Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

SCUDO 1.9 TD гасне в движение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    SCUDO 1.9 TD гасне в движение

    Здравейте, имаме едно служебно Скудо 1.9 ТД и очевидно има проблем с въздух в системата. Ако не му се напомпи крушата или при палене да го изфорсираш на празен ход, гасне. Предимно гасне докато е студено и в движение (на обороти мисля не, а и при форсиране на място пак май не гасне), но вчера например след един час престой, като се качих температурата му беше паднала от 90 на 80, мисля, или пък 70, но всеки случай стрелката беше отлепила, запали си без проблем покара го 10 мин. с 90 км/ч и като намалих да мина през един прелез се започна с гасненето - повечето пъти присвятка лампата за подгряването и ако го оставя на скорост все едно само се пали и гасне и се клати яката, а ако натисна съединителя направо изгасва двигателя. Понякога лампата не присвятка но пак се усеша рязък спад в мощността. Например когато е студено, и в движение отпусна педала на гаста, първоначално се разклаща и забива по-рязко предницата, вместо плавно да намаля скорост (както когато са отишли тампоните между двигателя и купето). Иначе когато загрее няма такъв проблем. Уж са гледали колегите за спукани маркучи и няма нищо, ама са малко немърливи и са напринципа "то като загрее и се оправя", но на мен ми писна. Та дайте някакви предположения от къде може да е проблема. Четох, че на един участник от фурума му се решил проблема като сменил някакво упътнение под крушата и сигурно ще го пробваме, ама се чудя защо така като загрее почти не прави проблеми - в смисъл, че след като загрее, нещо някъде би трябвало да се разширява и да уплътнява по-добре, и да не смуче вече въздух, ма не мога да се сетя, а и не разбирам много от ДВГ. По принцп на двигателя му сменяха главата лятото (старата беше пукната и лапаше вода/антифриз) и му чистиха дюзите, че трудно палеше, и проблема възникна именно след ремонта. А и до колкото знам, в крушата няма възвратни клапани защото "иначе ако не е карано дълго време и трудни пали". Та препоръчайте и някъде стенд в Пловдив, дето разбират от дизелови двигатели, да я видят к`во и има или няма, налягане в цилиндрите, и да и направят евентуално една центровка, че имам чувството, че сега гори повече, въпреки че не пуши. Благодаря предварително за отговорите и отделеното време!
Working...
X