Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Висок разход на ТД 100, причини?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Висок разход на ТД 100, причини?

    Здравейте Имам Bravo 1,9тд 100кс и ми харчи 12-13 градско,а и много бавно загрява.Някой да подскаже къде да търся проблема?Благодаря Ви предварителноТемата не е място за коментар на проблеми с автомобилите. Отделям в нова тема. Модератор.

    #2
    почни от филтрите,но преди това уточни как я караш колата, ако е по 2-3 км на ден, със стари филтри няма какво да очакваш.

    Коментар


      #3
      ckstefan написа:
      Здравейте Имам Bravo 1,9тд 100кс и ми харчи 12-13 градско,а и много бавно загрява.Някой да подскаже къде да търся проблема?Благодаря Ви предварителноТемата не е място за коментар на проблеми с автомобилите. Отделям в нова тема. Модератор.
      ами щом загрява бавно пробвай 1-во с термостат (ако не ти се дават около 90лв един приятел моя на стария фиат ми го изтърбуши и ми сложи от рено 5 незнам как стана ама се разминах 14 лв)ако не си сменял филтрите смени ги изчисти си и сондата в резервоара и виж какво ще стане п.п. успех!
      STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside

      Коментар


        #4
        Наистина това е голям разходза ТД100. Първо да спомена, че и моя термостат (на Мареата от подписа) нещо не се държи добре вече, но чак толкова не качва разхода. Да започнм по ред :Обслужване правено ли е на тази кола - ремъци, ролки, филтри ?По какъв начин засече този разход ?
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          приятел,слушай и чети внимателно няма да повтарям.1во щом загрява бавно палиш колата сутрин-докато не стигне поне около 60-70 градуса маркуча който излиза от термостата трябва да е студен в сравнение с другия който влиза в радиатора.2ро усешташ ли турбото да не съска от някъде.3то свали кората и огледай за теч от помпата или авансатора-като това направи първо.направи тези неща и пиши и ще ти кажа следващите стъпки.само за информация мойто харчеше 5 извънградско и 10 градско.производителя дава градско 8.5 . НЯМА БРАВО КОЕТО ХАРЧИ ПО-МАЛКО ОТ 9-10 ГРАДСКО КОЙ КАКВОТО ЩЕ ДА СИ ГОВОРИ!!! Говорим за СОФИЯ ГРАД.

          Коментар


            #6
            marinavtom написа:
            приятел,слушай и чети внимателно няма да повтарям.1во щом загрява бавно палиш колата сутрин-докато не стигне поне около 60-70 градуса маркуча който излиза от термостата трябва да е студен в сравнение с другия който влиза в радиатора.2ро усешташ ли турбото да не съска от някъде.3то свали кората и огледай за теч от помпата или авансатора-като това направи първо.направи тези неща и пиши и ще ти кажа следващите стъпки.само за информация мойто харчеше 5 извънградско и 10 градско.производителя дава градско 8.5 . НЯМА БРАВО КОЕТО ХАРЧИ ПО-МАЛКО ОТ 9-10 ГРАДСКО КОЙ КАКВОТО ЩЕ ДА СИ ГОВОРИ!!! Говорим за СОФИЯ ГРАД.
            Мареата не ми харчи толкова много ! Правилно каза за течове от маркучите за гориво и помпата, но от термостат толкова много не се вдига разхода. Може да го е засякъл по метода "светна ми резервата и заредих" , затова питам как го е засякъл тоя разход. Нека отговаря последователно на въпросите, иначе ще омотаме нещо.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              да бе аз не казвам че от термостата харчи толкова ама нали не загрява?

              Коментар


                #8
                Да караме по ред, нека да каже какво е правено по колата и какво е сменяно и дали тече нафта от някъде, после ще продължим нататък. Термостата може да почака, не че е маловажен.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Първо,благодаря на всички които ми писаха.Купих колата скоро и я засякох точно както каза колегата,светна лампата и аз заредих 13 литра.Минах 105-110км.Лошо.А мисля че ако е счупен термостата и не иска да загрее тя работи на смукач,и затова да харчи така.Може да бъркам.Сложих един картон пред радиатора и сега загрява по-бързо.Термостата е заминал според мене.Ще проверя другите неща за които ми казахте пък ще видим какво ще стане.А някой знаели добро място където могат да я видят??

