Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

станно поведение на едно JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    станно поведение на едно JTD

    Здравейте колеги,както някой знаят смених мотора на бравото (от тд към жтд) както компютри,цялата ел.инстал. и т.н.,както и да е.въпроса ми е,че като пръскам на предното стъкло-пръска и отзад ,а обратно не. и като пусна вентилатора на парното,но не на режим ауто(колата е с полуавтоматичен климатик) си духа както си иска.пример:пускам го на едно и ту духа слабо ту по-силно пак слабо пак силно абе прави си каквото иска. при старото браво го нямаше това.може ли да е нормално или......интересно ми е и това с пръскалките.колата сега е браво жтд 2001 г.

    #2
    ЗА пръскалките и аз го имам този проблем от време на време и си мисля че проблема е в помпичката на казанчето.За вентилатора на парното, врътката на перката прави проблем. 2 пъти съм го отварял, оправя се за кратко и после пак се включва хаотично, като по дупки е по изразено. При мен като е на 0 се включва.
    Bravo JTD 105 '98

    Коментар


      #3
      Re: станно поведение на едно JTD

      marinavtom написа:
      Здравейте колеги,както някой знаят смених мотора на бравото (от тд към жтд) както компютри,цялата ел.инстал. и т.н.,както и да е.въпроса ми е,че като пръскам на предното стъкло-пръска и отзад ,а обратно не. и като пусна вентилатора на парното,но не на режим ауто(колата е с полуавтоматичен климатик) си духа както си иска.пример:пускам го на едно и ту духа слабо ту по-силно пак слабо пак силно абе прави си каквото иска. при старото браво го нямаше това.може ли да е нормално или......интересно ми е и това с пръскалките.колата сега е браво жтд 2001 г.
      Направил си "почти" невероятното... :D Едни пръскалки ли те притесниха... Двигателя ти би трябвало да е ЖТД 100. Нали ? ПС: Поуста ми не е градивен, но ме извини...Тук е момента да ти кажа евалла за труда и желанието да "промениш" машината си. :D
      A17DTС/S
      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

      Коментар


        #4
        Благодаря колега,но мотора е 105к.с.-няма да си играеме я :D .дразни ме много и то парното най-вече,незнам как е при този автомобил.дали защото е с полуавтоматичен климатик и датчика за външна темп. и този за темп. в купето взети заедно не го карат да променя силата на духане???Благодаря на колегата Никой за отговора.

        Коментар


          #5
          Силата на духане зависи само и единствено от положението на врътката за сила на вентилатора. Щом се сменя постоянно - или врътката ти е събрала боклуци и конткатува в различни места, или ти прави контакт с позиция Auto, което от своя страна вече води до вземане на показанията на датчиците. И в двата случая - врътката е проблемна. Пръскането както описваш - звучи като проблем в помпичката - клапанчето, което спира течността в съответната посока не работи. Не знам точно клапанче ли е, какво е, самата помпа как е изградена - не знам, не съм я виждал и разглобявал. Но в нея има нещо гнило, тя е една и за отпред и отзад, сигурно знаеш. Управлява се с прав и обратен ток, така да се каже.

          Коментар


            #6
            така е колега много си прав и аз бях сигурен ама дето се вика двама мислят повече от един.поздрави на всички и благодаря. А и знам как се пре...ба защото има едно малко клапанче което не позволява да се върне течноста от маркуча за задната чистачка което бе запушено и явно от много зор се скапа това в моторчето.

            Коментар


              #7
              marinavtom написа:
              Благодаря колега,но мотора е 105к.с.-няма да си играеме
              ако е 2001 мисля че няма как да е 105 коня

              Коментар


                #8
                до колкото знам това с 100к.с. е с пластмасов капак на клапаните,а и мойто 12.2000г. в големия талон така пише,а освен това и номера на мотора съвпада.

                Коментар

                Working...
                X