Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

разлика между брава 1,9 jtd и ланча либра 1.9jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    разлика между брава 1,9 jtd и ланча либра 1.9jtd

    някой знае ли точно от къде идва разликата във въртящия момент на брава 1.9 jtd и ланча либра 1.9 jtd.само софтуерна ли е тя или не

    #2
    Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре Накратко разликата е само в софта

    Коментар


      #3
      janyboy написа:
      Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре Накратко разликата е само в софта
      Да ама не, разликата има и в скоростната кутия, която всъщност е главния виновник за разликата във въртящият момент.
      Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

      Коментар


        #4
        tomsan написа:
        janyboy написа:
        Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре Накратко разликата е само в софта
        Да ама не, разликата има и в скоростната кутия, която всъщност е главния виновник за разликата във въртящият момент.
        Е аз съм имал и въпросната либра и марея-мога да кажа че либрата е мъртвец спрямо фиатите.Незнам тези нютонметри как ги пишат но скоро карах либра на познат и спрямо фиат който е сток незнам как ще го бие.Че е по тежка вярно ама....
        Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

        Коментар


          #5
          Разликата е и в скоростната кутия.Съединителя е издърпващ.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            kimirai написа:
            tomsan написа:
            janyboy написа:
            Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре Накратко разликата е само в софта
            Да ама не, разликата има и в скоростната кутия, която всъщност е главния виновник за разликата във въртящият момент.
            Е аз съм имал и въпросната либра и марея-мога да кажа че либрата е мъртвец спрямо фиатите.Незнам тези нютонметри как ги пишат но скоро карах либра на познат и спрямо фиат който е сток незнам как ще го бие.Че е по тежка вярно ама....
            Тук никой не говори за биене..... въпроса е от къде е разликата.А това, че си карал еди какво си не означава, че това е критерият за вървене.Защото аз мога да ти кажа, че дори и да вървят еднакво..... отново ще имаш чувството, че Фиат върви повече

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              Разликата е и в скоростната кутия.Съединителя е издърпващ.
              Това мисля на всички им е ясно.Или пък не?Кутията и съединителя на Бравата ще ги удържат тези 255 нм без никакъв проблем.Проблемът идва в ниските обороти и по-големия момент.Ако се направи по-плавно разгръщане на въртящия момент могат да се избегнат някои дефекти/ефекти.

              Коментар


                #8
                Как се постига плавното разгръщане на въртящия момент?
                "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                Коментар


                  #9
                  chaveto написа:
                  kimirai написа:
                  tomsan написа:
                  janyboy написа:
                  Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре Накратко разликата е само в софта
                  Да ама не, разликата има и в скоростната кутия, която всъщност е главния виновник за разликата във въртящият момент.
                  Е аз съм имал и въпросната либра и марея-мога да кажа че либрата е мъртвец спрямо фиатите.Незнам тези нютонметри как ги пишат но скоро карах либра на познат и спрямо фиат който е сток незнам как ще го бие.Че е по тежка вярно ама....
                  Тук никой не говори за биене..... въпроса е от къде е разликата.А това, че си карал еди какво си не означава, че това е критерият за вървене.Защото аз мога да ти кажа, че дори и да вървят еднакво..... отново ще имаш чувството, че Фиат върви повече
                  Може би и аз грешно се изразих-при наличие на 50 нм в повече колата не би ли следвало да е с по добра динамика и т.н,да тръгва по добре от ниските.Чисто като усештане либрите които съм карал-моята и на двама приятели са спънати.Не искам да споря,не съм специалист но защо нашите любими италианци предоставят по голям въртящ момент ание да не можем да го усетим.
                  Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                  Коментар


                    #10
                    tyson написа:
                    Как се постига плавното разгръщане на въртящия момент?
                    Е как как Помисли малко и ти ми кажи Ето ви да си сравнявате и обяснявате защо и как е в повече въртящия момент при Алфа и Ланчиа
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #11
                      Горе са оборотите, а от долу какво е .
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар


                        #12
                        nikolce написа:
                        Горе са оборотите, а от долу какво е .
                        Е хайде стига де. Вие пък ептем на готово искате.Аз нарочно съм изтрил мерните единици.Виж по-горе какво съм писал и сам ще се сетиш Обърни внимание и на имената на картинките.Също има жокерче там

                        Коментар


                          #13
                          nikolce написа:
                          Горе са оборотите, а от долу какво е .
                          Отдолу би трябвало да е горивото което се впръсква.
                          Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                          Коментар


                            #14
                            tomsan написа:
                            janyboy написа:
                            Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре Накратко разликата е само в софта
                            Да ама не, разликата има и в скоростната кутия, която всъщност е главния виновник за разликата във въртящият момент.
                            Въпросът не се ли отнася конкретно за двигателя? Тези 200 (или 255) НМ са измерени преди кутията. Тя не влияе на момента, който създава двигателят.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                            kimirai написа:
                            Може би и аз грешно се изразих-при наличие на 50 нм в повече колата не би ли следвало да е с по добра динамика и т.н,да тръгва по добре от ниските.Чисто като усештане либрите които съм карал-моята и на двама приятели са спънати.Не искам да споря,не съм специалист но защо нашите любими италианци предоставят по голям въртящ момент ание да не можем да го усетим.
                            Не би следвало. Колите не са еднакви, имат различно тегло, различна ходова част. Тези 50 НМ повече са в пиковия момент, а не в целия диапазон. Например на Бравата имаш 200 НМ на 1500 оборота, на Либрата да речем също са толкова при тези обороти, а не са с 50 повече. Само че Бравата е малко под 1200 кг, а Либрата е малко над 1300. Като добавиш към това и различните предавателни числа на кутията и диференциала, се получава съвсем различно представяне на автомобила при 1500 оборота, примерно.

                            Коментар


                              #15
                              ogi28b написа:
                              Въпросът не се ли отнася конкретно за двигателя? Тези 200 (или 255) НМ са измерени преди кутията. Тя не влияе на момента, който създава двигателят.
                              Точно така,Оги. Те ненапразно производителите дават мощност и въртящ момент на мотора/коляновия вал/маховика, а не на колелата Мисля че съм отговорил коректно на въпроса на колегата автор на темата.

                              Коментар

                              Working...
                              X