Здравейте колеги, днес ми се случи следното:Паля сутринта и я оставих да загрее докато пих кафе и влизам в колата пускам да духа топло и мирише на нафта .... Давам назаде да видя дали е текло, и гледам едно петно нафта, пипам го - мирише си, текло е точно от мене.И си казах тва е тъпия маркуч, който влиза в двигателя , който се беше претрил от капака на двигателя, и си помислих , че е той. Взех маркуч, отворих капака и търся течове но няма, маркуча е добре, около него сухо и, като пуснах парното не мирише на нафта. и не капе вече...На някой от вас случвало ли са тва нещо , което ме кара да си мисля, че помпа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем - тече нафта и после спира.
Collapse
X
-
Колега,какъв е тоя авансатор на jtd мотор Я кажи на кое му викаш авансатор че ми стана интересно Огледай добре около помпата,горивния филтър,входящия и мъркуча за обратното гориво,тръбичката от помпата към рейла,тръбичките от рейла към дюзите,абе където минава гориво,няма значение ниско или високо налягане,огледай добре.
Коментар
-
колеги сега слезнах да припаля пак никакви течове нямаше, чисто беше навсякаде, освен едно място даже и снимах етотам до левия тампон, помпата беше мазна и влажна Но пък нямаше течове, преди постоянно имах щото маркуча който съм фанал със пластмасова скоба се претъркваше и текваше. Но след това е мирисало по 1-2 дена в колата на нафта дори след спирането на теча, а сега няма нито мирис нито теч. А съм сигурен , че течеше сутринта щото колата ми е спряна на песачливо място и имаше мокро петно с размерите на чиния за ядене. Барнах и петното миришеше си стабилно на нафта. колеги моя извод е: Сутринта на 4-5 градуса каучука си губи качествата особено ако не е сменян скоро, и от там идва теча докато колата не загрее и не умекнат уплатненията, аз така мисля нямам друга идея кво може да е просто.Впрочем имам едно придърпване при задържането на обороти от диапазон 1500-2000 леко придърпване, и ме съмнява , че е точно от там или от някаде въздух... щото като загрее пак си предърпва...
Коментар
-
След 1 месец се прибирам колеги, взимам си друга кола и тая в гаража ше я разглобя. И без това съм намислил да чистя всмукателната система и турбината ше сваля и помпата и я карам на майстор да я прави, ако е там, ако не е там нека пак да смени гарнитурите. Но, като се прибера щото тия тъпи италянци само малко да тече от някаде и аре.... помпа нова, нищо че тече от маркуч нали. Или пък, като се прецака шайбата на алтернатора ми ма пратиха да ходя да търся алтернатор добре, че се забавих, че щях да давам 300 евро за нищо .... в бг, в гаражчето на свобода по добре ше я свърша от майстор, въпреки , че за пръв път ше барам Тва да си правиш сам колата (естествено кадето не се изисква нещо специално) си е като готвенето - ако е с любов ше я разглобя и сглобя без проблем , ако е със злоба не И по хубо нещо от тва ти да си напрайш колата няма , аз по двигатя не съм барал ама оня ден строших под калника и си го направих сам и съм много радостен :D
Коментар
-
помпата изпуща от горната част и се вижда. Отидох в един сервиз 350 евро , отидох в бош 450 евро с гаранция 1 година. В БОШ било толкова пари, щото сменяли регулатор си някакъв , който бил 150 евро само той, контролирал налягания някви. Толкова пари било щото имали 5-6 работни часа работа, и матерялите стрували много пари. Х А ХА ХА Гарнитурите са 20 евро на бош и хората които правят помпи и имат инструменти за 2 макс 3 часа ще я направят (звемат по 50 евро работен час) и за тва била голяма сумата.Какъв е извода ?Извода е: Проверявайте си добре колите колеги преди дълъг път или патуване в чужбина. ... щото недай си боже стане нещо сурвакат много сериозно !
Коментар
-
оправиха ми помпата колеги, но не съм се заглеждал дали тече от някаде, понеже в колата мирише много на нафта, компа показва нормален разход, сичко е нормално но мирише ..... или пак тече, или е олял майстора двигателя и ше мирише доста време още.идеи някакви имате ли, освен утре сутринта на студено да видя дали ше тече
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар