Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Висок разход на ТД 100, причини?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    оги при мен и с пуснато парно стрелката не мърда
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #17
      Дай го, да ти покажа как става Няма как да не мърда, освен ако не се спускаш с двигател, който работи на празен ход. Ако е на предавка - няма впръскване, няма горене. Изстива.

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        Дай го, да ти покажа как става Няма как да не мърда, освен ако не се спускаш с двигател, който работи на празен ход. Ако е на предавка - няма впръскване, няма горене. Изстива.
        Ако знаеш от кога се опитвам да го обясня на някои хора това нещо, ама аде. Подкрепям Оги на 100% !
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19
          оги напълно съм съгласен с теб но кой пуска на скорост без да подава газ след всеки завой нали сме с "коли" а не с натоварени камиони
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #20
            Колега Dido_Lyubenov, представи си че знам как се проверява термостат на кола. Все пак имам документ за за тази професия. Ако си се засегнал лично ти ДРЕМЕ МИ . Само ръсите празни приказки и т.н. Стига сте нападали хората. А бе я си гледай работата.
            Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
            харчи: DOSTA

            Коментар


              #21
              avent написа:
              Колега Dido_Lyubenov, представи си че знам как се проверява термостат на кола. Все пак имам документ за за тази професия. Ако си се засегнал лично ти ДРЕМЕ МИ . Само ръсите празни приказки и т.н. Стига сте нападали хората. А бе я си гледай работата.
              Не мога да си представям такива неща. До тук разбрах само, че си чувал думата "термостат" , а как работи ти е тъмна Индия.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #22
                Абе, това яде ли се?
                Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                харчи: DOSTA

                Коментар


                  #23
                  avent написа:
                  Абе, това яде ли се?
                  Накои казвт че било за смучене Колега, хайде да не спамим темите на хората, все пак искат съвет от нас, не да ни четат просотиите. Съгласен ли си ?За температурния режим на ДВГ и работата на термостата на TD100, вижте тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...light=Няма смисъл да бистрим един въпрос в няколко различни теми.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    Dido_Lyubenov ,попита ме нали съм съгласен ? Разбира се
                    Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                    харчи: DOSTA

                    Коментар


                      #25
                      avent написа:
                      Dido_Lyubenov ,попита ме нали съм съгласен ? Разбира се
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #26
                        разход на браво

                        има браво което харчи 5.5 на дълго а в града 6.5 които не вярва а дойде да го повозя само да сипе нафта :D говориме за двигател тд100,ако някои може да каже с един резервоар колко минава защото аз минавам 1000 км и гасне говоря са

                        Коментар


                          #27
                          Re: разход на браво

                          atk9020 написа:
                          има браво което харчи 5.5 на дълго а в града 6.5 които не вярва а дойде да го повозя само да сипе нафта :D говориме за двигател тд100,ако някои може да каже с един резервоар колко минава защото аз минавам 1000 км и гасне говоря са
                          Марийка от подписа на извънградско и под 5.5 пада, ама в града става все по-зле.
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #28
                            Dido_Lyubenov написа:
                            ogi28b написа:
                            Дай го, да ти покажа как става Няма как да не мърда, освен ако не се спускаш с двигател, който работи на празен ход. Ако е на предавка - няма впръскване, няма горене. Изстива.
                            Ако знаеш от кога се опитвам да го обясня на някои хора това нещо, ама аде. Подкрепям Оги на 100% !
                            Не е точно така, защото дори и да няма горене си има триене..... от това също се отделя топлина.В бачкането старият бутален компресор започваше да пуши и да мирише на изнасилено при по продължителна работа. Накрая стопи буталата а клапанните пластини бяха посинели. Новият дори и роторен/винтов загрява до 80*С А при него триенето е при лагерите и въздуха

                            Коментар


                              #29
                              chaveto написа:
                              Dido_Lyubenov написа:
                              ogi28b написа:
                              Дай го, да ти покажа как става Няма как да не мърда, освен ако не се спускаш с двигател, който работи на празен ход. Ако е на предавка - няма впръскване, няма горене. Изстива.
                              Ако знаеш от кога се опитвам да го обясня на някои хора това нещо, ама аде. Подкрепям Оги на 100% !
                              Не е точно така, защото дори и да няма горене си има триене..... от това също се отделя топлина.В бачкането старият бутален компресор започваше да пуши и да мирише на изнасилено при по продължителна работа. Накрая стопи буталата а клапанните пластини бяха посинели. Новият дори и роторен/винтов загрява до 80*С А при него триенето е при лагерите и въздуха
                              Къде намесваш компресор при ДВГ ?
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #30
                                chaveto написа:
                                Dido_Lyubenov написа:
                                ogi28b написа:
                                Дай го, да ти покажа как става Няма как да не мърда, освен ако не се спускаш с двигател, който работи на празен ход. Ако е на предавка - няма впръскване, няма горене. Изстива.
                                Ако знаеш от кога се опитвам да го обясня на някои хора това нещо, ама аде. Подкрепям Оги на 100% !
                                Не е точно така, защото дори и да няма горене си има триене..... от това също се отделя топлина.В бачкането старият бутален компресор започваше да пуши и да мирише на изнасилено при по продължителна работа. Накрая стопи буталата а клапанните пластини бяха посинели. Новият дори и роторен/винтов загрява до 80*С А при него триенето е при лагерите и въздуха
                                Компресорите загряват от сгъстяването на въздуха, а не от триене! Ако не вярваш, вземи една велосипедна помпа и напомпи една гума, да видиш как ще ти загрее ръката!Не само дизелите, и бензинките са така, ако имат ЕППХ. Сутрин, като карам жената на училище, колата си загрява по добрия баир до около 70 - 75 градуса. После имам спускане по обиколни улици, на пета без газ, около километър и ми пада с около 10 гр. Парното работи на 50%.
                                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                                Коментар

                                Working...
                                X