някой знае ли точно от къде идва разликата във въртящия момент на брава 1.9 jtd и ланча либра 1.9 jtd.само софтуерна ли е тя или не
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
разлика между брава 1,9 jtd и ланча либра 1.9jtd
Collapse
X
-
Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре Накратко разликата е само в софта
-
janyboy написа:Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре Накратко разликата е само в софтаFiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
tomsan написа:janyboy написа:Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре Накратко разликата е само в софтаFiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
kimirai написа:tomsan написа:janyboy написа:Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре Накратко разликата е само в софта
Коментар
-
emzo написа:Разликата е и в скоростната кутия.Съединителя е издърпващ.
Коментар
-
chaveto написа:kimirai написа:tomsan написа:janyboy написа:Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре Накратко разликата е само в софтаFiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
tomsan написа:janyboy написа:Предполагам питаш защо Либра jtd105 има 255 нм а Брава jtd105 има само 200 нм?Случая е идентичен и с Алфа 145/146 и 156 jtd105 - също имат 255 нм.Разликата идва от повечкото гориво.Иначе турбото е същото,дюзите са същите.Бравата за има няма 2 минути също може да се докара до 255 нм че и отгоре Накратко разликата е само в софтаkimirai написа:Може би и аз грешно се изразих-при наличие на 50 нм в повече колата не би ли следвало да е с по добра динамика и т.н,да тръгва по добре от ниските.Чисто като усештане либрите които съм карал-моята и на двама приятели са спънати.Не искам да споря,не съм специалист но защо нашите любими италианци предоставят по голям въртящ момент ание да не можем да го усетим.
Коментар
-
ogi28b написа:Въпросът не се ли отнася конкретно за двигателя? Тези 200 (или 255) НМ са измерени преди кутията. Тя не влияе на момента, който създава двигателят.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар