Здравейте преди 1 седмица бях с вода и никакви ядове откакто сложих антифриз взе нещо да се губи за 1 седмица съм долял към 700-800мл да не кажа 1 Литър вода гледах за течове отдолу но няма днеска погледнах и вътре в купето и от мястото на пасажера долу в дъното в дясно има мазно явно от там го губи та въпроса ми е ако сложа някаква добавка за спиране на течове дали ще се оправи проблема и ако може да ми препоръчате някоя марка Не можах да намеря такава тема с търсачката.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при слагане на Антифриз
Collapse
X
-
Антифриза трудно се спира, ако е по ниска концентрацията може и да има ефект от добавка. Лично аз досега съм сипвал само от тези които са на прах и винаги е имало ефект, но при вода или антифриз който е за -20. Два пъти сипвах от тези който са с някакви стърготини (трици) и двата пъти отпушвах радиатори.
-
Миналаат зима реших да сменя антифриза и си купих 3 литра пълен концентрат -72 градуса червен на цвят. Разредих го, стана около - 25 и го сипах. След 2 дни започнаха да се потят стъклата и видях, че е протаило радиаторчето на парното, купих една добавка от OMV в синьо шишехце и вече 15 000 км от тогава не е мръднало нивото. Определено вършат работа тези добавки :DНЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Валентино_88 написа:Миналаат зима реших да сменя антифриза и си купих 3 литра пълен концентрат -72 градуса червен на цвят. Разредих го, стана около - 25 и го сипах. След 2 дни започнаха да се потят стъклата и видях, че е протаило радиаторчето на парното, купих една добавка от OMV в синьо шишехце и вече 15 000 км от тогава не е мръднало нивото. Определено вършат работа тези добавки :D
Коментар
-
benzol написа:Валентино_88 написа:Миналаат зима реших да сменя антифриза и си купих 3 литра пълен концентрат -72 градуса червен на цвят. Разредих го, стана около - 25 и го сипах. След 2 дни започнаха да се потят стъклата и видях, че е протаило радиаторчето на парното, купих една добавка от OMV в синьо шишехце и вече 15 000 км от тогава не е мръднало нивото. Определено вършат работа тези добавки :DНЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!
Коментар
-
Danchojn написа:Нолц вършат също добра работа. Но ако предвиждаш тази кола да ти служи още дълго, не го прави а си оправи проблема. Поставянето само на антифриз концентрат не е желателно по ред причини, една от които е агресивността към уплътнителите.
Коментар
-
За течовете тези двете са тествани вършат работаhttp://www.valvolineeurope.com/engli...tml?&tx_ttnews[tt_news]=49&tx_ttnews[backPid]=133&cHash=85fce0dc7dc8dc42ba9e8b8edbbd442bValvoli ne го има на ЕкоFiat Brava 1.8 16V GT
Коментар
-
benzol написа:еми аз сипах само концентрат на -60 4литра(не знам колко по принцип събира) в смисъл че не може цялата вода да се източи пък и вече съм налял към литър вода и ако предположим че е останало 2 литра вода в ДВГ и аз съм долял 1 то става 4антифриз :3водаhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
benzol написа:Danchojn написа:Нолц вършат също добра работа. Но ако предвиждаш тази кола да ти служи още дълго, не го прави а си оправи проблема. Поставянето само на антифриз концентрат не е желателно по ред причини, една от които е агресивността към уплътнителите.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар