Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой да даде мнение- лог файл налягане гориво 1.3 MJET

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някой да даде мнение- лог файл налягане гориво 1.3 MJET

    Някой с опит да погледне този лог и ако може да кажете дали регулатора на налягане ми е за смяна. Правил съм го на студен мотор.Файловете са с разширение csv, но съм ги преименувал на xls понеже форума не дава да ги кача иначе.
    Прикачени файлове
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Ами не става ясно, на какви обороти си логвал.В първия лог - играе много исканото и измереното.Във втория е добре.Логни само engine rpm, desired fuel pressure & fuel pressureна 4та предавка от 1400 рпм до 4500 с натиснат до долу педал.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Нямаш проблеми.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        Ето как трябва да изглежда http://postimage.org/image/9su59b8k/
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          Ами не става ясно, на какви обороти си логвал.В първия лог - играе много исканото и измереното.Във втория е добре.Логни само engine rpm, desired fuel pressure & fuel pressureна 4та предавка от 1400 рпм до 4500 с натиснат до долу педал.
          Ами незнам защо не ги показва оборотите, иначе първия лог е старт от място и каране 1-2 км с не повече от 2000 об.При студен старт ми играят оборотите- според фес от 900 до 1000. По таблото са 800.Това на какво се дължи?Грешки нямаше никакви.Това при загрял мотор ли да го правя? Имаш предвид на 1400 оборота натискам педала до долу докато стигне 4500?задължително ли е на 4 та че в градски условия малко трудно?
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            Може и на 3та, гледай да не утрепеш някой :DНа загрял, аз поне не бих си причинил такъв терор на студен двигател.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Ето го и теста от 1400 до 4500 оборота на 4 та.Добре ли е?
              Прикачени файлове
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #8
                Екстра си :D
                Прикачени файлове
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Мерси, а някаква идея защо леко мърдат оборотите студена и при спиране понякога подскачат?
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    infineon написа:
                    Мерси, а някаква идея защо леко мърдат оборотите студена и при спиране понякога подскачат?
                    И при мен е така, но в повечето случаи на спиране падат под 700. Досега за над 50к само два пъти при спиране е задържала на 1000об/м.При спиране е докато държа спирачката и колата се движи, в момента в който спре и оборотите се нормализират.Засега никой не може да каже от какво е проблема при мен. Аз забелязах, че това се появява когато ми е затапен ЕГР-клапана.

                    Коментар

                    Working...
                    X