Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при слагане на Антифриз

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при слагане на Антифриз

    Здравейте преди 1 седмица бях с вода и никакви ядове откакто сложих антифриз взе нещо да се губи за 1 седмица съм долял към 700-800мл да не кажа 1 Литър вода гледах за течове отдолу но няма днеска погледнах и вътре в купето и от мястото на пасажера долу в дъното в дясно има мазно явно от там го губи та въпроса ми е ако сложа някаква добавка за спиране на течове дали ще се оправи проблема и ако може да ми препоръчате някоя марка Не можах да намеря такава тема с търсачката.

    #2
    Антифриза трудно се спира, ако е по ниска концентрацията може и да има ефект от добавка. Лично аз досега съм сипвал само от тези които са на прах и винаги е имало ефект, но при вода или антифриз който е за -20. Два пъти сипвах от тези който са с някакви стърготини (трици) и двата пъти отпушвах радиатори.

    Коментар


      #3
      еми аз сипах само концентрат на -60 4литра(не знам колко по принцип събира) в смисъл че не може цялата вода да се източи пък и вече съм налял към литър вода и ако предположим че е останало 2 литра вода в ДВГ и аз съм долял 1 то става 4антифриз :3вода

      Коментар


        #4
        Не знам и аз колко събира и колко е останало, но можеш да разбереш каква е концентрацията. На много места правят проверка на антифриза. Другият вариант е да си купиш уред и сам да направиш проверката.От висока концентрация няма смисъл.

        Коментар


          #5
          Миналаат зима реших да сменя антифриза и си купих 3 литра пълен концентрат -72 градуса червен на цвят. Разредих го, стана около - 25 и го сипах. След 2 дни започнаха да се потят стъклата и видях, че е протаило радиаторчето на парното, купих една добавка от OMV в синьо шишехце и вече 15 000 км от тогава не е мръднало нивото. Определено вършат работа тези добавки :D
          НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

          Коментар


            #6
            Валентино_88 написа:
            Миналаат зима реших да сменя антифриза и си купих 3 литра пълен концентрат -72 градуса червен на цвят. Разредих го, стана около - 25 и го сипах. След 2 дни започнаха да се потят стъклата и видях, че е протаило радиаторчето на парното, купих една добавка от OMV в синьо шишехце и вече 15 000 км от тогава не е мръднало нивото. Определено вършат работа тези добавки :D
            а сещаш ли се как се казва тая добавка и колко пари е , че моя проблем е сищия

            Коментар


              #7
              benzol написа:
              Валентино_88 написа:
              Миналаат зима реших да сменя антифриза и си купих 3 литра пълен концентрат -72 градуса червен на цвят. Разредих го, стана около - 25 и го сипах. След 2 дни започнаха да се потят стъклата и видях, че е протаило радиаторчето на парното, купих една добавка от OMV в синьо шишехце и вече 15 000 км от тогава не е мръднало нивото. Определено вършат работа тези добавки :D
              а сещаш ли се как се казва тая добавка и колко пари е , че моя проблем е сищия
              За името не се сещам, но струваше около 12-13 лв и беше 200мл. Някаква австрииска беше. "Red weld" , май такава беше.
              НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

              Коментар


                #8
                С добавка ще го закрепиш за зимата,пролетта или лятото предприемай смяна на радиатора ще протече на есен пак(казвам го от опит слагал съм същата добавка от омв)
                пунто 1,7тд

                Коментар


                  #9
                  е поне зимата да изкара на пролет ще се купува

                  Коментар


                    #10
                    Нолц вършат също добра работа. Но ако предвиждаш тази кола да ти служи още дълго, не го прави а си оправи проблема. Поставянето само на антифриз концентрат не е желателно по ред причини, една от които е агресивността към уплътнителите.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Danchojn написа:
                      Нолц вършат също добра работа. Но ако предвиждаш тази кола да ти служи още дълго, не го прави а си оправи проблема. Поставянето само на антифриз концентрат не е желателно по ред причини, една от които е агресивността към уплътнителите.
                      е то нали остава вода в ДВГ и предполагам сега е станал на -20/-25 поне така го изкарвам аз -60 антифриз 4литра и 3литра вода

                      Коментар


                        #12
                        За течовете тези двете са тествани вършат работаhttp://www.valvolineeurope.com/engli...tml?&tx_ttnews[tt_news]=49&tx_ttnews[backPid]=133&cHash=85fce0dc7dc8dc42ba9e8b8edbbd442bValvoli ne го има на Еко
                        Fiat Brava 1.8 16V GT

                        Коментар


                          #13
                          benzol написа:
                          еми аз сипах само концентрат на -60 4литра(не знам колко по принцип събира) в смисъл че не може цялата вода да се източи пък и вече съм налял към литър вода и ако предположим че е останало 2 литра вода в ДВГ и аз съм долял 1 то става 4антифриз :3вода
                          Споко и аз бях така, радиатора беше по изгнил, ама не ми се даваха 300 лв за нов.Сипах половин опаковка от това холтс и спря да губи. Обаче с тая концентрация дето си налял трудно ще го спреш, това си е много мазно и ще се "хлъзга" през дупките по лесно от водата.Сипи първо половин доза и покарай така 1 седмица. Не прекалявай с дозата че наистина ще береш ядове после.
                          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                          FIAT БРАВО 1.2 16v
                          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                          Коментар


                            #14
                            benzol написа:
                            Danchojn написа:
                            Нолц вършат също добра работа. Но ако предвиждаш тази кола да ти служи още дълго, не го прави а си оправи проблема. Поставянето само на антифриз концентрат не е желателно по ред причини, една от които е агресивността към уплътнителите.
                            е то нали остава вода в ДВГ и предполагам сега е станал на -20/-25 поне така го изкарвам аз -60 антифриз 4литра и 3литра вода
                            Бях ти писал на лс при кого да отидеш.
                            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                            Коментар


                              #15
                              ми нищо не съм получил колега

                              Коментар

                              Working...
                              X