те излъжа годината ,която беше. Моят е на 88 градуса.
          FIAT STILO 1.9JTD 2002

          Коментар


            #6
            KUM4o написа:
            За Стилото взимах от Рено 5 1.4D ,но ще те излъжа годината ,която беше. Моят е на 88 градуса.
            +1 на Алфа 145 JTD
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              На моето Пунто сложих на Вернет на 89 градуса, а на това на баща ми Вернет на 86 градуса, че такъв имаше в момента. И на двете коли стрелките стоят по средата и зиме и лете с и без климатик, градско, извънградско и селско П.С. Говоря за термостат от Рено сложен в маркуча.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                Вземи си вернет пак от тая фирма - към 58лв.Стрелката ти трябва да закове по средата и да не мърда от там.
                +1И аз съм с такъв и за сега си работи на 100% .
                Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                Коментар


                  #9
                  Защо не сложиш направо един кашон отпред,има скитници по улиците,ще ти отрежат с размера на радиатора?
                  Fiat Stilo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Допитах се тук за компетентно мнение, това последното нито е компетентно нито е някакво мнение, но няма значение.....Тея дни ще се взема на Вернет за 42 лв с 30% отстъпка
                    93' BMW E36 M40B16 - "калпазанин по пътя"
                    00' Fiat Bravo JTD 105 SX "SS.Steel/Trofeo" - Ръмжи и бега! (вече на бащата)
                    * * * * * * * * * * * * * *
                    Стигат ли ти парите, значи не ти стига въображението!!

                    Коментар


                      #11
                      Кое не е компетентно? Какавто ти е въпроса такав ти е и отговора! Имаш един термостат за твоита кола и тряба да си купиш него! Всичко останало е клошарска история.
                      Fiat Stilo 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        bravo_stz написа:
                        Допитах се тук за компетентно мнение, това последното нито е компетентно нито е някакво мнение, но няма значение.....Тея дни ще се взема на Вернет за 42 лв с 30% отстъпка
                        Взел си правилното решение.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Имаше тема за присаждане на термостат от Рено 5. Търсачката щеше да ти помогне, но ...?! Както и да е, компетентно мнение няма защото това е не стандартна манипулация и всеки компетентен ще се изкаже адски негативно и може би е прав, принципно? Обаче някой, като мене може да споделят опит. Примерно аз си закупих термостат за нормална петица/имало някаква друга, не знам каква обаче/ точно за 9лв преди 3години. До ден днешен ,като говорим за над 35 000 км работи перфектно и колата също. Вероятно двигателя не се чувства особенно прятно с чуждо тяло, но е факт, че загрява нормално и никога до сега не е загрявал повече от необходимото,т.е. до сега термостата е адекватен. Това е моят опит!!!
                          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                          http://www.keepfighting.ms

                          Коментар


                            #14
                            Larii написа:
                            Кое не е компетентно? Какавто ти е въпроса такав ти е и отговора! Имаш един термостат за твоита кола и тряба да си купиш него! Всичко останало е клошарска история.
                            Симпатяга :D Просто не мога да се сдържа да отговоря на "компетентното" мнение с друг пример подкрепящ иновациите при ремонта и поддръжката на колите.То ако прочетеш във форума на Мерцедес как CDI двигателите им не загрявали, ала бала, щот били много "ефективни" и т.н. Моят вече бивш 220 CDI обаче след подробно изучаване на немската инженерна мисъл вложена в него, си го направих да загрява и да държи постоянна температура 82-86 градуса и зиме и лете с или без пуснат климатик. А пък който иска да си стои на студено Така че колега не отхвърляй така бързо всичко което не е "оригинално", защото може да е доста по-зле от "приспособеното". Все пак и инженерите проектирали колите допускат грешки и в последствие се оказва, че избраното от тях не винаги е най-доброто решение - случаят с Мерцедеса.
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар


                              #15
                              Larii написа:
                              Имаш един термостат за твоита кола и тряба да си купиш него! Всичко останало е клошарска история.
                              Aбсолютно подкрепям !
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X