                  Коментар


                    #10
                    ckstefan написа:
                    Първо,благодаря на всички които ми писаха.Купих колата скоро и я засякох точно както каза колегата,светна лампата и аз заредих 13 литра.Минах 105-110км.Лошо.А мисля че ако е счупен термостата и не иска да загрее тя работи на смукач,и затова да харчи така.Може да бъркам.Сложих един картон пред радиатора и сега загрява по-бързо.Термостата е заминал според мене.Ще проверя другите неща за които ми казахте пък ще видим какво ще стане.А някой знаели добро място където могат да я видят??
                    Не точно смукач, но пак е по-богата смес. Проблема е че с този нисък и широк резервоар, лампата за резервата е последното нещо с което трябва да се съобразяваш при засичане на разход. На моята Мареа, като започне да светва резерва, минавам поне още 50 - 70 км градско преди да започне да свети постоянно. Затова, смени си първо термостата ако наистина е заминал, после я засечи като напълниш резервоара до горе, мини поне 300 км и пак напълни до горе. Не се хващай за първите 100 км , защото няма да е реално. Движението по нашите оътища толкова се осра, че може при две поредни засичния на 100 км , да имаш сериозна разлика в данните.Да ти е честита придобивката и много безаварийни километри !
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      [quote="marinavtom"]приятел,слушай и чети внимателно няма да повтарям.1во щом загрява бавно палиш колата сутрин-докато не стигне поне около 60-70 градуса маркуча който излиза от термостата трябва да е студен в сравнение с другия който влиза в радиатора.2ро усешташ ли турбото да не съска от някъде.3то свали кората и огледай за теч от помпата или авансатора-като това направи първо.направи тези неща и пиши и ще ти кажа следващите стъпки.само за информация мойто харчеше 5 извънградско и 10 градско.производителя дава градско 8.5 . НЯМА БРАВО КОЕТО ХАРЧИ ПО-МАЛКО ОТ 9-10 ГРАДСКО КОЙ КАКВОТО ЩЕ ДА СИ ГОВОРИ!!! Говорим за СОФИЯ ГРАД.[/quote

                      Коментар


                        #12
                        разход

                        Пич, остави ги какво ти говорят за тази кочина колко гори и колко е икономична. Колегата marinavtom ти е написал колко му гори. аз заставам плътно до него не зад него че някой ще си помисли нещо. Моята кочина и тя харчи 12-13 градско и извън градско 6. Елате карайте в Търново и ще видите. Изкарват си ТД-то че е по икономично от GTD. Друг колега ти казва да огледаш помпата за теч, бършиш със салфетка палиш работи 5 мин и гасиш и пак бършиш ако има мазно значи имаш теч от помпата. Срещу теб на помпата има едно като цилиндърче и като паричка с 2 кабела авансатор се казва.виж нали има теч от него ако няма никъде теч значи ти е добре работата. След ОГЛЕДА задължително си смени въздушен и горивен филтър по 10 лева са грубо от СИМЕОН магазин НИКО66. за термостата се проверява на някакво надолнище и нагорнище. Като се изкачваш и вдига градуса добре е но при спускане да си на включена предавка без газ и ако температурата СПАДА подаваш леко газ и продължаваш до магазина за термостат да си го сменяш. Никакви такива на място да държиш да стискаш тогава се лъжеш най добре. само на байр и при спускане се проверява на 100%. нали бачка или не.УСПЕХ
                        Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                        харчи: DOSTA

                        Коментар


                          #13
                          Re: разход

                          avent написа:
                          Пич, остави ги какво ти говорят за тази кочина колко гори и колко е икономична. Колегата marinavtom ти е написал колко му гори. аз заставам плътно до него не зад него че някой ще си помисли нещо. Моята кочина и тя харчи 12-13 градско и извън градско 6. Елате карайте в Търново и ще видите. Изкарват си ТД-то че е по икономично от GTD. Друг колега ти казва да огледаш помпата за теч, бършиш със салфетка палиш работи 5 мин и гасиш и пак бършиш ако има мазно значи имаш теч от помпата. Срещу теб на помпата има едно като цилиндърче и като паричка с 2 кабела авансатор се казва.виж нали има теч от него ако няма никъде теч значи ти е добре работата. След ОГЛЕДА задължително си смени въздушен и горивен филтър по 10 лева са грубо от СИМЕОН магазин НИКО66. за термостата се проверява на някакво надолнище и нагорнище. Като се изкачваш и вдига градуса добре е но при спускане да си на включена предавка без газ и ако температурата СПАДА подаваш леко газ и продължаваш до магазина за термостат да си го сменяш. Никакви такива на място да държиш да стискаш тогава се лъжеш най добре. само на байр и при спускане се проверява на 100%. нали бачка или не.УСПЕХ
                          Колега, не давай акъли за термостати, защото по това описание дето си дал за проврека, си личи че само си чувал за това нещо, ама как работи ??? И не наричай автомобилите на колегите КОЧИНА ! Ако в твоята кола си возиш прасета .... Спазвай моралните норми, при писане във този форум !!!
                          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                          Коментар


                            #14
                            колегата авент е прав при спускане из нанадолнище 1-2км спадне ли температурата термостата е за боклукчийската кофа на 100%
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #15
                              Уточнявайте, че някой ще се подведе. Това важи ако парното е спряно.

                              Коментар

                              Working...
                              X