Здравейте колеги,както някой знаят смених мотора на бравото (от тд към жтд) както компютри,цялата ел.инстал. и т.н.,както и да е.въпроса ми е,че като пръскам на предното стъкло-пръска и отзад ,а обратно не. и като пусна вентилатора на парното,но не на режим ауто(колата е с полуавтоматичен климатик) си духа както си иска.пример:пускам го на едно и ту духа слабо ту по-силно пак слабо пак силно абе прави си каквото иска. при старото браво го нямаше това.може ли да е нормално или......интересно ми е и това с пръскалките.колата сега е браво жтд 2001 г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
станно поведение на едно JTD
Collapse
X
-
ЗА пръскалките и аз го имам този проблем от време на време и си мисля че проблема е в помпичката на казанчето.За вентилатора на парното, врътката на перката прави проблем. 2 пъти съм го отварял, оправя се за кратко и после пак се включва хаотично, като по дупки е по изразено. При мен като е на 0 се включва.Bravo JTD 105 '98
-
Re: станно поведение на едно JTD
marinavtom написа:Здравейте колеги,както някой знаят смених мотора на бравото (от тд към жтд) както компютри,цялата ел.инстал. и т.н.,както и да е.въпроса ми е,че като пръскам на предното стъкло-пръска и отзад ,а обратно не. и като пусна вентилатора на парното,но не на режим ауто(колата е с полуавтоматичен климатик) си духа както си иска.пример:пускам го на едно и ту духа слабо ту по-силно пак слабо пак силно абе прави си каквото иска. при старото браво го нямаше това.може ли да е нормално или......интересно ми е и това с пръскалките.колата сега е браво жтд 2001 г.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Благодаря колега,но мотора е 105к.с.-няма да си играеме я :D .дразни ме много и то парното най-вече,незнам как е при този автомобил.дали защото е с полуавтоматичен климатик и датчика за външна темп. и този за темп. в купето взети заедно не го карат да променя силата на духане???Благодаря на колегата Никой за отговора.
Коментар
-
Силата на духане зависи само и единствено от положението на врътката за сила на вентилатора. Щом се сменя постоянно - или врътката ти е събрала боклуци и конткатува в различни места, или ти прави контакт с позиция Auto, което от своя страна вече води до вземане на показанията на датчиците. И в двата случая - врътката е проблемна. Пръскането както описваш - звучи като проблем в помпичката - клапанчето, което спира течността в съответната посока не работи. Не знам точно клапанче ли е, какво е, самата помпа как е изградена - не знам, не съм я виждал и разглобявал. Но в нея има нещо гнило, тя е една и за отпред и отзад, сигурно знаеш. Управлява се с прав и обратен ток, така да се каже.
Коментар
-
така е колега много си прав и аз бях сигурен ама дето се вика двама мислят повече от един.поздрави на всички и благодаря. А и знам как се пре...ба защото има едно малко клапанче което не позволява да се върне течноста от маркуча за задната чистачка което бе запушено и явно от много зор се скапа това в моторчето.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар