Здравейте Имам Bravo 1,9тд 100кс и ми харчи 12-13 градско,а и много бавно загрява.Някой да подскаже къде да търся проблема?Благодаря Ви предварителноТемата не е място за коментар на проблеми с автомобилите. Отделям в нова тема. Модератор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висок разход на ТД 100, причини?
Collapse
X
-
ckstefan написа:Здравейте Имам Bravo 1,9тд 100кс и ми харчи 12-13 градско,а и много бавно загрява.Някой да подскаже къде да търся проблема?Благодаря Ви предварителноТемата не е място за коментар на проблеми с автомобилите. Отделям в нова тема. Модератор.STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside
Коментар
-
Наистина това е голям разходза ТД100. Първо да спомена, че и моя термостат (на Мареата от подписа) нещо не се държи добре вече, но чак толкова не качва разхода. Да започнм по ред :Обслужване правено ли е на тази кола - ремъци, ролки, филтри ?По какъв начин засече този разход ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
приятел,слушай и чети внимателно няма да повтарям.1во щом загрява бавно палиш колата сутрин-докато не стигне поне около 60-70 градуса маркуча който излиза от термостата трябва да е студен в сравнение с другия който влиза в радиатора.2ро усешташ ли турбото да не съска от някъде.3то свали кората и огледай за теч от помпата или авансатора-като това направи първо.направи тези неща и пиши и ще ти кажа следващите стъпки.само за информация мойто харчеше 5 извънградско и 10 градско.производителя дава градско 8.5 . НЯМА БРАВО КОЕТО ХАРЧИ ПО-МАЛКО ОТ 9-10 ГРАДСКО КОЙ КАКВОТО ЩЕ ДА СИ ГОВОРИ!!! Говорим за СОФИЯ ГРАД.
Коментар
-
marinavtom написа:приятел,слушай и чети внимателно няма да повтарям.1во щом загрява бавно палиш колата сутрин-докато не стигне поне около 60-70 градуса маркуча който излиза от термостата трябва да е студен в сравнение с другия който влиза в радиатора.2ро усешташ ли турбото да не съска от някъде.3то свали кората и огледай за теч от помпата или авансатора-като това направи първо.направи тези неща и пиши и ще ти кажа следващите стъпки.само за информация мойто харчеше 5 извънградско и 10 градско.производителя дава градско 8.5 . НЯМА БРАВО КОЕТО ХАРЧИ ПО-МАЛКО ОТ 9-10 ГРАДСКО КОЙ КАКВОТО ЩЕ ДА СИ ГОВОРИ!!! Говорим за СОФИЯ ГРАД.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Да караме по ред, нека да каже какво е правено по колата и какво е сменяно и дали тече нафта от някъде, после ще продължим нататък. Термостата може да почака, не че е маловажен.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Първо,благодаря на всички които ми писаха.Купих колата скоро и я засякох точно както каза колегата,светна лампата и аз заредих 13 литра.Минах 105-110км.Лошо.А мисля че ако е счупен термостата и не иска да загрее тя работи на смукач,и затова да харчи така.Може да бъркам.Сложих един картон пред радиатора и сега загрява по-бързо.Термостата е заминал според мене.Ще проверя другите неща за които ми казахте пък ще видим какво ще стане.А някой знаели добро място където могат да я видят??
Коментар
-
ckstefan написа:Първо,благодаря на всички които ми писаха.Купих колата скоро и я засякох точно както каза колегата,светна лампата и аз заредих 13 литра.Минах 105-110км.Лошо.А мисля че ако е счупен термостата и не иска да загрее тя работи на смукач,и затова да харчи така.Може да бъркам.Сложих един картон пред радиатора и сега загрява по-бързо.Термостата е заминал според мене.Ще проверя другите неща за които ми казахте пък ще видим какво ще стане.А някой знаели добро място където могат да я видят??Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
[quote="marinavtom"]приятел,слушай и чети внимателно няма да повтарям.1во щом загрява бавно палиш колата сутрин-докато не стигне поне около 60-70 градуса маркуча който излиза от термостата трябва да е студен в сравнение с другия който влиза в радиатора.2ро усешташ ли турбото да не съска от някъде.3то свали кората и огледай за теч от помпата или авансатора-като това направи първо.направи тези неща и пиши и ще ти кажа следващите стъпки.само за информация мойто харчеше 5 извънградско и 10 градско.производителя дава градско 8.5 . НЯМА БРАВО КОЕТО ХАРЧИ ПО-МАЛКО ОТ 9-10 ГРАДСКО КОЙ КАКВОТО ЩЕ ДА СИ ГОВОРИ!!! Говорим за СОФИЯ ГРАД.[/quote
Коментар
-
разход
Пич, остави ги какво ти говорят за тази кочина колко гори и колко е икономична. Колегата marinavtom ти е написал колко му гори. аз заставам плътно до него не зад него че някой ще си помисли нещо. Моята кочина и тя харчи 12-13 градско и извън градско 6. Елате карайте в Търново и ще видите. Изкарват си ТД-то че е по икономично от GTD. Друг колега ти казва да огледаш помпата за теч, бършиш със салфетка палиш работи 5 мин и гасиш и пак бършиш ако има мазно значи имаш теч от помпата. Срещу теб на помпата има едно като цилиндърче и като паричка с 2 кабела авансатор се казва.виж нали има теч от него ако няма никъде теч значи ти е добре работата. След ОГЛЕДА задължително си смени въздушен и горивен филтър по 10 лева са грубо от СИМЕОН магазин НИКО66. за термостата се проверява на някакво надолнище и нагорнище. Като се изкачваш и вдига градуса добре е но при спускане да си на включена предавка без газ и ако температурата СПАДА подаваш леко газ и продължаваш до магазина за термостат да си го сменяш. Никакви такива на място да държиш да стискаш тогава се лъжеш най добре. само на байр и при спускане се проверява на 100%. нали бачка или не.УСПЕХФиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
Re: разход
avent написа:Пич, остави ги какво ти говорят за тази кочина колко гори и колко е икономична. Колегата marinavtom ти е написал колко му гори. аз заставам плътно до него не зад него че някой ще си помисли нещо. Моята кочина и тя харчи 12-13 градско и извън градско 6. Елате карайте в Търново и ще видите. Изкарват си ТД-то че е по икономично от GTD. Друг колега ти казва да огледаш помпата за теч, бършиш със салфетка палиш работи 5 мин и гасиш и пак бършиш ако има мазно значи имаш теч от помпата. Срещу теб на помпата има едно като цилиндърче и като паричка с 2 кабела авансатор се казва.виж нали има теч от него ако няма никъде теч значи ти е добре работата. След ОГЛЕДА задължително си смени въздушен и горивен филтър по 10 лева са грубо от СИМЕОН магазин НИКО66. за термостата се проверява на някакво надолнище и нагорнище. Като се изкачваш и вдига градуса добре е но при спускане да си на включена предавка без газ и ако температурата СПАДА подаваш леко газ и продължаваш до магазина за термостат да си го сменяш. Никакви такива на място да държиш да стискаш тогава се лъжеш най добре. само на байр и при спускане се проверява на 100%. нали бачка или не.УСПЕХОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар