Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Корекция на инжекторите
Collapse
X
-
Корекция на инжекторите
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Никой ли не може да даде мнение осносно този параметър какво точно значи?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
Четох някакъв материал на бош че е нормално до 0.9All between -0.9 and +0.9 is good result according to "Bosch Diagnostic" manual... Theoretically good result is that all injectors correction values are zero, but it is unlikely even in case of new injectors and new nozzles. I had values from -0.2 to +0.1 after repair of all four injectors with new nozzles. One of many ECU task is comparing the injectors uniform function and correction is made regards to quality of spraying for each of injectors. You can ask some test of injectors (in workshop with "Bosch" test equipment, see picture) and change of nozzle for item what need much more correction in comparison with othershttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
В по-новата версия е, при едц15ц7 не го отчита обаче.@infineon - попитай във форума на ФЕС - http://forum.fiatecuscan.net/F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар