Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Висок разход на ТД 100, причини?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Dido_Lyubenov написа:
    chaveto написа:
    Dido_Lyubenov написа:
    ogi28b написа:
    Дай го, да ти покажа как става Няма как да не мърда, освен ако не се спускаш с двигател, който работи на празен ход. Ако е на предавка - няма впръскване, няма горене. Изстива.
    Ако знаеш от кога се опитвам да го обясня на някои хора това нещо, ама аде. Подкрепям Оги на 100% !
    Не е точно така, защото дори и да няма горене си има триене..... от това също се отделя топлина.В бачкането старият бутален компресор започваше да пуши и да мирише на изнасилено при по продължителна работа. Накрая стопи буталата а клапанните пластини бяха посинели. Новият дори и роторен/винтов загрява до 80*С А при него триенето е при лагерите и въздуха
    Къде намесваш компресор при ДВГ ?
    Някаква голяма разлика ли има когато няма горене.Колега @muns61 а нали се сещаш, че помпата има бутало-гьон или там от каквото е. Е това бутало няма ли триене.

    Коментар


      #32
      Системата е предвидена да охлажда "компресор" с горене в цилиндрите. Естествено е когато липсва основният източник на топлина - горенето, "компресора" да изстива
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #33
        Dido_Lyubenov написа:
        Системата е предвидена да охлажда "компресор" с горене в цилиндрите. Естествено е когато липсва основният източник на топлина - горенето, "компресора" да изстива
        Да така е, но охлаждането става от няколко места, два радиатора и от всякъде от където може да се отнеме топлината. Когато затвори термостата охлаждането остава от малкият радиатор (ако е пуснато парното) и от местата където може да се отнеме топлината.Сега човек който знае колко дава като топлина двигателя и колко се губи от радиатора (малкият) + обдухването на двигателя, веднага може да каже дали ще загрява или ще се охлажда. Все пак загряването/охлаждането в такъв момент зависи от много неща.

        Коментар


          #34
          chaveto написа:
          Dido_Lyubenov написа:
          Системата е предвидена да охлажда "компресор" с горене в цилиндрите. Естествено е когато липсва основният източник на топлина - горенето, "компресора" да изстива
          Да така е, но охлаждането става от няколко места, два радиатора и от всякъде от където може да се отнеме топлината. Когато затвори термостата охлаждането остава от малкият радиатор (ако е пуснато парното) и от местата където може да се отнеме топлината.Сега човек който знае колко дава като топлина двигателя и колко се губи от радиатора (малкият) + обдухването на двигателя, веднага може да каже дали ще загрява или ще се охлажда. Все пак загряването/охлаждането в такъв момент зависи от много неща.
          Ето тук "говорим на един език", да оства охлаждането през радиатора на парното и ще допълня с третия радиатор - този за маслото, който също охлажда постоянно.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #35
            Този за маслото и той има термостат до колкото знам.

            Коментар


              #36
              Много ясно, че триенето в мотора ще генерира топлина. От 20 градуса, ако завъртиш мотора без гориво, ще започне да загрява. Ала няма да стигне 90 градуса!Съответно, при продължително спускане без подаване на газ, температурата ще започне да пада под 90 гр. До колко точно - зависи от много фактори.И пак ти казвам, помпата не загрява от триенето на гьончето, а от сгъстяването на въздуха. Термодинамика.Ако не беше този ефект, нямаше да караме дизели! За да се запали нафтата в момента на впръскване, трябва въздуха в цилиндъра да е горещ, а това го прави сгъстяването.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #37
                chaveto написа:
                Този за маслото и той има термостат до колкото знам.
                Прав си. Пропуснах тоя факт, хем му сменях гуменото уплътнение.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #38
                  muns61 написа:
                  Съответно, при продължително спускане без подаване на газ, температурата ще започне да пада под 90 гр. До колко точно - зависи от много фактори.

                  Коментар


                    #39
                    здравеите значи и моята мареа почна да гори доста та искам да питъм къде в Пловдив мога да я закарам да я видят на компютър да и направя една диагностика пъл после вече да я бърникам

                    Коментар

                    Working...
                    X